Με μεγαλύτερες διαστάσεις και περισσότερη άνεση το νέο Hyundai Kona
H κορεατική φίρμα επανέρχεται με νέες εικόνες και πληροφορίες για την νέα γενιά του Kona η οποία θα είναι διαθέσιμη σε συμβατική, υβριδική και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, υιοθετώντας μεγαλύτερες διαστάσεις και αναβαθμισμένη τεχνολογία σε κάθε επίπεδο
Λίγο πριν το τέλος της χρονιάς η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες της νέας, δεύτερη κατά σειρά γενιάς του Kona που θα διατηρήσει την «βιοποικιλότητα» των επιλογών του σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις κινητήρα και αναμένεται να βελτιώσει κάθε του παράμετρο, με την συνδρομή και των μεγαλύτερων διαστάσεων του.
Όπως είναι ήδη γνωστό, η ιστορία του νέου Kona ξεκίνησε με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση, με την ηλεκτροκίνητη έκδοση να σχεδιάζεται πρώτη και τις υπόλοιπες να έπονται. Τα αποκαλυπτήριά του ακολουθούν κάπως αντίστροφη πορεία καθώς προς το παρόν η κορεατική φίρμα δημοσιοποιεί περισσότερες πληροφορίες για την συμβατική και υβριδική έκδοση, επιφυλασσόμενη πάντως να αποκαλύψει τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά τους, μαζί με τα στοιχεία του Kona EV τον προσεχή Μάρτιο οπότε και θα πραγματοποιηθεί η επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου.
Μέχρι τότε η Hyundai δίνει στη δημοσιότητα τις διαστάσεις του νέου Kona καθώς και ορισμένες από τις λεπτομέρειες που αφορούν το εσωτερικό του, αποκαλύπτοντας την αυξανόμενη έμφαση του μοντέλου στο τρίπτυχο άνεσης-χρηστικότητας και εργονομίας.
Ειδικότερα, το νέο Kona έχει πλέον μήκος 4,35 μέτρων, αυξάνοντας το αντίστοιχο μέγεθος κατά 14,5 εκ. και το μεταξόνιο του κατά 6,0 εκ. σε 2,66 μέτρα. Το παζλ των νέων του διαστάσεων συμπληρώνουν το πλάτος των 1,825 μ. και το ύψος που διαμορφώνεται σε 1,58 μ.
Ως απόρροια των αυξημένων του διαστάσεων το Kona υπόσχεται περισσότερη ευρυχωρία από ποτέ ιδίως για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος οι οποίοι επωφελούνται από τον μεγαλύτερο χώρο της κατηγορίας κατά πλάτος, από αυξημένο χώρο κατά 1,0 εκ. καθ΄ύψος αλλά και από περισσότερο χώρο για τα κάτω άκρα τους, χάρη και στα νέου σχεδιασμού καθίσματα με πάχος μόλις 8,5 εκατοστών.
Αυξημένη είναι η χωρητικότητα και του πορτ μπαγκάζ η οποία ανέρχεται σε έως και 723 λίτρα με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων ενώ, ο χώρος φόρτωσης επωφελείται και από ηλεκτρικά ανοιγόμενη θύρα ως ένα επιπλέον gadget χρηστικότητας. Παράλληλα, η απουσία συμβατικού επιλογέα ταχυτήτων έχει απελευθερώσει σημαντικό χώρο στην κεντρική κονσόλα ο οποίος ενδείκνυται για την αποθήκευση μεγαλύτερων αντικειμένων. Όσο για τον επιλογέα αυτός έχει μετακινηθεί πίσω από το τιμόνι καθώς η λογική του κιβωτίου είναι shift-by-wire με δεδομένο και ότι το Kona θα είναι διαθέσιμο είτε με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων είτε με διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων αναλόγως την έκδοση. Η ηλεκτροκίνητη έκδοση θα διαθέτει το γνωστό κιβώτιο μονής σχέσης και δεν αναμένεται να αποτελέσει εξαίρεση ως προς την θέση του επιλογέα.
Στην αυξημένη χρηστικότητα του νέου Kona συνηγορούν επίσης τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μνήμης, σύστημα επαγωγικής φόρτισης κινητών και η τεχνολογία NFC η οποία επιτρέπει την χρήση του smartphone εν είδει κλειδιού. Από την εξίσωση δεν λείπει και το νέο infotainment το οποίο αποτελείται από δύο οθόνες 12,3 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment, επιδέχεται φυσικά Over-The-Air αλλά και προτάσσει ένα μείγμα ανάμεσα σε αναλογικό και ψηφιακό κόσμο καθώς καθώς παρά την μεγάλη επιφάνεια των οθονών, δεν λείπουν οι φυσικοί διακόπτες που λειτουργούν ως συντομεύσεις, εξασφαλίζοντας άμεση και γρήγορη πρόσβαση στα διάφορα μενού χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να αποσπάσει το βλέμμα του από το δρόμο.
Στην προσφερόμενη άνεση συνηγορεί και η νέα προσέγγιση σε ό,τι αφορά την ηχομόνωση καθώς εκτός από την αύξηση του ηχομομονωτικού υλικού έχουν αξιοποιηθεί πιο χοντρές γυάλινες επιφάνειες ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στις επενδύσεις του πατώματος και όχι μόνο που επίσης έχουν μεγαλύτερο πάχος. αναβαθμίσεις. Προς την ίδια κατεύθυνση διατίθενται και τροχοί διάστασης 19 ιντσών με αποτελεσματικότερη τεχνολογία απορρόφησης ήχων.
Αν και οι κινητήρες δεν ανακοινώνονται προς το παρόν από την Hyundai, επίκεντρο τόσο της «απλής» έκδοσης όσο και της υβριδικής θα αποτελέσει ένας βελτιωμένος turbo κινητήρας με χωρητικότητα 1,6 λίτρου με τη διαθέσιμη ισχύ να ξεκινά από τους 140 και να φτάνει έως τους 200 ίππους, αναλόγως την έκδοση. Αν και η Hyundai διατηρεί προς το παρόν σιγή ιχθύος σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνητη έκδοση, αυτή αναμένεται να υιοθετήσει ανάλογες προδιαγραφές με το νέο KIA e-Niro προσφέροντας ισχύ έως και 204 ίππων αλλά και σαφώς βελτιωμένη αυτονομία.
- Κουέντα: Αυτόν θέλει να πάρει από τη Σπόρτινγκ ο Αμορίμ πριν τον… Γκουαρντιόλα
- Ουκρανία: Τουλάχιστον 8 νεκροί σε ρωσικό πλήγμα στην Οδησσό
- Νικόλ Κίντμαν: Ο φόβος του θανάτου με κρατά ξύπνια τις νύχτες
- Η Airbnb σε πάει στο Κολοσσαίο και σε μετατρέπει σε… μονομάχο
- Τα πρώτα… 20 χρόνια είναι δύσκολα: Τα τρία ζώδια που θα ζήσουν μεγάλες αλλαγές στις επόμενες δύο δεκαετίες
- Χαμάς: Διαψεύδει η Τουρκία ότι φιλοξενεί το πολιτικό γραφείο της οργάνωσης