Σε τροχιά ηλεκτρικής επαναφοράς το Αudi A8
H γερμανική φίρμα ετοιμάζει το διάδοχο της ναυαρχίδας της που θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητος και θα αντλήσει τις επιρροές του από το εντυπωσιακό πρωτότυπο Grandsphere
H πρόσφατη παρουσίαση του Activesphere, του νέου περιπετειώδους πρωτότυπου που ανέλαβε να αποτυπώσει το όραμα της Audi για ένα εναλλακτικού τύπου αλλά ικανό, αμιγώς ηλεκτροκίνητο off-roader, έφερε στην επιφάνεια πληροφορίες σε σχέση με την «τύχη» του πρώτου πρωτοτύπου της σειράς των Sphere, Grandsphere το οποίο συστήθηκε πριν περίπου δύο χρόνια αποτελώντας μια πρώιμη αποτύπωση μιας ηλεκτρικής έκδοσης για το A8.
Mε δεδομένο ότι ο παραδοσιακός γερμανικός ανταγωνισμός έχει ήδη «πάρει θέση» στην κατηγορία με ηλεκτρικές προτάσεις και τις πληθωρικές από κάθε άποψη Mercedes EQS και BMW i7 να διεκδικούν ήδη το μερίδιο που τους αναλογεί, η Audi ετοιμάζει τη δική της απάντηση η οποία, σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, αναμένεται το 2024 με την μορφή του νέου A8 το οποίο θα απεμπολήσει τις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης προς όφελος της ηλεκτροκίνησης και ενός νέου μοντέλου σχεδιασμένου εξαρχής με το συγκεκριμένο σκεπτικό με έμπνευση το Grandsphere.
Αυτό τουλάχιστον υποστήριξε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Audi, Marc Lichte o oποίος δήλωσε προσφάτως ότι το νέο και αμιγώς ηλεκτρικό A8 θα είναι πολύ κοντά στο πρωτότυπο Grandsphere, λέγοντας ότι το τελευταίο αποτελεί «ένα εμπεριστατωμένο δείγμα» της παρεπόμενης έκδοσης παραγωγής.
Αν και προς το παρόν δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα πληροφορίες σε σχέση με τα χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές της έκδοσης παραγωγής, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι στην αθέατη πλευρά του μοντέλου θα βρεθεί η νέα, εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας PPE την οποία συνεξελίσσουν Audi και Porsche και πρόκειται να κάνει την πρώτη της εμφάνιση με αφετηρία την επικείμενη ηλεκτροκίνητη έκδοση της Porsche Macan EV.
Ένα σημαντικό στοιχείο που θα σηματοδοτήσει το νέο A8 το οποίο αναμένεται να ονομάζεται Audi Α8 e-tron θα είναι το μήκος του μεταξονίου του το οποίο, χάρη στις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης, θα είναι μεγαλύτερο ακόμα και από την σημερινή έκδοση του μοντέλου LWB που διατίθεται στην Κίνα.
Εν είδει υπενθύμισης το Grandsphere διέθετε συνολικό μήκος 5,35 μ. και μεταξόνιο 3,19 μέτρων με ό,τι αυτά φυσικά συνεπάγονται για την προσφερόμενη άνεση. Να σημειωθεί επίσης ότι με αφορμή την πρόσφατη πρεμιέρα του Activesphere η Audi ανακοίνωσε ότι, εφεξής και με φόντο την νέα ηλεκτρική εποχή θα σχεδιάζει τα αυτοκίνητά της «από μέσα προς τα έξω» εστιάζοντας σε μια διαφορετική εμπειρία μετακίνησης αλλά κυρίως στην μετατροπή του αυτοκινήτου σε «χώρο διαβίωσης».
Φυσικά όλα τα παραπάνω θα στοιχειοθετηθούν από ένα εξίσου ικανό, από κάθε άποψη ηλεκτρικό σύνολο με επίκεντρο νέας τεχνολογίας μπαταρίες οι οποίες θα υπόσχονται αυτονομία που θα υπερβαίνει τα 700 χλμ. Υπενθυμίζεται ότι το πρωτότυπο Grandsphere φιλοξενούσε στην αθέατη πλευρά του μπαταρία 120 kWh με κύκλωμα φόρτισης 800 Volt το οποίο υπόσχεται την αναπλήρωση της ενέργειας από 5-80% σε περίπου 20 λεπτά χάρη στη δυνατότητα φόρτισης με τάση 270 kW σε ταχυφορτιστή DC.
- Πάρτι του Ολυμπιακού στο Καραϊσκάκη κόντρα στην ΑΕΚ – Ο Ζέλσον έκανε το 4-1 για τους «ερυθρόλευκους» (vids)
- Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Γκλέτσος: Είμαστε όρθιοι, είμαστε ζωντανοί
- Στο μικροσκόπιο οι γνωριμίες του 49χρονου φιλόλογου – Τι ερευνά η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι
- Χατ τρικ του φανταστικού Ελ Κααμπί – Έκανε το 3-1 για τον Ολυμπιακό ο Μαροκινός (vids)
- Εντυπωσιακός Ελ Κααμπί δίνει ξανά προβάδισμα στον Ολυμπιακό (2-1, vids) – Δεύτερο γκολ από τον Μαροκινό στο ντέρμπι
- Λίβανος: Η Χεζμπολάχ λέει ότι κατέστρεψε έξι ισραηλινά άρματα μάχης