Φωτογραφίες: Automedia

Η Mercedes συνεχίζει με ταχείς ρυθμούς τις ηλεκτρικές προσθήκες στην γκάμα της, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι σκοπεύει να αγνοήσει τις ήδη υφιστάμενες προτάσεις της EQ γκάμας της.

Αν και η EQA έχει μόλις δύο χρόνια που εμφανίστηκε, η γερμανική φίρμα προετοιμάζει ήδη την ανανεωμένη εκδοχή της η οποία αναμένεται να υιοθετήσει στοχευμένες βελτιώσεις σε σχεδιαστικό και τεχνολογικό επίπεδο.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, η EQA δείχνει να υιοθετεί ανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα ο οποίος υιοθετεί μια πιο αεροδυναμική σχεδίαση ενώ διακρίνεται μια νέα αναθεωρημένη γρίλια και φωτιστικά σώματα. Το καμουφλάζ στο πίσω τμήμα είναι ακόμα λιγότερο, προδίδοντας ότι οι σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας θα εστιάσουν στα φωτιστικά σώματα και σε στοχευμένες αλλαγές στον προφυλακτήρα.

Στην αθέατη πλευρά της EQA θα εξακολουθεί να βρίσκεται η πλατφόρμα MFA2 η οποία φιλοξενεί και την συμβατική, με κινητήρες εσωτερικής καύσης GLA. Η Mercedes έχει ήδη ανακοινώσει πάντως ότι εξελίσσει τρεις νέες αρχιτεκτονικές με ορίζοντα το 2025, μία για κάθε κατηγορία μοντέλων με βάση το μέγεθος οι οποίες και θα αποτελέσουν την βάση για το ηλεκτρικό μέλλον της. Μάλιστα όπως είναι ήδη γνωστό η μικρότερη αρχιτεκτονική, ΜΜΑ θα αποτελέσει την αφετηρία για μια τετράθυρη EQA με διαφορετική, βελτιωμένη ηλεκτρική τεχνολογία. Αναμενόμενα η συγκεκριμένη εξέλιξη θα οδηγήσει στην μετονομασία της EQA σε EQA SUV κατ΄αντιστοιχία με τις EQS και EQS SUV.

Σε κάθε περίπτωση, η γνωστή EQA αναμένεται να επωφεληθεί εξίσου από βελτιώσεις που αφορούν την αυτονομία ή και την ισχύ ενώ, αναβαθμίσεις αναμένονται και σε όρους φόρτισης με την ανανεωμένη εκδοχή της να μπορεί να υποστηρίξει τη διαδικασία αναπλήρωσης της ενέργειας με τάση έως 150 kW.