Αναστάζια Σορ: Από την κομμουνιστική Ρουμανία στη χώρα των μεγάλων ευκαιριών
Η νέα μέθοδος σχεδιασμού των φρυδιών, που ανέπτυξε, παραμένει μέχρι σήμερα αξεπέραστη, γράφει η Daily Mail.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
Δεν υπάρχει γυναίκα επί γης που να μην έχει δοκιμάσει τα διάσημα προϊόντα φρυδιών της εταιρείας καλλυντικών Anastasia Beverly Hills.
Το 2018 το brand, ιδιοκτησίας της Ρουμάνας, Αναστάζια Σορ, έφτασε να αξίζει 3δισ. δολάρια, μια επιτυχία που εξασφάλισε και η διάσημη πελατεία του, όπως η Τζένιφερ Λόπεζ και η Όπρα Γουίνφρεϊ.
Πως ξεκίνησαν όλα
Τα πράγματα δεν ήταν όμως ανέκαθεν τόσο ανθηρά για την 66χρονη σήμερα ιδιοκτήτρια του, η οποία όταν πριν από 34 χρόνια αποφάσισε να κάνει το όνειρο της πραγματικότητα, ήταν απλά η σύζυγος ενός ναυτικού,που είχε καταφέρει να βρει άσυλο στις ΗΠΑ μερικά χρόνια πριν.
Εκείνη είχε «παγιδευτεί» στην κομμουνιστική Ρουμανία μαζί με την κόρη τους, και όσο περίμενε το άνοιγμα της ευκαιρίας, σπούδασε τέχνες και αρχιτεκτονική.
Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι ακριβώς αυτό συνδύασε, όταν το 1989 έφτασε στο Λος Άντζελες και άρχισε να εργάζεται ως αισθητικός της διπλανής πόρτας, δίνοντας μεγάλο αγώνα για να μάθει να μιλά καλά αγγλικά.
Εντόπισε ότι ολοένα και περισσότερες γυναίκες ήθελαν να έχουν προσεγμένα φρύδια και ότι υπήρχε κενό στην αγορά για σχετικά προϊόντα.
Τι είναι το golden ratio
Κάπως έτσι μπήκε στη διαδικασία της δημιουργίας τους, αφού πρώτα ανέπτυξε μια τεχνική σχεδιασμού των φρυδιών ανάλογα με τα κόκαλα του προσώπου ενός ατόμου και το σχήμα των φυσικών του φρυδιών (golden ratio).
Μάνατζερ του εαυτού της η ίδια, κατάφερε να προσελκύσει το ενδιαφέρον της Σίντι Κρόφορντ και της Ναόμι Κάμπελ, που ήταν και οι πρώτες δυο πελάτισσες της, ενώ όταν έφτιαξε on camera τα φρύδια της Όπρα Γουίνφρεϊ στο διάσημο σόου της, εξασφάλισε τη διαφήμιση και την ώθηση που χρειαζόταν, για να γίνει η επιχειρηματίας που είναι σήμερα.
Όπως θυμάται σήμερα, ο ιδιοκτήτης του νοικιασμένου τότε σπιτιού της δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ήταν σε θέση να πληρώνει το νοίκι της φτιάχνοντας απλά φρύδια!
Με προσωπική περιουσία της τάξεως των 660εκατ. δολαρίων, ερωτηθείσα πρόσφατα να αποκαλύψει το μυστικό της σαρωτικής επιτυχίας της, είπε ότι είναι ένας συνδυασμός «έμπνευσης, καινοτομίας και σκληρής δουλειάς».
- Πούτιν: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης, θα απαντήσουμε συμμετρικά» – Διάγγελμα του προέδρου της Ρωσίας
- Είναι εφικτή η απαγόρευση των social media στους ανηλίκους – Τι προσπαθεί να κάνει η Αυστραλία;
- World Pass powered by Telekom: Δύο τυχεροί συνδρομητές COSMOTE σε συναυλία του Justin Timberlake στο T-Mobile Center στις ΗΠΑ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις