ΕΔΟΑΟ: Εκσυγχρονίζεται το σύστημα ελέγχου των οίνων ΠΟΠ
Νέο ψηφιακό σύστημα σήμανσης
- «Δεν έκανα εγώ το έγκλημα» υποστήριξε ο γαμπρός - Ρίχνει στα αδέλφια τη δολοφονία του πατέρα στην Εύβοια
- Τουρίστας ζούσε με το πτώμα ιερόδουλης για τέσσερις ημέρες - Δεν «κατάλαβε» ότι είχε πεθάνει
- «Συγκινημένοι» οι Ντε Γκρες – Τι λέει η τέως βασιλική οικογένεια για την ιθαγένεια
- Billboard: Coldplay, Metallica, Depeche Mode στις top ten περιοδείες που έσπασαν το ταμείο του 2024
Ιδιαίτερα σημαντική για τον κλάδο, καθώς αναβαθμίζει την θέση των υψηλής ποιότητας κρασιών στην αγορά, χαρακτηρίζει η ΕΔΟΑΟ την απόφαση του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για τον εκσυγχρονισμό των ταινιών ελέγχου των οίνων ΠΟΠ με το νέο ψηφιακό σύστημα σήμανσης (QR).
Η γνωστοποίηση της απόφασης έγινε από την γενική γραμματέα του ΥπΑΑΤ κ. Χριστιάνα Καλογήρου σε εκδήλωση – συνέντευξη της οργάνωσης για τις δράσεις ενημέρωσης (καμπάνια ENOS) των οίνων ΠΟΠ και ΠΓΕ σε Ελλάδα και Γερμανία και την λελογισμένη κατανάλωση οίνου.
Όπως ανέφερε η κ. Καλογήρου, ο εκσυγχρονισμός του συστήματος ελέγχου των ΠΟΠ σηματοδοτεί την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, αφήνοντας πίσω το χειρόγραφο σύστημα της χάρτινης ταινίας, ενώ αναμένεται να έχει πολλαπλά οφέλη. Μείωση διαχειριστικού κόστους, διευκόλυνση ελέγχων και πρόσβαση του καταναλωτή σε εξειδικευμένες πληροφορίες για το προϊόν (στοιχεία της εμφιάλωσης, του οινοποιείου και της περιοχής από την οποία προέρχεται).
Την απόφαση χαιρέτισε ο πρόεδρος της Διεπαγγελματικής Αμπέλου και Οίνου κ. Κωνσταντίνος Ευσταθίου, σημειώνοντας ότι θα συμβάλει στην περαιτέρω βελτίωση της πορείας του ελληνικού κρασιού στις αγορές και εκφράζοντας παράλληλα την ικανοποίησή του καθώς ένα πάγιο αίτημα της οργάνωσης αλλά και του κλάδου συνολικά ικανοποιείται.
Στη διάρκεια της εκδήλωσης ο κ. Ευσταθίου και η διευθύντρια της οργάνωσης κ. Μαρία Τριανταφύλλου αναφέρθηκαν στις προβλεπόμενες δράσεις (ημερίδες, webinars, σεμινάρια στο χώρο εστίασης κλπ) κατά την δεύτερη χρονιά εφαρμογής του προγράμματος, αλλά και στα θετικά αποτελέσματα που διαπιστώνονται από την πρώτη χρονιά εφαρμογής του. Επίσης, έγινε αναλυτική παρουσίαση των βασικών χαρακτηριστικών της καμπάνιας «Enos» από τον CEO της Amuse κ. Βασίλη Μεντζελόπουλο, ενώ ο MW Κωνσταντίνος Λαζαράκης αναφέρθηκε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Greek Wine Academy που έχει στόχο την οινική εκπαίδευση του τουριστικού κλάδου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις