Hennessey Venom F5 Revolution: Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Η αμερικανική φίρμα προσθέτει στο παλμαρέ του Venom F5 μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση με αγωνιστικό προσανατολισμό και προνομιακό πεδίο δραστηριότητας τις πίστες
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
H γκάμα των αμερικανοτραφών Venom F5 μόλις απέκτησε ένα νέο, τρίτο μέλος με την μορφή της έκδοσης Revolution η οποία εστιάζει στις αγωνιστικές επιδόσεις και ενσωματώνει βελτιώσεις σε ότι αφορά την αεροδυναμική με στόχο την βελτίωση της οδικής του συμπεριφοράς και την αύξηση της διαθέσιμης κάθετης δύναμης.
Στην αθέατη πλευρά της έκδοση Revolution παρεπιδημεί μια βελτιωμένη για αγωνιστικές επιδόσεις έκδοση του twin-turbo, V8 κινητήρα των 6,6 λίτρων τον οποίο η Hennessey ονομάζει Fury και οποίος αποδίδει 1.842 ίππους και 1.617 Nm ροπής. Παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας δεν έχει βελτιώσει τα μεγέθη του σε σχέση με τις υπόλοιπες, μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του Venom F5, η έκδοση Revolution, ως αγωνιστική, είναι και ελαφρύτερη, έχοντας περιορίσει το βάρος της σε μόλις 1.360 κιλά.
Σε ό,τι αφορά τις βελτιώσεις, οι μηχανικοί της αμερικανικής φίρμας έχουν προσθέσει μια ρυθμιζόμενη αεροδυναμική πτέρυγα η οποία παράγει κάθετη δύναμη που υπερβαίνει τα 362 κιλά σε ταχύτητες 300 χλμ./ώρα και αυξάνεται σε έως και 635 κιλά όταν η ταχύτητα αγγίξει τα 400 χλμ./ώρα. Ως συνήθως η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός αυτοματοποιημένου κιβωτίου μονού συμπλέκτη.
Στις βελτιώσεις συγκαταλέγονται ένας νέος αεροδυναμικός διαχύτης από ανθρακόνημα στο μπροστινό τμήμα που συνδυάζεται με νέα πτερύγια μπροστά από τους τροχούς τα οποία συμβάλλουν στην ευελιξία κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης υπό πίεση.
Αναβαθμισμένη για τους ίδιους λόγους είναι και η ανάρτηση η οποία υιοθετεί μια πιο επιθετική ρύθμιση χάρη και στα, χειροκίνητα, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ενώ την εξίσωση συμπληρώνουν μεγαλύτεροι τροχοί που εξασφαλίζουν μεγαλύτερη επαφή με την άσφαλτο.
Με δεδομένο τον προσανατολισμό της έκδοσης Revolution, η Hennessey θα προσφέρει ως standard σύστημα τηλεμετρίας το οποίο επιτρέπει την καταγραφή των χρόνων στην πίστα, των δυνάμεων G καθώς και άλλων χρήσιμων για την κίνηση σε πίστα δεδομένων.
Σύμφωνα με τις συστάσεις η νέα έκδοση θα κατασκευαστεί σε μόλις 24 αντίτυπα τα οποία και θα διατεθούν προς 2,7 εκ. δολάρια.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις