Lamborghini Invencible & Autentica: Tελευταία παράσταση
Μετά την Aventador Ultimae των 600 αντιτύπων, η Lamborghini παρουσιάζει δύο one-off εκδόσεις με την ίδια τεχνολογική αφετηρία εν είδει αποχαιρετισμού στο μοντέλο και στον V12 κινητήρα στην ατμοσφαιρική του εκδοχή, χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
H ιταλική φίρμα είχε υποσχεθεί πριν περίπου ένα χρόνο ότι σκοπεύει να αποχαιρετήσει την εποχή των κινητήρων εσωτερικής καύσης με τον τρόπο που τους αρμόζει.
Πιστή στην υπόσχεσή της, η Lamborghini αποφάσισε να δώσει άλλη μια ευκαιρία στην Aventador και πέρα από την σχετικά πρόσφατη έκδοση Ultimae, παρουσιάζοντας δύο one-off εκδόσεις με αφετηρία το κορυφαίο supercar των Ιταλών το οποίο ως γνωστόν θα αντικατασταθεί πολύ σύντομα από ένα νέο μοντέλο το οποίο θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του το επόμενο διάστημα φιλοξενώντας στην αθέατη πλευρά του ένα νέο V12 κινητήρα σε συνδυασμό με υβριδική τεχνολογία.
Μέχρι τότε οι εκδόσεις Invecible και Autentica, όπως ονομάζονται παίρνουν την μορφή ενός coupe και ενός roadster αντίστοιχα και μοιράζονται τα ίδια γονίδια με την Aventador για τελευταία φορά.
Πέρα από την Aventador ως αφετηρία τα δύο μοντέλα υιοθετούν μια σειρά από σχεδιαστικές λεπτομέρειες που παραπέμπουν σε εμβληματικά V12 μοντέλα από όλη την ιστορία της ιταλικής φίρμας, ξεκινώντας από την Reventon.
Υπό το ίδιο μοτίβο, στις αισθητικές επιρροές των Invecible και Autentica συγκαταλέγονται επίσης η εξωπραγματική Veneno, επίσης με αφετηρία την Aventador αλλά και η αγωνιστική Essenza η οποία αποτελεί την ισχυρότερη έκφραση του μοντέλου η οποία επωφελήθηκε από την ισχυρότερη έκφραση του ατμοσφαιρικού δωδεκακύλινδρου κινητήρα των 6,5 λίτρων, με απόδοση 820 ίππους.
Τα αμαξώματα των δύο εκδόσεων κατασκευάζονται από ανθρακόνημα με στόχο τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα ενώ υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, ορισμένα από τα στοιχεία του εσωτερικού αποτελούν προϊόντα τρισδιάστατης εκτύπωσης.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην αεροδυναμική η οποία επίσης φέρει σχεδιαστικές επιρροές από εμβληματικά μοντέλα της Lamborghini όπως η Sesto Elemento η οποία έχει «δανείσει» στα δύο one-off μοντέλα την χαρακτηριστική αεροδυναμική πτέρυγα.
Όπως πολύ εύκολα υποθέτει κανείς, τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται από την ισχυρότερη έκφραση του V12 των 6,5 λίτρων στην τελευταία εμφάνισή του. Η ισχύς διαμορφώνεται σε 780 ίππους και 720 Nm ροπής και παρόλο που η ιταλική φίρμα δεν δίνει στη δημοσιότητα επιπλέον στοιχεία για τις επιδόσεις, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα αναμένεται να απαιτεί περί τα 2,8 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα αναμένεται να διαμορφώνεται σε 355 χλμ./ώρα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις