Νέο ρεκόρ τιμής για την Bugatti
Η one-off Chiron Profilée απέσπασε τον τίτλο του ακριβότερου νέου αυτοκινήτου στον κόσμο καθώς πωλήθηκε σε δημοπρασία στην τιμή των 9.792.500 ευρώ
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Η Chiron όπως μάλλον και κάθε Bugatti αποδείχθηκε ιδιαιτέρως δημοφιλής με τα 500 αντίτυπα παραγωγής και τις εκδόσεις Chiron, Chiron Pur Sport και Super Sport να έχουν ήδη πωληθεί με ρυθμούς που ξεπέρασαν τις προσδοκίες των Γάλλων.
Να σημειωθεί ότι η Bugatti είχε αρχικά προγραμματίσει να λανσάρει μια ακόμα έκδοση η οποία θα έπαιρνε θέση ανάμεσα στις Chiron και Chiron Pur Sport, ωστόσο η ζήτηση για τις υπόλοιπες, άφησε τελικά την Chiron Profilée εκτός της συνολικής παραγωγής της Chiron. Ακόμα και έτσι όμως η Bugatti αποφάσισε να συνεχίσει την εξέλιξή της έκδοσης η οποία ξεκίνησε το 2020 και ολοκληρώθηκε πριν περίπου ένα μήνα, με αποτέλεσμα ένα αξιοζήλευτο one-off hypercar το οποίο εκτός από τις εξωπραγματικές προδιαγραφές του κατέκτησε ένα ακόμα τίτλο, αυτό του ακριβότερου νέου αυτοκινήτου.
Σε απόλυτα μεγέθη αυτό μεταφράζεται σε 9.792.500 ευρώ στην οποία ανήλθε το τίμημα για την Chiron Profilée που δημοπρατήθηκε από τον οίκο RM Sotheby’s. Να σημειωθεί ότι οι αρχικές προβλέψεις της Bugatti για τη δημοπρασία έκαναν λόγο για πέντε εκατομμύρια ενώ, όπως σημείωσε ενθουσιωδώς ο επικεφαλής της Bugatti, Mate Rimac, η τιμή των 9.792.500 ευρώ δεν περιλαμβάνει ΦΠΑ, κάτι που σημαίνει ότι τελικό τίμημα θα φτάσει τα 12 εκατομμύρια ευρώ.
Πλην της αυταπόδεικτης μοναδικότητάς της, η Chiron Profilée αποτελεί και την τελευταία ευκαιρία απόκτησης μιας Bugatti με τον θηριώδη τετραπλά υπερτροφοδοτούμενο W16 κινητήρα.
Στη συγκεκριμένη, τελευταία του υλοποίηση συνοδεύεται από ανασχεδιασμένο κιβώτιο με κατά 15% πιο κοντές σχέσεις σε σύγκριση με την Chiron Sport. Η απόδοσή του ανέρχεται σε 1.500 ίππους, εξασφαλίζοντας στην Chiron Profilée τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα καθώς και μέγιστη ταχύτητα 380 χλμ./ώρα. Παράλληλα η έκδοση διαθέτει μια διαφορετική ρύθμιση στην ανάρτηση η οποία αυξάνει την γωνία camber και επωφελείται από σκληρότερα ελατήρια κατά 10%.
Εκτός από τα παραπάνω η Chiron Profilée φροντίζει να υπογραμμίζει και οπτικά τη μοναδικότητά της, διαθέτοντας ανασχεδιασμένο splitter μπροστά και γρίλια, μια σταθερή αεροτομή στο πίσω τμήμα καθώς και ένα ιδιαίτερο συνδυασμό χρωματισμών και υλικών.
Το αμάξωμα βάφεται στην απόχρωση Argent Atlantique συνδυασμένη με λεπτομέρειες Bleu Royal Carbon που μεταφράζονται σε γενναιόδωρα σε μέγεθος, τμήματα από γυμνό ανθρακόνημα. Το στοιχείο που κάνει τη διαφορά στο εσωτερικό είναι η επιλογή της γαλλικής φίρμας να επενδύσει το ταμπλό, τα εσωτερικά των θυρών και τις λεπτομέρειες από δέρμα σε ένα μοτίβο που θυμίζει ουσιαστικά ύφανση και για την παραγωγή του οποίου απαιτήθηκαν 2,5 χλμ. λωρίδων δέρματος.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις