Bizzarrini Giotto: Η νέα άφιξη στον κόσμο των «παραδοσιακών» supercar
H Bizzarrini δίνει μια πρώτη γεύση από το νέο supercar που θα κατασκευάσει με την υπογραφή τoυ Giugiaro στο design, ανθρακονημάτινο αμάξωμα και επίκεντρο έναν ατμοσφαιρικό V12
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Aν το όνομα Bizzarrini ακούγεται μακρινά οικείο, υπενθυμίζεται για την εταιρεία που ίδρυσε τη δεκαετία του ’60 ο πρώην μηχανικός της χρυσής εποχής των Alfa και Ferrari, Giotto Bizzarrini με την προοπτική να κατασκευάζει αξιοζήλευτα sportscars σε μικρούς αριθμούς.
Μετά από μια σύντομη πορεία και την παραγωγή 140 αυτοκινήτων η εταιρεία πτώχευσε, ωστόσο το ιταλικό όνομα προσέλκυσε την προσοχή της Pegasus Automotive που το 2020 κατοχύρωσε την ονομασία Bizzarrini με την προοπτική αναβίωσης της niche φίρμας. Το άμεσο αποτέλεσμα ήταν η επαναφορά της 5300 GT με βάση τις προδιαγραφές του αρχέτυπου, ως «continuation model» που κατασκευάστηκε σε μόλις 24 αντίτυπα.
Η συνέχεια θα δοθεί με ένα supercar το οποίο θα φέρει την ονομασία Giotto και η σχεδίαση του οποίου έχει ανατεθεί στον οίκο Giugiaro. Να σημειωθεί ότι ο ιταλικός οίκος που ιδρύθηκε από το Giorgetto Giugiaro και πλέον περιλαμβάνει και τον γιο του ιδρυτή Fabrizio έχει μακρά ιστορία με την Bizzarrini καθώς ο G. Giugiaro είχε άμεση εμπλοκή στην σχεδίαση της αρχέτυπης της 53000GT όταν εργαζόταν στον οίκο Bertone. Εξ ου και το νέο supercar της Bizzarrini υιοθετεί σε μια σύγχρονη υλοποίηση, λεπτομέρειες που παραπέμπουν στο 53000GT.
Σε κάθε περίπτωση, το Giotto αναμένεται να υιοθετήσει ένα κεντρομήχανο layout σε αντιδιαστολή με το εμπροσθομήχανο sportscar της Bizzarrini S.p.A που γοήτευσε κατά τη δεκαετία του ’60. Τον ρόλο του κινητήρα στο νέο supercar θα αναλάβει ένας ατμοσφαιρικός V12 που θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων. Τον σχεδιασμό του «παραδοσιακού» κινητήρα έχει αναλάβει ο Chris Porritt ο οποίος έχει διαγράψει μακρά πορεία σε εταιρείες όπως η Aston Martin, η Rimac και η Tesla και πλέον κατέχει τον ρόλο του τεχνικού επικεφαλής της αναβιωμένης ιταλικής φίρμας.
Προς το παρόν δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για τις προδιαγραφές του κινητήρα αν και αναμένεται να επιδιώξει την κατάταξή του μεταξύ των ισχυρότερων του είδους που στο μέλλον, με φόντο την ηλεκτροκίνηση, θα αποτελεί προνόμιο πραγματικά ελάχιστων αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με τις συστάσεις το Giotto αναμένεται να ξεκινήσει δοκιμές εξέλιξης το 2024 οπότε και αναμένεται να έχουμε νεότερα για τις προδιαγραφές του αν και δεδομένα αυτές θα αφορούν από πρώτο χέρι, εξαιρετικά λίγους με δεδομένο ότι θα αποτελέσει ένα εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής ενώ οι πρώτες πληροφορίες που αφορούν την τιμή του κάνουν λόγο για 1,8 εκ. ευρώ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις