Η σειρά «The Patient» ενώνει το τρίπτυχο ψυχανάλυση-φαγητό σε πακέτο-κατά συρροή δολοφόνος
Η σειρά του Hulu, με πρωταγωνιστές τους Στιβ Καρέλ και Ντόναλ Γκλίσον θα σας συναρπάσει ψυχολογικά - αλλά θα σας κάνει και να πεινάσετε.
Στη μίνι σειρά «The Patient» των Hulu και FX, ο Άλαν Στράους (Στιβ Καρέλ) κρατείται αιχμάλωτος από τον Σαμ Φόρτνετ (Ντόναλ Γκλίσον) σε ένα υπόγειο με χαμηλό φωτισμό και ξύλινη επένδυση, απελπιστικά μόνος -με τις σκέψεις του-, ένα κρεβάτι και περίεργα χαριτωμένες λάμπες σύννεφων κρεμασμένες στον ίδιο τοίχο, ενώ είναι αλυσοδεμένος στο πάτωμα παρά τη θέλησή του. Η σειρά διαδραματίζεται κυρίως σε αυτόν τον χώρο, με πολλές κυριολεκτικά συζητήσεις περί ζωής και θανάτου να γίνονται πάνω από ένα μικρό τραπέζι, ένα τραπέζι που φιλοξενεί από αυγά μέχρι πλούσια δείπνα σε πακέτα.
Αυτές οι διχοτομίες είναι που οι θεατές βρήκαν τόσο ενδιαφέρουσες στη σειρά, όπου ένας κατά συρροή δολοφόνος και απαγωγέας έχει καθημερινές συνήθειες που τιμά, με τις οποίες πολλοί από εμάς μπορούμε να ταυτιστούμε –κυρίως ότι είναι καλοφαγάς.
Ο viral χορός της Wednesday είναι μια πρόσκληση -Ας είμαστε αλλόκοτοι
Κατά τη διάρκεια της πρώτης κιόλας τεταμένης σκηνής γεύματος μεταξύ του Άλαν και του Σαμ στο πρώτο επεισόδιο της σειράς, αυτό γίνεται φανερό. Μετά από εκείνη την πρώτη νύχτα, ο Άλαν βρίσκεται στα χέρια του νεότερου ασθενή του ενώ το να φωνάζει για βοήθεια μέσα στη νύχτα δεν τον φέρνει πιο κοντά στην ελευθερία.
Ο Άλαν ικετεύει τον Σαμ να τον αφήσει να φύγει ενώ ο αινιγματικός απαγωγέας του προσφέρει αποφάγια από «ένα από τα αγαπημένα του», ένα ινδικό εστιατόριο που ονομάζεται Maruti.
Καθώς ο απαγωγέας και δολοφόνος περιγράφει τους καλύτερους συνδυασμούς σάλτσας για chana palak (ρεβίθια με σπανάκι) και sabzi (ινδικά ανάμεικτα λαχανικά) ως ιδανικές επιλογές για πρωινό σε έναν φοβισμένο, μπερδεμένο Άλαν, ο ιδιότυπος χαρακτήρας που σκόπευαν να μεταφέρουν οι δημιουργοί της σειράς γίνεται λίγο πιο σαφής.
«Είναι αστείο, ακούς συχνά για τους κατά συρροή δολοφόνους ότι ο γείτονας εκπλήσσεται τόσο πολύ που πέφτει από τα σύννεφα. Αλλά ερευνήσαμε λίγο βαθύτερα και μάθαμε ότι αυτοί οι άνθρωποι μπορεί μερικές φορές να είναι αρκετά επιτυχημένοι στην επαγγελματική τους ζωή και μάλιστα να τα πηγαίνουν καλά με τους ανθρώπους» δήλωσε ο Τζο Βάισμπεργκ, δημιουργός του «The Patient» μαζί με τον συνδημιουργό Τζόελ Φιλντς, στο The Daily Beast, προσθέτοντας αργότερα ότι αυτό τους επέτρεψε να προσθέσουν βάθος για να χτίσουν και να προσθέσουν ιδιαιτερότητα στον χαρακτήρα του κατά συρροή δολοφόνου τους, ο οποίος εργάζεται στη δημόσια επιθεώρηση εστιατορίων στην καθημερινή του δουλειά.
«Είναι πολύ ενδιαφέρον να το σκέφτεσαι. Διότι μόλις πεις ότι πρόκειται για ανθρώπους και όχι απλώς για κοινωνιοπαθείς, τότε εμείς ως συγγραφείς είμαστε σε θέση να αρχίσουμε να σκάβουμε για να δημιουργήσουμε έναν άνθρωπο» είπε. «Θα ήταν παράξενο αν σε μια σειρά για την ψυχοθεραπεία έδειχνες μόνο μια πτυχή του χαρακτήρα ενός ατόμου. Αυτό θα ήταν μεγάλο λάθος».
Δείτε το βίντεο
- Νέα Αριστερά: Το σχόλιο για την ιθαγένεια στην τέως βασιλική οικογένεια και η αντίθεση με τους μετανάστες
- «Η όλη κεντροαριστερά» και στη Θεσσαλονίκη για το βιβλίο Κοτσακά – Τσιόκα
- Νίκος Οικονομόπουλος: Γιατί ακυρώνονται οι εμφανίσεις του στο νυχτερινό κέντρο
- Δημήτρης Ροντήρης: Το μέγα μήνυμα της ισορροπίας, της συμφιλίωσης
- Πώς τα δεδομένα που συλλέγει η Ουκρανία θα εκπαιδεύσουν την ΑΙ του πολέμου
- Χριστουγεννιάτικες διακοπές στο Σαιν-Τροπέ: Γιατί παίρνουν τις παραλίες τέτοιες ημέρες ο Τζορτζ Κλούνεϊ και η Αμάλ;