VW ID.7: Η νέα ηλεκτρική «κορυφή»
H γερμανική φίρμα συστήνει από τη διοργάνωση CES Las Vegas την μετεξέλιξη του ID. Aero σε ID.7 και στην προ-παραγωγής έκδοση ενός τετράθυρου ηλεκτρικού μοντέλου που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας της
Η VW, πιστή στην υπόσχεσή της, συνεχίζει τις προσθήκες στην αμιγώς ηλεκτρική σειρά των ID. με τελευταία εξέλιξη την πρεμιέρα του ID.7 στο Consumer Electronics Show ως προπαραγωγής έκδοση.
Το ID.7 αποτελεί την μετεξέλιξη του ID. Aero που η γερμανική φίρμα είχε παρουσιάσει ως πρωτότυπο στα μέσα του περασμένου καλοκαιριού και παίρνει την μορφή ενός τετράθυρου μοντέλου με διαστάσεις 4,94 μ. μήκος, 1,86 μ. πλάτος, 1,53 μ. ύψος και μεταξόνιο 2,97 μέτρων, μέγεθος που το τοποθετεί αυτοδικαίως στην κορυφή της γκάμας των ηλεκτρικών VW.
Αν και η VW προς το παρόν επιλέγει να κρύψει τις λεπτομέρειες της σχεδίασης κάτω από το χαρακτηριστικό καμουφλάζ που παραπέμπει σε QR code, σε ό,τι αφορά τα «κρίσιμα» στοιχεία του μοντέλου που θα αποτελέσει την έκτη κατά σειρά προσθήκη στα ID. στοχεύει σε αυτονομία 700 χλμ. και μένει να αποδειχθεί όταν γίνει η πλήρης αποκάλυψη αν αυτό το μέγεθος επιτυγχάνεται μέσω της μεγαλύτερης γνωστής μπαταρίας 77 KWh που έχει στη διάθεσή της η γερμανική φίρμα και μιας πιο εμμονικής προσέγγισης σε ό,τι αφορά την αεροδυναμική και τη διαχείριση ενέργειας ή αν πρόκειται για μια νέα και μεγαλύτερη μπαταρία η οποία θα κάνει πρεμιέρα στην αθέατη πλευρά του ID.7.
Aυτό που ωστόσο διευκρινίζει η VW είναι ότι το ID.7 θα περιλαμβάνει στις επιλογές του ένα βελτιωμένο σύστημα infotainment το οποίο θα φιλοξενείται σε μεγαλύτερη οθόνη με διαγώνιο 15,0 ιντσών. Ένας ακόμα νεολογισμός θα είναι η προσθήκη κυλιόμενων χειριστηρίων αφής (sliders) με δυναμικό φωτισμό τα οποία υπόσχονται καλύτερη εργονομία και περισσότερη ευκολία στην χρήση, ένα στοιχείο που θα διαθέτει και το ανανεωμένο ID.3 το οποίο θα παρουσιαστεί μέσα στο 2023.
Στην περίπτωση του ID.7 υιοθετείται και ένα νέο interface με καινούριο σχεδιασμό για τον χειρισμό της έντασης του ήχου και του συστήματος κλιματισμού που θα εμφανίζεται στην αρχική οθόνη και θα προσφέρει περισσότερες δυνατότητες παραμετροποίησης μέσω «έξυπνων αεραγωγών» όπως σημειώνει η VW και υποθέτουμε ότι ο οδηγός θα μπορεί να ρυθμίσει την κατεύθυνσή τους ή να τους απομονώσει μέσω του infotainment.
Δεν θα έκανε εντύπωση πάντως το νέο interface να ενσωματωθεί εξίσου και στο νέο ID.3 καθώς όπως τονίζει η VW οι αλλαγές στο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης προέκυψαν κατόπιν συζήτησης και ανάλογων αιτημάτων από τους ήδη υφιστάμενους ιδιοκτήτες μοντέλων της σειράς ID.
Ειδικά σε ό,τι αφορά την εμφάνιση του ID.7 στο CES και το περίτεχνο καμουφλάζ του, αξίζει να σημειωθεί ότι αποτελείται από 40 στρώσεις βαφής και αντιστοιχεί σε 22 διαφορετικές περιοχές που αλλάζουν χρώμα με τον ανάλογο χειρισμό, σε μια ψηφιακή ουσιαστικά κατασκευή που, μαζί με την απαιτούμενη καλωδίωση, ζυγίζει περίπου 70 κιλά.
- ΠΑΣΟΚ vs ΝΔ: Και τώρα οι δυο τους
- Γερμανία: Ο «χορός» των υποψήφιων καγκελάριων και τα στραβοπατήματα του Όλαφ Σολτς
- Τύμπανα πολέμου
- Ουκρανία: Ρωσία και ΗΠΑ μάχονται για το πλεονέκτημα εν όψει της επιστροφής του Ντόναλντ Τραμπ
- ΙΟΒΕ:Μείζον εθνικό πρόβλημα η μείωση και γήρανση του πληθυσμού – Αρνητικό το φυσικό ισοζύγιο σε 13 περιφέρειες
- Φαντασιώσεις, αποδράσεις και έρωτας: Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο άλμπουμ της Lady Gaga πριν κυκλοφορήσει