Επιστροφή στην… κανονικότητα
Σε τρεις ημέρες θα τεστάρουν οι πιλότοι τα νέα μονοθέσια, αν δεν έχουν κάνει... απεργία εξαιτίας της απόφασης της FIA να μην κάνουν οποιαδήποτε πολιτική, θρησκευτική ή προσωπική δήλωση
- Συλλαλητήριο των συνταξιούχων στην Αθήνα - Ζητούν «επαρκείς συντάξεις και αξιοπρεπή διαβίωση»
- ΠΑΣΟΚ: Οι άξονες και η τακτική στη μάχη με τη ΝΔ – Τα ονόματα για τον επιπλέον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο
- Κόντρες και ειρωνίες στη Βουλή: «Αραιώσατε εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ…»
- Δεκάδες νεκρά ποντίκια γέμισε το λιμάνι στο Ηράκλειο - Μεγάλη επιχείρηση για την απομάκρυνσή τους
Οι πιλότοι της Formula 1 συμμετείχαν σε μια… κλειστή, δική τους ψηφοφορία, ώστε να ψηφίσουν τον καλύτερο πιλότο της περσινής χρονιάς. Μάλιστα είχαν το δικαίωμα να μην ψηφίσουν τον εαυτό τους αλλά να δώσουν την ψήφο τους στους αντιπάλους τους. Η ανώνυμη ψηφοφορία έγινε τηρώντας τους κανόνες που ισχύουν και στο σύστημα της βαθμολόγησης στα γκραν πρι.
Με την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας η κάλπη έβγαλε και νικητή χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις. Ο Μαξ Φερστάπεν βρέθηκε στην κορυφή κατακτώντας την πρώτη θέση, συγκεντρώνοντας τους περισσότερους πόντους. Τη δεύτερη θέση έλαβε από τους συναδέλφους του ο Μονεγάσκος Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Λιούις Χάμιλτον που μοιράστηκε τη θέση του με τον Τζορτζ Ράσελ.
Σαφώς τα βλέμματα όλων είναι στη νέα σεζόν όπου οι οδηγοί μαζεύονται μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές τους και ετοιμάζονται να δοκιμάσουν τα νέα τους μονοθέσια. Η Mercedes έχει ήδη μπει στο στρατηγείο της και στήνει το νέο μονοθέσιο, εστιάζοντας την προσοχή της στην απόδοση του υβριδικού κινητήρα της. Το ίδιο ισχύει και για τις υπόλοιπες εννιά ομάδες.
Αφού ολοκληρωθούν οι παρουσιάσεις των μονοθεσίων οι ομάδες θα πραγματοποιήσουν τις παρθενικές δοκιμές εντός πίστας μέσα σε ένα σφιχτό χρονικά τριήμερο στο καθιερωμένο Μπαχρέιν, από 23 έως 25 Φεβρουαρίου, που θα είναι και η μόνη περίοδος δοκιμών πριν από την έναρξη της σεζόν στην ίδια πίστα, στις 5 Μαρτίου.
Πάντως τον χορό των αποκαλύψεων θα τον ανοίξει η Ferrari, η οποία έχει ήδη γνωστοποιήσει ότι το νέο της μονοθέσιο θα το αποκαλύψει στις 14 Φεβρουαρίου. Το νέο βελτιωμένο μονοθέσιο θα το συνοδεύει και η ευχή ώστε η ιταλική ομάδα να διεκδικήσει ένα νέο πρωτάθλημα έπειτα από 14 χρόνια. Ηδη οι άνθρωποι που εργάζονται πάνω στο νέο μονοθέσιο χαρακτήρισαν τον νέο κινητήρα… βόμβα επιδόσεων!
Η παρουσίαση της νέας Ferrari θα γίνει μία ημέρα μετά την παρουσίαση της Aston Martin F1, που θα λάβει χώρα στις 13 Φεβρουαρίου στο εργοστάσιο της βρετανικής ομάδας, στο Σίλβερστοουν της Αγγλίας.
Απόφαση για φίμωση των πιλότων
Στα πηγαδάκια των ομάδων δεν έμεινε ασχολίαστη η απόφαση της FIA που αναφέρει ότι οι πιλότοι δεν έχουν πλέον κανένα δικαίωμα από φέτος να κάνουν οποιαδήποτε πολιτική, θρησκευτική ή προσωπική δήλωση χωρίς της άδειά τους. Η νέα απόφαση χαρακτηρίστηκε σκοταδιστική και ότι επιστρέφει τον θεσμό στον Μεσαίωνα.
Ο κανονισμός αυτός δημοσιεύθηκε στον νέο αγωνιστικό κώδικα της FIA για το 2023, που μεταξύ άλλων τονίζει ότι θα επισείεται ποινή στους οδηγούς για «κάθε είδους δήλωση και εμφάνιση πολιτικών, θρησκευτικών και προσωπικών σχολίων και δηλώσεων, που αντιτίθενται στη γενική αρχή της ουδετερότητας που προωθείται από τη FIA».
Δεν είναι λίγοι όσοι αναφέρουν ότι η απόφαση αυτή έχει ως στόχο τον Χάμιλτον, που κατά διαστήματα έχει περάσει αντιρατσιστικά μηνύματα ή κάθε είδους κοινωνικές τοποθετήσεις στα κράνη του ή και τα μπλουζάκια του. Τα νέα ήθη και έθιμα έχουν την υπογραφή του προέδρου της FIA, Μοχάμεντ μπιν Σουλαγέμ, που έχει δεχθεί σφοδρή κριτική από τους πιλότους για την παρέμβασή του αυτή. Ο 60χρονος Αραβας έχει έρθει αρκετές φορές σε αντιπαράθεση με τους… άτακτους πιλότους της F1.
Το βλέμματα όλων θα είναι φέτος στραμμένα στον Λιούις Χάμιλτον ο οποίος στο παρελθόν έχει γνωστοποιήσει ότι δεν θα του… κόψει κανείς τις τοποθετήσεις του για θέματα που τον ενοχλούν και θέλει να τις εκδηλώνει δημοσίως.
Δεν είναι απίθανο να δούμε και μια μορφή αντιδράσεων από τους πιλότους για τον αυταρχισμό τον οποίο θέλει να περάσει το νέο αφεντικό της FIA, που φαίνεται ότι ξεκίνησε στραβά με τους προοδευτικούς πιλότους. Πλέον αρκετοί παρομοιάζουν την κίνηση της FIA και του άραβα προέδρου με τη φίμωση που προσπάθησε να περάσει και η FIFA στους ποδοσφαιριστές του Μουντιάλ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις