Louis Vuitton: Πλημμυρίζει με χρωματιστές βούλες αξιοθέατα
Η Γιαπωνέζα καλλιτέχνιδα Yayoi Kusama συνεργάζεται για δεύτερη φορά με τον διάσημο οίκο μόδας σε ένα εκκεντρικό project.
- Βίντεο ντοκουμέντο λίγο μετά τη δολοφονία της Ράνιας στην Κρήτη - «Σκότωσα τον πατέρα μου» έλεγε ο δράστης
- Οι «must» προορισμοί για τα Χριστούγεννα - Ποιες περιοχές μαγνητίζουν το ενδιαφέρον
- «Συνεργαζόταν με Τούρκους για να με σκοτώσουν» - 10 μέρες σχεδίαζε τη δολοφονία του 52χρονου ο δράστης
- Χειμώνιασε για τα καλά: Βροχές και χιόνια στα ορεινά, πτώση της θερμοκρασίας
Η πρώτη συνεργασία της Louis Vuitton με την Γιαπωνέζα δημιουργό ήταν πριν 13 χρόνια. Τότε είχε παρουσιάσει τις ιδιαίτερες κουκίδες πάνω σε τσάντες της Keepall, Neverfull, Papillion και Speedy.
Η Yayoi Kusama έρχεται τώρα με μια νέα ιδέα. Γιορτάζοντας την τέχνη, την τόλμη και τη δεξιοτεχνία, οι χαρακτηριστικές τελείες της Kusama ζωντανεύουν το σύμπαν της Louis Vuitton. Τη νέα συλλογή με τις τελείες θα τη δούμε σε τσάντες, κοσμήματα και φυσικά στις νέες δημιουργίες του Γαλλικού Οίκου.
Η Louis Vuitton, όμως, δεν έμεινε εκεί και η συνεργασία με την Kusama γέμισε χρωματιστές βούλες αξιοθέατα πόλεων. Χάρη στην επαυξημένη πραγματικότητα ο γαλλικός οίκος κάλυψε τον Πύργο του Άιφελ, το Άγαλμα της Ελευθερίας, την Αψίδα του Θριάμβου, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και την Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου με τις διάσημες βούλες.
Louis Vuitton réinvente la façade de sa boutique aux Champs-Élysées, pour célébrer sa nouvelle collaboration avec l’artiste japonaise Yayoi Kusama 📸 pic.twitter.com/PDJIZD8v2K
— Views (@viewsfrance) January 9, 2023
Η πρωτότυπη τεχνική
Η καμπάνια δημιουργήθηκε με τη χρήση των φακών Landmarker Lenses της Snap. Οι χρήστες του Snapchat σε ορισμένες παγκόσμιες πρωτεύουσες μπορούν να ανοίξουν την εφαρμογή, να μεταβούν στη σελίδα της Louis Vuitton ή να κάνουν αναζήτηση στους φακούς και να επιλέξουν το αξιοθέατο μπροστά τους για να δουν τις κόκκινες, κίτρινες, μπλε, πράσινες και λευκές κουκίδες της Kusama να εμφανίζονται στην οθόνη.
Πρόσκληση στη γενιά των Gen Z
O Pierre Castillon, διευθυντής ψηφιακών μέσων της Louis Vuitton, δήλωσε ότι η συνεργασία με τη Snap επιτρέπει στη μάρκα να «επεκτείνει τη δημιουργικότητά μας μέσω μιας νέας τεχνολογικής παιδικής χαράς, όπως ακριβώς κάναμε και φυσικά στα καταστήματά μας». Και φυσικά ανοίγοντας την οπτική του κοινού της σε νεαρότερες ηλικίες που χρησιμοποιούν έντονα την εφαρμογή του Snap.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις