EssenceMediacom: το νέο breakthrough agency με 120 γραφεία παγκοσμίως
Το νεότερο agency της GroupM δημιουργείται με σκοπό την ανίχνευση νέων ευκαιριών για τους διαφημιζόμενους και προσφέρει πραγματικές integrated λύσεις media.
Η EssenceMediacom – το νεότερο και μεγαλύτερο agency της GroupM – λανσάρεται επισήμως σήμερα με φιλοδοξία να φέρει marketing καινοτομίες στους διαφημιζόμενους. Ανατρέποντας τα παλιά μοντέλα σε media, creative, innovation και analytics, το νέο agency έρχεται με σκοπό την εύρεση νέων ευκαιριών για τους διαφημιζόμενους και να προσφέρει πραγματικά integrated λύσεις media.
Με 10.000 εργαζόμενους σε 120 γραφεία ανά τον κόσμο και Global CEO τον Nick Lawson, η EssenceMediacom συνδυάζει το performance, data, αnalytics και creative technology DNA της Essence με το expertise της MediaCom σε στρατηγικό σχεδιασμό 360Ο πλάνων επικοινωνίας.
Tο θεμελιώδες λειτουργικό σύστημα της EssenceMediacom, EMOS, μια πολυδιάστατη σουίτα, με εργαλεία και δεδομένα, συνδυάζει τις καλύτερες τεχνολογίες των Essence, Mediacom και GroupM, ώστε να διατίθενται στις ομάδες της EssenceMediacom και στους πελάτες της παγκοσμίως.
Το agency ήδη διαθέτει ένα αξιοζήλευτο σύνολο πελατών διεθνώς, όπως οι αdidas, Bayer, Dell, Google, Mars, NBCUniversal, PlayStation, Procter & Gamble, The Coca-Cola Company και Uber, και είναι υπεύθυνο για πάνω από 21 δισεκατομμύρια δολάρια σε global media billings.
.
Η EssenceMediacom είναι μέρος της GroupM, του επενδυτικού γκρουπ media της WPP, και έχει έτσι πρόσβαση σε πλούσια βάση data, τεκμηριωμένα benchmarks και τις πιο προηγμένες δυνατότητες στην αγορά μέσα από το cross-channel performance τμήμα GroupM Nexus και το Choreograph, τον κορυφαίο στον κλάδο πάροχο data & technology του GroupM.
Ο Πέτρος Μπελεσάκος, CEO της EssenceMediacom στην Ελλάδα, δήλωσε ότι: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που συνεισφέρουμε στην ίδρυση της EssenceMediacom GR ως agency του μέλλοντος που θα είναι εξοπλισμένο πλήρως ώστε να καθοδηγήσουμε τους πελάτες μας στο new communications economy era».
Ο Nick Lawson, Global CEO της EssenceMediacom, δήλωσε ότι: «Η διαδικασία δημιουργίας του νεου agency διήρκησε 9 μήνες και είμαι πολύ ενθουσιασμένος που βλέπω τη φιλοδοξία της ένωσης των Essence και Mediacom να γίνεται τελικά πραγματικότητα. Στα θεμέλια του πρωτοποριακού μας agency είναι οι άνθρωποι μας, και θα είμαστε συνεπείς στην δέσμευσή μας να παρέχουμε στους εργαζόμενους ένα περιβάλλον συνεχούς μάθησης προκειμένου να εξελίσσονται και να γίνονται όσο καλύτεροι μπορούν. Μαζί, και έχοντας στην καρδιά όσων κάνουμε τα analytics, τα data και την τεχνολογία, δεν αμφιβάλλω ότι θα προσφέρουμε καινοτομίες σε ολόκληρη τη βάση των πελατών μας».
Ο Christian Juhl, Global CEO της GroupM δήλωσε ότι: “Η ένωση του measurement & data driven DNA της Essence με την κλίμακα και τη στρατηγική τεχνογνωσία της MediaCom δημιουργεί κάτι πραγματικά μοναδικό στην αγορά. Μαζί με τις Mindshare, Wavemaker και mSix&Partners, το λανσάρισμα της EssenceMediacom μας διαβεβαιώνει ότι έχουμε τις λύσεις και τη τεχνογνωσία να καλύψουμε τις ανάγκες κάθε πελάτη και marketer που ψάχνουν τρόπους να εξελίξουν τις επιχειρήσεις τους στη νέα οικονομία. Είμαι προσωπικά ενθουσιασμένος να δω πώς η δέσμευση της EssenceMediacom για δημιουργία καινοτομίας θα αλλάξει τις προσδοκίες για το τι είναι δυνατόν στις επιχειρήσεις, την κουλτούρα και το marketing, και θα παράξει τεράστια άξια για τους πελάτες μας».
- Στα «Νέα Σαββατοκύριακο»: Αντισυστημισμός, ο νέος κίνδυνος
- Τι είναι τα ηλεκτρικά δίκτυα UHV και πως η Κίνα έγινε υπερδύναμη σε αυτά
- Αμαλιάδα: «Την εγγονούλα μου την πήραν από τα χέρια της μαυρισμένη», λέει η γιαγιά του παιδού που σώθηκε
- ΚΚΕ: Τίμησε τον Κώστα Βάρναλη με μια μεγάλη εκδήλωση-συναυλία
- Αμαλιάδα: «Οι δικοί της με ρωτούσαν αν έκανε κακό στο παιδί», αποκαλύπτει η νονά του 2ου παιδιού της Ειρήνης
- Έρχεται η… Legoland του Minecraft