Mercedes GLE: Πληθωρική ανανέωση με έμφαση στην ηλεκτρική τεχνολογία
Η γερμανική φίρμα παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή της GLE η οποία, ακολουθώντας το παράδειγμα της πρόσφατης GLC, εντάσσει στις επιλογές της ήπια υβριδική τεχνολογία καθώς και μια νέα plug-in υβριδική έκδοση, χωρίς να λείπουν οι σημαντικές αναβαθμίσεις σε όρους σχεδίασης και πολυτέλειας
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Η Mercedes μπορεί να ασχολείται πάση δυνάμει με την εξέλιξη, τη συνεχή βελτίωση αλλά και την αύξηση των ηλεκτρικών της προτάσεων, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι έχει αφήσει σε δεύτερη μοίρα τα καθιερωμένα μοντέλα της τα οποία προοδευτικά ενδίδουν ολοένα και περισσότερη στην ηλεκτρική τεχνολογία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η ανανεωμένη εκδοχή της επιβλητικής GLE η οποία αποκαλύφθηκε στην παραδοσιακή SUV και στην πιο γοητευτική Coupe SUV έκδοση αμαξώματος, εντάσσοντας σε όλο το φάσμα των εκδόσεών της ήπια υβριδική τεχνολογία ενώ οι plug-in υβριδικές εκδόσεις υιοθετούν την τέταρτης γενιάς, αντίστοιχη τεχνολογία της γερμανικής φίρμας με οφέλη σε όρους ισχύος όσο και εξοικονόμησης ενέργειας και ηλεκτρικής αυτονομίας.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου, οι αλλαγές είναι στοχευμένες και εστιάζουν στην νέα διαιρούμενη σε δύο τμήματα γρίλια από το χαρακτηριστικό γεωμετρικό επιχρωμιωμένο μοτίβο στο κέντρο της που εξασφαλίζει μια ακόμα πιο επιβλητική όψη συνηγορώντας στην ούτως ή άλλως πληθωρική παρουσία της GLE. Περισσότερο χρώμιο υιοθετούν και οι εισαγωγές αέρα ενώ τα φωτιστικά σώματα, τόσο μπροστά όσο και πίσω ενσωματώνουν νέα γραφικά, ανανεώνοντας την φωτεινή υπογραφή του γερμανικού SUV.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές έγκεινται στην παρουσία ενός νέου τιμονιού με χειριστήρια αφής τα οποία επιτρέπουν μια πιο διαισθητική διαχείριση του πλήθους δυνατοτήτων που επιφυλάσσουν η κεντρική οθόνη του infotainment και ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, αμφότερα με διαγώνιο 12,3 ιντσών.
Φυσικά οι δύο οθόνες υπακούν στις βελτιώσεις της νεότερης εκδοχή του MBUX το οποίο υπόσχεται βελτιωμένη λειτουργία φωνητικών εντολών και ικανότητα εκμάθησης ενώ ενσωματώνει και την εφαρμογή Smart Home δίνοντας απομακρυσμένο έλεγχο στις διασυνδεδεμένες συσκευές και τις κάμερες ενός αντίστοιχου συστήματος εγκατεστημένου στην οικία του χρήστη.
Στις νέες προσθήκες συγκαταλέγεται η ασύρματη συνδεσιμότητα σε Apple CarPlay και Android Auto. Παράλληλα με την προαιρετική επιλογή των πακέτων Off-Road Engineering Package και του Parking Package με κάμερες περιμετρικής θέασης, η GLE αποκτά τη λειτουργία του διαφανούς καπό που είδαμε στην πρόσφατη GLC ενώ με την επιλογή του προγράμματος οδήγησης Off-Road εμφανίζονται στην κεντρική οθόνη χρήσιμα στοιχεία για την εκτός δρόμου μετακίνηση όπως η κλίση του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με αυτήν του εδάφους, πυξίδα κτλ. H επιλογή του Off-Road Engineering Package προσθέτει στον εξοπλισμό της GLE ως standard αερανάρτηση η οποία αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 3,0 εκατοστά αλλά και προστατευτικά κάτω από το αμάξωμα.
Να σημειωθεί ότι στις προδιαγραφές της GLE συγκαταλέγεται και ένα βελτιωμένο σύστημα ελέγχου και σύνδεσης trailer με δεδομένη και την εντυπωσιακή ικανότητα του μοντέλου να ρυμουλκήσει βάρος έως 3,5 τόνους. Για εκείνους που δεν σκοπεύουν να την εκμεταλλευτούν στο έπακρο ο σχετικός πτυσσόμενος κάτω από το αυτοκίνητο γάντζος, έχει σχεδιαστεί ειδικά, διαθέτοντας δύο έξτρα υποδοχές για την τοποθέτηση δέστρας που διευκολύνει την μεταφορά ποδηλάτων.
Σε ό,τι αφορά την αισθητική του εσωτερικού, αξίζει να σημειωθεί ότι η GLE «φιλτράρει» υλικά, υφές και σχεδιαστικά μοτίβα που μέχρι πρότινος αποτελούσαν προνόμιο της κορυφαίας σε πολυτέλεια έκδοσης Maybach.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές έχουν συντελεστεί στην γκάμα κινητήρων όπου η ήπια υβριδική τεχνολογία των 48 Volt με την μορφή ενός παράλληλου ηλεκτρικού κυκλώματος και το συνδυασμό μίζας δυναμό σε μια κατασκευή (ISG), συνεισφέρει στην ισχύ με 20 ίππους και παράλληλα περιστέλλει την κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Το συγκεκριμένο σύστημα αποτελεί μαζί με την τετρακίνηση κοινή συνισταμένη όλων των εκδόσεων της GLE με εξαίρεση τις plug-in υβριδικές. Αναλυτικότερα, η έκδοση βενζίνης 450 με κινητήρα 3,0 λίτρων αποδίδει πλέον 269 ίππους και 500 Nm ροπής ενώ οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις 300 d και 450 d με δίλιτρο και τρίλιτρο κινητήρα αντίστοιχα αποδίδουν 269 και 367 ίππους.
Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου 400 e και 350 de επωφελούνται από τις νέες γενιάς αντίστοιχη τεχνολογία της γερμανικής φίρμας η οποία έγκειται στην παρουσία ενός μοτέρ 100 kW και μιας μεγαλύτερης μπαταρίας 31,2 KWh που συνδυάζονται με δίλιτρους κινητήρες. Το αποτέλεσμα είναι ισχύς 252 και 197 ίππων αντίστοιχα, ηλεκτρική αυτονομία από 89 έως 105 χλμ. και κυρίως εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που ξεκινούν από τα 16 γρ. /χλμ. και κατανάλωση καυσίμου που περιορίζεται σε μόλις 0,6 λίτρα/100 χλμ.
Από την ανανέωση δεν εξαιρούνται οι εκδόσεις AMG οι οποίες επωφελούνται από ανάλογες αισθητικές και εξοπλιστικές αναβαθμίσεις με επιστέγασμα, τις βελτιώσεις στην χαρτογράφηση του κινητήρα και το σύστημα υπερτροφοδότησης του κινητήρα των 3,0 λίτρων ο οποίος ενσωματώνει επίσης το ηλεκτρικό σύστημα ISG όπως και ο V8 των 4,0 λίτρων. Ως αποτέλεσμα η έκδοση 53 αποδίδει πλέον 435+22 ίππους ισχύος και 560+200 Nm ροπής επιταχύνοντας από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,0 δευτερόλεπτα. Η κορυφαία έκδοση 63 με τον V8 αποδίδει 435 +22 ίππους και 560 + 200 Nm ροπής, απαιτώντας μόλις 3,9 δευτερόλεπτα για το sprint των «0-100».
Η διάθεση της ανανεωμένης GLE αναμένεται να ξεκινήσει στην Ευρώπη από το προσεχές καλοκαίρι.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις