Κακοκαιρία Μπάρμπαρα: Απαγόρευση κυκλοφορίας για τα φορτηγά – Τι ισχύει για τα λεωφορεία προς Αεροδρόμιο
Διευκρινίζεται ότι η υποχρέωση εφοδιασμού των οχημάτων αυτών με αντιολισθητικές αλυσίδες ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα, εξακολουθεί να ισχύει.
Σε ισχύ τέθηκε η απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων σε κεντρικούς οδικούς άξονες λόγω των πυκνών χιονοπτώσεων που προβλέπει η ΕΜΥ σε Αττική και Κεντρική Ελλάδα.
Παράλληλα ανακοινώθηκε ότι ειδικά για τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ η απαγόρευση θα ισχύει μέχρι το πρωί της Τρίτης στις 11:00.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ
«Για ιδιαίτερους λόγους ασφαλείας και προς τον σκοπό αποφυγής πρόκλησης κυκλοφοριακών προβλημάτων ενόψει εκδήλωσης δυσμενών καιρικών φαινομένων, από την 20:00΄ ώρα σήμερα 6-2-2023 δε θα επιτρέπεται η κυκλοφορία παντός είδους βαρέως οχήματος μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων, ανεξαρτήτως χρήσεως αντιολισθητικών αλυσίδων:
• Και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας, στο τμήμα της από το ύψος του Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τη χ/θ 57,300 (όρια Ν. Αττικής).
• Καθ’ όλο το μήκος της Αττικής Οδού, της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού και της Περιφερειακής Αιγάλεω, καθώς και στο παράπλευρό αυτών οδικό δίκτυο.
Ειδικά για τα αρθρωτά λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Α., τα οποία εκτελούν δρομολόγια από και προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών “ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ”, η ως άνω διακοπή κυκλοφορίας θα ισχύει κατά το χρονικό διάστημα από την 20:00΄ ώρα σήμερα 06.02.2023 έως την 11:00΄ ώρα αύριο 07.02.2023.
Υπενθυμίζεται ότι εξακολουθεί η απαγόρευση κυκλοφορίας παντός είδους βαρέως οχήματος μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων, ανεξαρτήτως χρήσεως αντιολισθητικών αλυσίδων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας Π.Ε.Ο. Ελευσίνας-Θηβών από τη χ/θ 5,000 (πρατήριο καυσίμων REVOIL- πρώην CYCLON) έως τα όρια του Ν. Αττικής με το Ν. Βοιωτίας (χ/θ 30,000).
Διευκρινίζεται ότι η υποχρέωση εφοδιασμού των οχημάτων αυτών με αντιολισθητικές αλυσίδες ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα, εξακολουθεί να ισχύει.
Παρακαλούνται οι οδηγοί εν λόγω οχημάτων να αποφύγουν την κίνησή τους στα ανωτέρω οδικά τμήματα προς αποφυγή ταλαιπωρίας τους και δημιουργίας πρόσθετων κυκλοφοριακών προβλημάτων και να ακολουθούν τις υποδείξεις των ρυθμιστών τροχονόμων»
- Νέα καλή ευκαιρία για τον Ολυμπιακό με τον Ελ Κααμπί
- Ραγκούσης: Ο ΣΥΡΙΖΑ χρειάζεται rebranding
- ΟΟΣΑ: Ξεζουμίζει τα νοικοκυριά η έμμεση φορολόγηση – Πρωταθλητές στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης
- Μεγάλη ευκαιρία του Ολυμπιακού με Ελ Κααμπί
- Πως ο αμερικανικός στρατός έχασε ένα πολεμικό παιχνίδι των 250 εκατ. δολαρίων σε λίγα λεπτά
- Κρήτη: Ασυνείδητος οδηγός μπήκε με το αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα με μεγάλη ταχύτητα