Μπορεί το GT-R να έχει αποσυρθεί από την ευρωπαϊκή αγορά για λόγους που συνδέονται με τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, ωστόσο η μακρά πορεία του στις αγορές όπου εξακολουθεί να διατίθεται συνεχίζεται με την ιαπωνική φίρμα να παρουσιάζει μια σειρά βελτιώσεων, εφ΄όλης της ύλης για το μοντέλο, από την έκθεση του Τόκυο.


Αρχικά, όλες οι εκδόσεις του GT-R MY2024 επωφελούνται από αναβαθμισμένη γρίλια και βελτιώσεις στην ανάρτηση ενώ η Nissan προσθέτει περισσότερες επιλογές εξοπλισμού με την μορφή νέων εκδόσεων.

Εκτός από τις σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις στην όψη του που συμβάλλουν σε περισσότερη οπτική συμμετρία οι αλλαγές συνεισφέρουν και σε μια καλύτερη αεροδυναμική ενώ σύμφωνα με τις συστάσεις, οι στοχευμένες παρεμβάσεις στο πλαίσιο και την ανάρτηση έχουν ως αποτέλεσμα μια ακόμα πιο άνετη εμπειρία, μειώνοντας τους θορύβους και τους κραδασμούς.

Σταθερή αξία αποτελεί ο twin-turbo V6 κινητήρας των 3,8 λίτρων ο οποίος στις «απλές» εκδόσεις αποδίδει 570 ίππους και στις κορυφαίες Nismo 600 ίππους. Στην συνομοταξία των τελευταίων προστίθενται δύο ακόμα επιλογές διαθέσιμες αποκλειστικά για την Ιαπωνία οι οποίες, πλην των παραπάνω βελτιώσεων, ενσωματώνουν μια σειρά επιπλέον αναβαθμίσεων.

Η πρώτη, Nismo Special Edition διαθέτει επιπλέον βελτιώσεις σε επίπεδο αεροδυναμικής αλλά και ανάρτησης ενώ προσθέτει και ένα νέο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον μπροστινό άξονα το οποίο υπόσχεται ακόμα καλύτερο κράτημα. Την εικόνα της έκδοσης που συστήνεται από την Nissan ως η επιτομή των επιδόσεων Nismo συμπληρώνουν ανασχεδιασμένα εξαρτήματα στον κινητήρα που υπόσχονται μια βελτιστοποιημένη κατανομή βάρους, ένα ανθρακονημάτινο καπό και νέα Recaro καθίσματα για το εσωτερικό της.

Η δεύτερη προσθήκη με την μορφή της έκδοσης Τ αφορά την «απλή» έκδοση του GT-R με τον κινητήρα των 570 ίππων και υιοθετεί μια «δική της» ρύθμιση στην ανάρτηση η οποία υπόσχεται την ιδανική ισορροπία ανάμεσα σε άνεση και επιδόσεις ενώ, εφοδιάζεται και με βελτιωμένο σύστημα πέδησης με carbon κεραμικά δισκόφρενα.