Ισπανία: Για ποιο λόγο 200 περιπολικά είναι ακινητοποιημένα – Τι απαντά η ισπανική αστυνομία
Περισσότερα από 200 ηλεκτροκίνητα περιπολικά παρέλαβαν οι αστυνομικές αρχές της Ισπανίας, χωρίς ωστόσο να φροντίσουν για τη δημιουργία των απαραίτητων υποδομών φόρτισης.
- ΣΥΡΙΖΑ: Στο αντιΣύριζα μέτωπο ο Κασσελάκης, σαν έτοιμος από καιρό εκτοξεύει χυδαιότητες για το Μάτι
- Προφυλακιστέος ο 30χρονος για τη δολοφονία της Δώρας στο Αγρίνιο
- Πόσο αντέχουν τα αποθέματα φυσικού αερίου; Σε συμπληγάδες η Ευρώπη
- Μακελειό στην Κίνα: Οκτώ νεκροί και 17 τραυματίες από επιθέσεις με μαχαίρι σε σχολή
Σε αδιέξοδο έχουν βρεθεί οι αστυνομικές αρχές της Ισπανίας μετά την πανηγυρική υποδοχή 200 και πλέον ηλεκτροκίνητων περιπολικών οχημάτων.
Τα περιπολικά παρελήφθησαν με πρωτοβουλία του Υπουργείου Εσωτερικών της Ισπανίας, ώστε οι αστυνομικές αρχές που είναι επιφορτισμένες με το έργο της επιτήρησης των μεγάλων αστικών κέντρων να αποκτήσουν φιλικά προς περιβάλλον οχήματα.
Ο διαγωνισμός προχώρησε με γοργούς ρυθμούς και περισσότερα από 200 ηλεκτρικά οχήματα ντύθηκαν στα χρώματα της ισπανικής αστυνομίας με σκοπό να αναλάβουν άμεσα υπηρεσία στα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα, σύμφωνα με άρθρο της «autobild.es».
Κάτι τέτοιο βέβαια δεν συνέβη ποτέ, όχι γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν ήταν έτοιμα να αναλάβουν δράση και να βγουν στους δρόμους των μεγαλύτερων αστικών κέντρων της Ισπανίας αλλά γιατί ουδείς ασχολήθηκε με το πώς τα συγκεκριμένα οχήματα θα φορτίζουν.
Η επίσημη απάντηση της αστυνομίας
Η «Guardia Civil» χαρακτηρίζει την αγορά των ηλεκτρονικών περιπολικών ως «κακοτεχνία», δεδομένου ότι τα σχέδια για την εγκατάσταση σημείων φόρτισης έχουν καθυστερήσει και γι’ αυτό λένε ότι είναι πολύ πιθανό να μην καταφέρουν να χρησιμοποιήσουν τα περιπολικά πριν από το καλοκαίρι.
Μάλιστα, η Γενική Διεύθυνση της Guardia Civil εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση στην οποία διαβεβαιώνει ότι «όλα τα ηλεκτρικά οχήματα που έχουν διατεθεί σε διάφορες μονάδες της Guardia Civil διαθέτουν διαφορετικές επιλογές φόρτισης, μέσω σημείων φόρτισης, καρτών φόρτισης και προσαρμόσιμων φορητών φορτιστών».
Λένε επίσης ότι δεν γνωρίζουν ότι κάποιο από τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα είναι ακινητοποιημένο «επειδή δεν έχουν δυνατότητες φόρτισης» και ότι «υπηρετούν σε φορολογικές μονάδες, διοικητήρια και σε ορισμένα κύρια πόστα όπου υπάρχουν σημεία φόρτισης».
Ωστόσο, οι παραπάνω δηλώσεις αφορούν ηλεκτρικά οχήματα που αγοράστηκαν μεταξύ του 2020 και του 2021. Για όσα αγοράστηκαν το 2022, λένε ότι βρίσκονται «στη διαδικασία διανομής στις μονάδες».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις