Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Πρόστιμο για τα μηχανάκια που «βγαίνουν μπροστά» στα φανάρια βάζουν οι Ολλανδοί

Πρόστιμο για τα μηχανάκια που «βγαίνουν μπροστά» στα φανάρια βάζουν οι Ολλανδοί

Απόφαση – σοκ βάζει τέλος στη συνήθεια των οδηγών μοτοσικλετών να προσπερνούν τα ΙΧ στα φανάρια.

Πριν από 25 και πλέον χρόνια, ο Παύλος Παυλίδης από τα «Ξύλινα Σπαθιά» είχε γράψει το στίχο «…τις μηχανές που ξεκινάνε πριν ανάψει το φανάρι».

Το γεγονός αυτό φαίνεται πως έχουν βάλει στο στόχαστρό τους οι ολλανδικές Αρχές, που προχώρησαν στην «ποινικοποίηση» της… συνήθειας που έχουν οι μοτοσικλετιστές να προσπερνούν τα ΙΧ αυτοκίνητα και να βρίσκονται πρώτοι στο φανάρι με σκοπό να ξεκινήσουν αμέσως.

Ειδικότερα, θέλουν να σταματήσουν την κακή συνήθεια των οδηγών μοτοσικλετών, να βγαίνουν μπροστά στα φανάρια, συχνά καταλαμβάνοντας και τη διάβαση των πεζών.

Όπως αναφέρει το car & motor, όλα ξεκίνησαν το 2019 στην πόλη Χους, όταν ένας οδηγός μοτοσικλέτας τιμωρήθηκε με πρόστιμο 240 ευρώ επειδή προσπέρασε από τα αριστερά τα οχήματα που περιμέναν στο φανάρι και ακινητοποιήθηκε μπροστά τους.

Σύμφωνα με την τροχαία της Ολλανδίας, η παράβαση στην οποία υπέπεσε ο αναβάτης αφορούσε στη «μη συμμόρφωση με την κατεύθυνση που υποδεικνύεται από τη λωρίδα σε διασταύρωση».

Όμως αυτό είναι κάτι που γίνεται συνεχώς από τους οδηγούς μοτοσικλετών, με τον συγκεκριμένο οδηγό να αμφισβητεί το πρόστιμο και να οδηγεί την υπόθεση στα δικαστήρια, ισχυριζόμενος ότι ελίχθηκε στην κίνηση όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία.

Η δικαστική απόφαση

Σύμφωνα με το ολλανδικό δικαστήριο, η κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα επιτρέπεται μόνο όταν υπάρχει όντως μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Όμως, η αναμονή στο φωτεινό σηματοδότη δεν συνιστά συμφόρηση και συνεπώς η διήθηση των μοτοσικλετών δεν επιτρέπεται.

Επομένως, το πρόστιμο των 240 ευρώ παρέμεινε ως είχε, με τους οδηγούς μοτοσικλετών να λαμβάνουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα για την οδηγική τους συμπεριφορά.

Τι ισχύει στην Ελλάδα

Η συνήθεια των οδηγών μοτοσικλετών να βγαίνουν μπροστά στα φανάρια είναι αρκετά συχνή και στην Ελλάδα, με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας να μην προβλέπει κάποιο πρόστιμο για αυτή την κίνηση.

Παράλληλα, αρκετοί υπογραμμίζουν ότι δεν υπάρχει αυξημένος βαθμός επικινδυνότητας από το συγκεκριμένο φαινόμενο, με άλλους να υποστηρίζουν ότι αν τα μηχανάκια αναγκάζονται να μένουν ανάμεσα από τα αυτοκίνητα στις… ουρές, τότε τα προβλήματα στους δρόμους θα αυξηθούν.

Must in

Η Μπαρτσελόνα μπορεί να χάσει τον Όλμο ως ελεύθερο τον Ιανουάριο – Ο ειδικός όρος στο συμβόλαιό του

Ο Ντάνι Όλμο πιθανότατα θα αποχωρήσει ως ελεύθερος από την Μπαρτσελόνα τον προσεχή Ιανουάριο – Ο λόγος…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο