Chevrolet Corvette E-Ray: Το τελευταίο οχυρό
Το εμβληματικό muscle car συστήνει τον ηλεκτροκίνητο εαυτό του ο οποίος εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύνολο που καθιστά την συγκεκριμένη Corvette την ταχύτερη έκδοση παραγωγής στην 70χρονη ιστορία του μοντέλου
- Συνεδριάζει τη Δευτέρα το υπουργικό συμβούλιο υπό τον Μητσοτάκη - Τα επτά θέματα
- Ανατριχιαστική δολοφονία - Πατέρας αποκεφαλίζει τον ενός έτους γιό του
- Ισχυροί άνεμοι στη Βρετανία - Μεγάλα προβλήματα στις πτήσεις ενόψει των Χριστουγέννων
- Νετανιάχου: «Θα δράσουμε κατά των Χούθι, όπως δράσαμε κατά των τρομοκρατών του Ιράν»
Aν είχε δημιουργήσει κανείς μια άτυπη λίστα αυτοκινήτων που θα περίμενε να μείνουν αδιάφορα ως προς τις επιταγές και τις τάσεις της σύγχρονης αυτοκίνησης (βλ. ηλεκτροκίνηση), μπορεί πλέον να διαγράψει την Corvette C8, μιας και το αμερικανικό muscle car, υποδέχεται, προφανώς για πρώτη φορά στην ιστορία του, την πρώτη εκδοχή του με υβριδική τεχνολογία.
Προσπερνώντας τις ανούσιες συστάσεις και περνώντας απευθείας στο προκείμενο, η Corvette E-Ray όπως ονομάζεται συνδυάζει τον επιβλητικό V8 των 6,2 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ, υποσχόμενη συνδυαστική ισχύ 665 ίππων. Με την υπόσχεση επιτάχυνσης από 0-96 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα ο παραπάνω συνδυασμός καθιστά την E-Ray και την ταχύτερη Corvette παραγωγής που έχει υπάρξει ποτέ. Τα εντυπωσιακά μεγέθη συμπληρώνουν η υπόσχεση μέγιστης ταχύτητας 210 χλμ./ώρα αλλά και η δυνατότητα κάλυψης απόστασης 400 μέτρων –το διάσημο quarter mile- σε δέκα δευτερόλεπτα.
Σε ό,τι αφορά τη διάταξη του υβριδικού συνόλου, το ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 120 kW και 165 Nm ροπής αναλαμβάνει τον μπροστινό άξονα ενώ ο θερμικός κινητήρας τον πίσω καθιστώντας την συγκεκριμένη έκδοση της όγδοης κατά σειρά γενιάς της Corvette και την πρώτη τετρακίνητη στην ιστορία του μοντέλου. Το υβριδικό σύνολο συμπληρώνει η παρουσία μπαταρίας ιόντων λιθίου 1,9 kWh η οποία εξασφαλίζει στο αμερικανικό μοντέλο τη δυνατότητα να κινείται σε ταχύτητες που δεν υπερβαίνουν τα 72 χλμ. και για μικρή απόσταση, αποκλειστικά με τη συνεργασία ηλεκτροκινητήρα και μπαταριών. Η Chevrolet έχει δώσει στο αντίστοιχο πρόγραμμα οδήγησης την ονομασία Stealth σημειώνοντας ότι ενδείκνυται για «ήσυχες εκκινήσεις που δεν θα ξεσηκώνουν τη γειτονιά» μιας και απεμπλέκουν από τη διαδικασία τον θηριώδη V8.
Ο τελευταίος αποτελεί μια νέα παραλλαγή του αντίστοιχης χωρητικότητας κινητήρα που εφοδιάζει την Corvette Stingray με ισχύ που διαμορφώνεται σε 502 ίππους και 637 Nm ροπής. Να σημειωθεί ότι μέρος του συνόλου αποτελεί και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 12 Volt το οποίο συμβάλλει στην λειτουργία του συστήματος stop-start το οποίο διαθέτει επίσης η συγκεκριμένη έκδοση.
Πλην του υβριδικού συνόλου, η Chevrolet φρόντισε για μια σειρά εξοπλιστικών χαρακτηριστικών που καθιστούν τη συγκεκριμένη έκδοση ξεχωριστή καθώς στην λίστα του βασικού εξοπλισμού, συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων, η ενεργή ανάρτηση Magnetic Ride Control 4.0, carbon κεραμικά δισκόφρενα και σύστημα πέδησης με την υπογραφή της Brembo αλλά και ένα σετ ελαστικών της Michelin, διάστασης 20 και 21 ιντσών.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο, η έκδοση E-Ray προσθέτει περίπου εννέα εκατοστά στο συνολικό πλάτος της Corvette ενώ διαθέτει και μια διαφορετική όψη που αποτελείται από νέα οριζόντιας διάταξης στοιχεία. Αντιστοίχως, προχωρώντας προς τα πίσω η E-Ray διαθέτει ένα νέο σετ εισαγωγών αέρα και έναν ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα.
Οι δυνητικοί αγοραστές της θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 14 διαφορετικές αποχρώσεις για το εξωτερικό αλλά και σε μια ευρεία γκάμα επιλογών που περιλαμβάνουν άφθονο ανθρακόνημα. Αποκλειστικότητα της έκδοσης αποτελούν οι αγωνιστικές ρίγες, χρώματος Electric Blue που διατρέχουν το αμάξωμα αλλά και τέσσερα νέα σχέδια για τους τροχούς. Για εκείνους που επιθυμούν ένα πιο χαμηλό προφίλ όσο αυτό είναι δυνατόν να συμβεί με δεδομένο το status της Corvette, η Chevrolet έχει προβλέψει μια διαφορετική σχεδίαση στις απολήξεις της εξάτμισης και, ανοιχτόχρωμα διακριτικά αντί για τις ρίγες.
Η νέα έκδοση επωφελείται επίσης και από αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης και άνεσης καθώς διαθέτει σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της πορείας στην λωρίδα κυκλοφορίας καθώς και σύστημα προειδοποίησης σε περίπτωση εκτροπής από αυτήν, προειδοποιητικό σύστημα για επικείμενη μετωπική σύγκρουση καθώς και αυτόνομη πέδηση.
Προς το παρόν η Chevrolet δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα το χρονοδιάγραμμα άφιξης της E-Ray αν και αυτό μάλλον λίγη σημασία έχει. Για την ιστορία αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι οι τιμές τις πρώτες υβριδικής Corvette ξεκινούν από τα 104.295 δολάρια για την coupe και από τα 111.295 για την ανοιχτή έκδοση.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις