Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου: Μειώνονται τα διόδια – Πόσο θα κοστίζει το μηνιαίο e-pass
Μειώνεται κατά 10 ευρώ, μετά από παρέμβαση της κυβέρνησης, το κόστος του μηνιαίου πακέτου διελεύσεων από τη Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργο Καραγιάννη. Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Δ. Κωνσταντόπουλου, για «την κατακόρυφη αύξηση του κόστους διέλευσης από τη γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης» ο κ. […]
- Νεκρός ανασύρθηκε από τα συντρίμμια γάλλος υπήκοος στο Βανουάτου μετά τον σεισμό των 7,3 Ρίχτερ
- «Παλιάνθρωπε…» - Οργή λαού έξω από την Εισαγγελία, νέες μαρτυρίες για τον αστυνομικό της Βουλής
- Νέα αποκάλυψη για τη θανατηφόρα παράσυρση στην Κρήτη – Ο δράστης ήταν στη λίστα SIRENE
- Έντεκα νεκροί μετά από εμπρησμό σε μπαρ στο Βιετνάμ - «Φωνάζαμε στα παγιδευμένα θύματα»
Μειώνεται κατά 10 ευρώ, μετά από παρέμβαση της κυβέρνησης, το κόστος του μηνιαίου πακέτου διελεύσεων από τη Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργο Καραγιάννη.
Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Δ. Κωνσταντόπουλου, για «την κατακόρυφη αύξηση του κόστους διέλευσης από τη γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης» ο κ. Καραγιάννης είπε ότι όντως εντοπίστηκε μια αύξηση στους καθημερινούς χρήστες της γέφυρας (μηνιαίο πακέτο 42-45 διελεύσεων).
Όπως σημείωσε, το 2022, το πακέτο αυτό διαμορφωνόταν στα 242,56 ευρώ, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του παραχωρησιούχου, και το 2023 θα ανέβαινε στα 295 ευρώ. Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Καραγιάννης είπε ότι υπήρξε επικοινωνία και ουσιαστική συζήτηση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τη «Γέφυρα», κατά την οποία τονίστηκε ότι «αυτή η αβλεψία θα πρέπει να διορθωθεί».
«Σας ανακοινώνω ότι η εταιρεία αποφάσισε να αναπροσαρμόσει την τιμή του πακέτου στα 232,90 ευρώ, δηλαδή 10 ευρώ λιγότερα από όσα πλήρωναν οι χρήστες πέρυσι» είπε ο κ. Καραγιάννης. Σύμφωνα με τον υφυπουργό, σε σχετική ανακοίνωση θα προβεί αύριο η εταιρεία «Γέφυρα».
«Η παρέμβαση της κυβέρνησής μας (στην αύξηση) ήταν άμεση και οφείλω να πω ότι η εταιρεία αντιμετώπισε σοβαρά την αβλεψία, και το λάθος της που έκανε, το διόρθωσε άμεσα» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης.
Από την πλευρά του, ο κ. Κωνσταντόπουλος μετέφερε τις διαμαρτυρίες των τοπικών κοινωνιών και ειδικότερα την αγανάκτηση των εργαζομένων της Αιτωλοακαρνανίας και της Αχαΐας, τονίζοντας την ανάγκη στήριξης των πολιτών. «Όταν θέλει, η κυβέρνηση μπορεί να το κάνει πράξη» είπε ο κ. Κωνσταντόπουλος.
Kράζουν οι ξένοι στο Google για τα διόδια
Πάντως μπορεί η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου ή «Χαρίλαος Τρικούπης» να είναι η μεγαλύτερη σε μήκος καλωδιωτή γέφυρα πολλαπλών ανοιγμάτων στον κόσμο έχοντας συνεχές και πλήρως αναρτημένο κατάστρωμα 2.252 μέτρων και να μια θέση στο Βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες, αποτελώντας ένα «σύγχρονο μηχανικό θαύμα», ωστόσο υπάρχουν και επικρίσεις.
Συγκεκριμένα είναι αρκετή μία ματιά στις κριτικές στο Google, όπου παρά την υψηλή βαθμολογία των 4,6 αστεριών υπάρχουν αρκετές δυσμενείς κριτικές ξένων επισκεπτών που δυσαρεστήθηκαν αρκετά από την τιμή των διοδίων της αλλά και κάποιοι που σημειώνουν πως είναι δύσκολο να τη διασχίσει κάποιος με τα πόδια ή με ποδήλατο.
Ενδεικτικά κάποια σχόλια
«13.70 ευρώ για να ανέβεις. Καμία πινακίδα που να σου δείχνει το ποσό. Συνολικά 27.40 για να περάσεις μπρος πίσω
«Είναι πιο ακριβή από γέφυρες και τούνελ της Νέας Υόρκης».
«Είναι μια γέφυρα. Πολύ ακριβή για 13.50 ευρώ για ένα αυτοκίνητο. Δεν είδαμε ούτε μια πινακίδα που να αναγράφει την τιμή μέχρι να φτάσουμε στα διόδια».
«Πολύ ακριβή για δύο λεπτά διαδρομή. Ποτέ ξανά».
«13.50 ευρώ για να τη διασχίσεις με αυτοκίνητο χωρίς επιστροφή. Γελοίο».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις