Ρουμανία: «Άκουσα παντού φωνές και κλάματα – Δεν μπορούσα να αντιδράσω» λέει ο οδηγός του λεωφορείου
«Αν δεν ήταν τόσο βαριά η μεταλλική μπάρα, δεν θα παθαίναμε τίποτα, θα ήμασταν ζωντανοί και θα περπατούσαμε στο Βουκουρέστι».
- ΣΥΡΙΖΑ ώρα μηδέν, κρίνεται η θέση της αξ. αντιπολίτευσης – Debate και δημοσκοπήσεις βγάζουν πρόεδρο
- Παγιδευμένοι στα δάνεια σε ελβετικό φράγκο - Τι περιμένουν 200.000 οικογένειες
- Ο Κασσελάκης ανακοίνωσε ψηφοφορία για το όνομα του κόμματός του
- Πάνω από 100 νεκροί σε μία μέρα από ισραηλινούς βομβαρδισμούς σε Γάζα και Λίβανο
Τα όσα δραματικά εκτυλίχθηκαν αμέσως μετά την πρόσκρουση του τουριστικού λεωφορείου με τους 47 Έλληνες επιβάτες στη μεταλλική μπάρα στο Βουκουρέστι το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής , περιέγραψε το βράδυ της Δευτέρας ο οδηγός του οχήματος μέσω του δικηγόρου του.
Ο δικηγόρος μετέφερε τα όσα δήλωσε ο οδηγός του μοιραίου λεωφορείου. «Άκουσα παντού φωνές και κλάματα, ήμουν σοκαρισμένος και δεν μπορούσα να αντιδράσω» συγκλονίζει ο οδηγός.
Βίντεο – ντοκουμέντο από τη στιγμή του δυστυχήματος στο Βουκουρέστι
«Δυστυχώς πήρα την απόφαση να κατευθυνθώ προς το τούνελ. Δεν υπήρχε σήμανση ότι απαγορευόταν. Ήταν η κακιά η ώρα. Μετά την πρόσκρουση δεν πιστέψαμε ότι θα βγει κανείς ζωντανός. Άκουσα παντού φωνές και κλάματα, ήμουν σοκαρισμένος και δεν μπορούσα να αντιδράσω. Δυστυχώς ήμουν στο τιμόνι εγώ, θα μπορούσα να είναι κάποιος άλλος. Αν δεν ήταν τόσο βαριά η μεταλλική μπάρα, δεν θα παθαίναμε τίποτα, θα ήμασταν ζωντανοί και θα περπατούσαμε στο Βουκουρέστι. Είμαι έτοιμος να παρουσιαστώ στη Δικαιοσύνη, όποτε με φωνάξουν, μπορώ κάτι άλλο να κάνω;».
Οι έρευνες για το GPS και οι εκτιμήσεις των ρουμανικών αρχών
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ρουμανικές αρχές ερευνούν εάν ο οδηγός είχε χρησιμοποιήσει στο GPS κωδικοποίηση που αντιστοιχεί σε αυτοκίνητο και όχι σε λεωφορεία. Κάτι τέτοιο θα εξηγούσε γιατί άλλαξε από τη δεξιά στην αριστερή λωρίδα του δρόμου και οδηγήθηκε επάνω στη μεταλλική μπάρα.
«Με το GPS τελευταία στιγμή έπρεπε να διαλέξει προς τα πού θα πάει και διάλεξε σε δευτερόλεπτα το τούνελ». «Είχε και την άλλη γραμμή στα δεξιά του τούνελ αλλά ο άνθρωπος σκέφτηκε πώς να κινηθεί. Μετά που έγινε η τραγωδία μου είπε εγώ δεν μπόρεσα να δω τις πινακίδες γιατί είχε κίνηση. Έριξα μια ματιά να δω πριν το τούνελ, αλλά δεν μπόρεσα», δήλωσε ο δικηγόρος του Αλέξανδρος Ματθαίου μιλώντας στο Open.
«Έχουν γίνει 6-7 ατυχήματα στο ίδιο σημείο»
Παράλληλα επεσήμανε ότι στο συγκεκριμένο σημείο έχουν γίνει 6 με 7 ατυχήματα και πως παλαιότερα περνούσαν φορτηγά και λεωφορεία χωρίς πρόβλημα.
«Οι ευθύνες είναι αλλού. Το τούνελ αυτό το κάνανε ανακαίνιση όλο το καλοκαίρι και λειτουργεί από τον Σεπτέμβριο. Από τότε μέχρι σήμερα είχαμε 6-7 ατυχήματα και παλιά στο τούνελ αυτό περνούσαν και φορτηγά και λεωφορεία χωρίς προβλήματα. Δεν συμφωνώ με το σύστημα αυτό, αυτό τον περιοριστή. Είναι πολύ βαρύς. Αν ήταν πιο ανάλαφρη η κατασκευή δεν θα δημιουργούνταν αυτό το πρόβλημα. Ο άνθρωπος λέει «εγώ έκανα ότι μπορούσα για να αποφύγω να μην γίνει. Φρενάρισα άμεσα»», δήλωσε ο κ. Ματθαίου.
Στη Ρουμανία ο γιος του Έλληνα που σκοτώθηκε
Ο γιος του 53χρονου Νίκου Χλοψιού που σκοτώθηκε στο δυστύχημα της Παρασκευής, κατέφθασε στο Βουκουρέστι, προκειμένου να αναγνωρίσει τη σωρό του πατέρα του στο INML (ιατροδικαστική υπηρεσία), όπως προβλέπουν οι νόμιμες διαδικασίες.
Στη συνέχεια, ο γιος του θανόντος πρόκειται να ξεκινήσει τα τυπικά για τον επαναπατρισμό της σωρού.
- ΚΚΕ για Τέμπη: Η απώλεια κρίσιμου βιντεοληπτικού υλικού είναι μια ακόμη απόδειξη της απόπειρας συγκάλυψης
- Παύλος Μαρινάκης: Εκλογές το 2027 – Καμία ανησυχία στην κυβέρνηση για διαρροές στον προϋπολογισμό – Τι είπε για ΠτΔ και για ψήφο εμπιστοσύνης
- Μητσοτάκης σε Bloomberg: Η πλειοψηφία μας είναι σταθερή – Eκλογές το 2027
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις