Aston Martin DBS 770 Ultimate: Aποχαιρετισμός στα όπλα
Η Aston Martin δημιουργεί μια τελευταία, ακόμα ισχυρότερη εκδοχή της DBS η παραγωγή της οποίας θα περιοριστεί σε 499 μονάδες
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Η DBS φτάνει στο τέλος της διαδρομής της μαζί με τον θηριώδη V12 κινητήρα και η Aston Martin αποφάσισε να δημιουργήσει μια προσεχώς συλλεκτική έκδοση η οποία εφοδιάζεται με μια ακόμα ισχυρότερη έκφραση του μοτέρ των 5,2 λίτρων και ενσωματώνει μια σειρά αναβαθμίσεις που αναλαμβάνουν να τονίσουν την ιδιαιτερότητά της.
Όπως προκύπτει και από την ονομασία της έκδοσης, η ισχύς του V12 κινητήρα των 5,2 λίτρων διαμορφώνεται σε 770 ίππους χάρη σε στοχευμένες παρεμβάσεις στο σύστημα εισαγωγής αέρα και στο turbo που έχει αυξήσει τον βαθμό συμπίεσης κατά 7%. Το βελτιωμένο μοτέρ συνοδεύεται και από αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων το οποίο έχει διαφοροποιημένη κλιμάκωση υποσχόμενο πιο γρήγορες αλλαγές. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης το οποίο με τη σειρά του εγγυάται περισσότερη αμεσότητα, ακρίβεια και πληροφόρηση ενώ, οι μηχανικοί της Aston Martin έχουν αυξήσει κατά 3% και τη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου χάρη σε καίριες παρεμβάσεις και την προσθήκη νέων στοιχείων.
Αναμενόμενα η έκδοση επωφελείται και από νέες ρυθμίσεις για την ανάρτηση και το σύστημα ελέγχου των ενεργών αμορτισέρ που αποκτά μια νέα χαρτογράφηση λογισμικού, πιο ταιριαστή με το δυναμικότερο χαρακτήρα της DBS 770 Ultimate.
Αντιθέτως αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι το σύστημα πέδησης το οποίο εξακολουθεί να αποτελείται από κεραμικά δισκόφρενα διάστασης 410 χιλ. μπροστά και 360 χιλ. πίσω. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις η βρετανική φίρμα σημειώνει μόνο την Προς το παρόν η Aston Martin είναι φειδωλή ως προς τα στοιχεία επιδόσεων που υπόσχονται όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, σημειώνοντας μόνο ότι η μέγιστη ταχύτητα, διαμορφώνεται σε 340 χλμ./ώρα.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο, η νέα έκδοση ξεχωρίζει από την αφθονία σε ανθρακόνημα καθώς από το συγκεκριμένο υλικό κατασκευάζονται πλέον το νέο splitter, οι αεραγωγοί πίσω από τους θόλους, οι εξωτερικοί καθρέφτες, τα κατώτερα πλευρικά τμήματα καθώς και το περίγραμμα του παρμπρίζ.
Η έκδοση επωφελείται επίσης από ένα νέο καπό που αποκτά μια νέα εισαγωγή αέρα καθώς και ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη στο πίσω τμήμα. Από το παζλ δεν λείπουν φυσικά οι νέου σχεδιασμού τροχοί με διάσταση 21 ιντσών.
Στοχευμένες βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο εσωτερικό με την τριπλέτα γαλάζιο και γκρι αποχρώσεων σε συνδυασμό με άφθονο ανθρακόνημα για τις επιφάνειες να αποτελούν ιδιαίτερότητα της συγκεκριμένης έκδοσης. Τα Sport Plus καθίσματα που αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού επενδύονται με ένα μείγμα ρομβοειδούς δέρματος και Alcantara ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα σχετικά διακριτικά και η πλακέτα με τον αύξοντα αριθμό κάθε αυτοκινήτου με δεδομένο ότι η παραγωγή θα περιοριστεί σε 499 αντίτυπα, 300 για την coupe και 199 για την ανοιχτή Volante.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις