Κηφισός: Ανοιξαν οι δύο αριστερές λωρίδες στο ρεύμα προς Πειραιά
Σοβαρό πρόβλημα υπάρχει στη Λεωφόρο Κηφισού καθώς έκλεισαν το ρεύμα προς Πειραιά και ο παράδρομος εξαιτίας της εκτροπής νταλίκας και μόλις πριν λίγο ανακοινώθηκε ότι δόθηκαν στην κυκλοφορία μόνο οι δύο αριστερές λωρίδες.
- Νέα καταστροφή υποθαλάσσιου καλωδίου μεταξύ Φινλανδίας και Εσθονίας - Δεν αποκλείεται το σαμποτάζ
- Είκοσι χρόνια μετά το τσουνάμι της Ινδονησίας, ελπίζει μια μέρα να δει ξανά τον γιο της
- Κλειστό το χιονοδρομικό στον Παρνασσό λόγω της κακοκαιρίας - Μεγάλες ουρές προς Καλάβρυτα
- Πώς θα τα πληρώσετε τα τέλη κυκλοφορίας χωρίς πρόστιμο - Έως τις 31 Δεκεμβρίου η προθεσμία
Νταλίκα εξετράπη στη λεωφόρο Κηφισού (φωτογραφίες, επάνω και κάτω), στο ύψος της Αγίας Αννας, με αποτέλεσμα να διακοπεί η κυκλοφορία στο ρεύμα προς Πειραιά, τόσο στον κύριο άξονα όσο και στον παράδρομο.
Πριν λίγο ανακοινώθηκε από την αστυνομία ότι δόθηκαν στην κυκλοφορία μόνο οι δύο αριστερές λωρίδες.
Γέμισε πορτοκάλια
Η εκτροπή της νταλίκας έγινε λίγο πριν τις 04.00 σήμερα Πέμπτη, αλλά το πρόβλημα δεν είχε αντιμετωπιστεί για αρκετές ώρες καθώς το οδόστρωμα γέμισε και από τα πορτοκάλια που αποτελούσαν το φορτίο της νταλίκας.
Το όχημα κατευθυνόταν στην αγορά του Ρέντη φορτωμένο με δέκα τόνους πορτοκάλια και από το ατύχημα τραυματίστηκε ελαφρά ο οδηγός του.
Στο σημείο βρίσκεται για προληπτικούς λόγους και ένα όχημα της Πυροσβεστικής με 3 πυροσβέστες.
Ουρές και ταλαιπωρία
Με ουρές χιλιομέτρων και αδιανόητη ταλαιπωρία έρχονται αντιμέτωποι οι οδηγοί που κινούνται καθημερινά στον Κηφισό. Το μόνιμο, σχεδόν, μποτιλιάρισμα στον πιο επιβαρυμένο άξονα της Αττικής είναι εδώ και χρόνια μια πραγματικότητα.
Οπως επισημαίνει ο γενικός γραμματέας του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων Θανάσης Τσιάνος, η λεωφόρος Κηφισού παρουσιάζει σημαντικά κυκλοφοριακά προβλήματα που οφείλονται στην αύξηση της χρήσης ΙΧ, στην κατακόρυφη αύξηση των βαρέων οχημάτων που κινούνται καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου σε αυτήν και στην έλλειψη εναλλακτικών τρόπων μετακίνησης (π.χ. με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς), διότι ο εν λόγω άξονας μεγάλου μήκους εξυπηρετεί μετακινήσεις μεγάλων αποστάσεων – τόσο διαμπερείς κινήσεις όσο και κινήσεις εισόδου και εξόδου από την Αττική.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τον ίδιο, τα συχνά οδικά ατυχήματα ή οι βλάβες οχημάτων προκαλούν σημαντικές καθυστερήσεις που απαιτούν σημαντικό χρόνο ανταπόκρισης ώστε να επανέλθει η κυκλοφορία στην κανονικότητα, ακόμα και μετά την απομάκρυνση του οχήματος ή των οχημάτων που ενεπλάκησαν στα συμβάντα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις