Renault Megane RS Ultime: Το γκραν φινάλε
H προσεχής έκθεση του Τόκυο θα φιλοξενήσει την τελευταία, συλλεκτική παραλλαγή του γαλλικού hot-hatch που θα υποκλιθεί για τελευταία φορά στο κοινό του από την ιαπωνική διοργάνωση
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Το Renault Megane RS είτε σε διαμόρφωση Trophy και Trophy R είτε ως «απλό» Megane RS υπήρξε από τα πλέον ικανά εμπροσθοκίνητα hatchback, με το ρεκόρ στο Nurburgring το 2019 για την έκδοση Trophy-R να αποτελεί μόνο μία από τις πολλές περγαμηνές που συγκέντρωσε στην πολύχρονη πορεία που ξεκίνησε το 2004 με αφετηρία τη δεύτερη γενιά του Megane.
Πλέον τόσο το Megane ως hatchback έχει πάψει να υφίσταται, δίνοντας χώρο στην νέα ηλεκτροκίνηση και crossover ενσάρκωσή του. Το ίδιο θα ισχύσει και για τα διακριτικά RS και τη RenaultSport που βάσει των όσων ανακοίνωσε ο επικεφαλής του ομίλου Renault, Luca de Meo, πριν λίγο καιρό θα ενσωματωθεί στο νέο, και προσεχώς ανεξάρτητο τμήμα, εκδόσεων επιδόσεων του γαλλικού ομίλου με την ονομασία Alpine Cars.
Επειδή ακριβώς όλα τα παραπάνω χρήζουν και ενός ταιριαστού αποχαιρετισμού, η γαλλική φίρμα αποφάσισε να παρουσιάσει στην προσεχή έκθεση του Τόκυο η οποία ανοίγει αυλαία στις 13 Ιανουαρίου, μια νέα, τελευταία παραλλαγή του Renault Megane RS Trophy η οποία θα υιοθετήσει την ονομασία Megane RS Ultime και θα κατασκευαστεί σε περιορισμένα αντίτυπα.
Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά πολλά στοιχεία για τo Megane RS Ultime, αν και δεδομένα θα υιοθετήσει ορισμένες σχεδιαστικές αναβαθμίσεις που θα σηματοδοτούν την περίσταση και το status της ως συλλεκτικής.
Αυτό που δεν αναμένεται να αλλάξει είναι ο turbo κινητήρας του 1,8 λίτρου ο οποίος αναμένεται να εξακολουθήσει να αποδίδει 300 ίππους, ισχύς η οποία θα μεταδίδονται αποκλειστικά στον μπροστινό άξονα με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.
Αν και δεν έχουν γίνει προς το παρόν γνωστά στοιχεία για τους αριθμούς παραγωγής και την τιμή της έκδοσης, ανεπίσημες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα είναι εξαιρετικά περιορισμένη και θα κατευθυνθεί σε επιλεγμένες αγορές ενώ, η τιμή της αναμένεται να κυμανθεί κοντά στην περιοχή των 50.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις