Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Ρουμανία: Βίντεο – ντοκουμέντο από τη στιγμή του δυστυχήματος στο Βουκουρέστι

Ρουμανία: Βίντεο – ντοκουμέντο από τη στιγμή του δυστυχήματος στο Βουκουρέστι

Ειδικοί πραγματογνώμονες ερευνούν μεταξύ άλλων και τον λόγο για τον οποίο ο οδηγός του πούλμαν δεν αντιλήφθηκε την σηματοδότηση που προειδοποιούσε για το επιτρεπόμενο ύψος οχημάτων

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες για τα αίτια που οδήγησαν στο τραγικό δυστύχημα με λεωφορείο που μετέφερε Ελληνες επιβάτες, στο Βουκουρέστι., τη στιγμή που νέο βίντεο – ντοκουμέντο βλέπει το φως της δημοσιότητας.

Πρόκειται για το μοναδικό μέχρι στιγμής βίντεο που καταγράφει τη στιγμή του δυστυχήματος. Το λεωφορείο φαίνεται να προσπαθεί να περάσει την προστατευτική πινακίδα πριν το τούνελ και περίπου στη μέση να «κολλάει».

Όπως διακρίνεται, ο οδηγός δεν μειώνει την ταχύτητα του οχήματος, εκτιμώντας πως το μεγάλο όχημά του χωράει κάτω από την αψίδα.

«Πρόδωσε» το GPS τον οδηγό του μοιραίου λεωφορείου στη Ρουμανία; – «Οι ευθύνες είναι αλλού»

Την ίδια στιγμή, ακόμα δύο επιβάτες είναι σοβαρά τραυματισμένοι, ενώ η γυναίκα τραυματίας αποσωληνώθηκε. Συνολικά οκτώ άτομα εξακολουθούν να νοσηλεύονται σε τρία νοσοκομεία του Βουκουρεστίου, ενώ πέντε ασθενείς πήραν εξιτήριο. Χθες πέντε άνθρωποι πήραν εξιτήριο, ενώ οι περισσότεροι από τους επιβαίνοντες έχουν επιστρέψει στην Ελλάδα.

Κινούνται νομικά

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι τραυματίες σκοπεύουν να κινηθούν νομικά εναντίον τόσο του τουριστικού γραφείου όσο και των ρουμανικών Αρχών.

Οι τοπικές Αρχές, πάντως, διερευνούν τα αίτια του δυστυχήματος, σύμφωνα με την ΕΡΤ, σε έναν δρόμο όπου στο παρελθόν έχουν συμβεί και άλλα σοβαρά περιστατικά.  Οι εργασίες ανακατασκευής του τούνελ ολοκληρώθηκαν τον Σεπτέμβριο αλλά η άσφαλτος στρώθηκε αμέσως μετά και ενδεχομένως να μειώθηκε το ύψος για τα διερχόμενα οχήματα και για το λόγο αυτό τοποθετήθηκαν οι -μοιραίοι- προειδοποιητικοί πυλώνες.

Ειδικοί πραγματογνώμονες ερευνούν μεταξύ άλλων και τον λόγο για τον οποίο ο οδηγός του πούλμαν δεν αντιλήφθηκε την σηματοδότηση που προειδοποιούσε για το επιτρεπόμενο ύψος οχημάτων.

Το δυστύχημα έχει προκαλέσει πολιτική αντιπαράθεση στη Ρουμανία. Μέλος της Βουλής των αντιπροσώπων επισήμανε ότι υπήρχαν τρία βασικά προβλήματα:

1) Η μπάρα με τις αλυσίδες που ήταν πριν από την σιδερένια αψίδα είναι τοποθετημένη σε λάθος σημείο

2) η αψίδα θα έπρεπε να είναι ελαφρύτερη κατασκευή και

3) τα πρόσφατα έργα στο τούνελ ανέβασαν κατά πολύ το ύψος του δρόμου.

Σύμφωνα μάλιστα με ρουμανικά μέσα, από τις 4 Σεπτεμβρίου μέχρι και σήμερα, στην είσοδο του τούνελ έχουν συμβεί άλλα επτά τροχαία.

Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζει ο οδηγός και η «συγγνώμη»

Οι κατηγορίες, σε βάρος του οδηγού, που περιλαμβάνονται στη δικογραφία είναι ανθρωποκτονία εξ αμελείας και σωματικές βλάβες.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο οδηγός, τελευταία στιγμή, αποφάσισε να αλλάξει πορεία για να περάσει κάτω από την γέφυρα, ενώ δεν είχε δει τις προειδοποιητικές σημάνσεις.

«Θα ήθελα να τους πω ένα συγγνώμη, δυστυχώς ήμουν στο τιμόνι, δεν μπορούσα να προβλέψω αυτή την καταστροφή» δήλωσε ο οδηγός του τουριστικού λεωφορείου προσθέτοντας ότι το GPS τον οδήγησε από αυτόν τον δρόμο. «Τελευταία στιγμή αποφάσισα να περάσω κάτω από την γέφυρα, μόλις είδα την σήμανση φρέναρα αμέσως αλλά δεν πρόλαβα, σε ένα δευτερόλεπτο έγιναν όλα» πρόσθεσε.

Must in

Formula 1: Τέλος ο Sergio Perez από τη Red Bull – Ποιος τον αντικατέστησε

Red Bull και Sergio Perez έλυσαν τη μεταξύ τους συνεργασία μετά από τέσσερις σεζόν στη Formula 1 και οι Αυστριακοί ανακοίνωσαν ήδη τον αντικαταστάτη του.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο