Η Lancia αποκαλύπτει την νέα εταιρική της ταυτότητα
Η ιταλική φίρμα ετοιμάζει την αναγέννησή της ξεκινώντας από την αποκάλυψη της νέας εταιρικής της ταυτότητας με αφετηρία την νέα έκθεσή της στο Μιλάνο στη Via Gattamelata
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε προσφάτως τα σχέδιά της για μια δυναμική επιστροφή, παρουσιάζοντας μάλιστα πριν λίγο καιρό, μια σειρά από φουτουριστικές, αφαιρετικές, πρωτότυπες κατασκευές όπως το Pu+Ra Zero που ανέλαβαν να δώσουν μια ομολογουμένως κάπως απροσδιόριστη γεύση του μέλλοντος της, αντλώντας έμπνευση από το παρελθόν των Aurelia, Flaminia, Stratos και Delta.
Σε ό,τι αφορά το δεκαετές πλάνο που αποκάλυψε προσφάτως η Lancia και θα ξεκινήσει με τον αντικαταστάτη της Ypsilon σύμφωνα με τις συστάσεις, η ιταλική φίρμα ετοιμάζει ένα νέο crossover το οποίο φημολογείται ότι θα αναβιώσει την ονομασία Aurelia. Για το 2028 ετοιμάζεται η και η αναβίωση της Delta, για την οποία προς το παρόν, η Lancia έχει δηλώσει μόνο ότι θα πρόκειται «για ένα μυώδες μοντέλο με έντονα ανάγλυφα και γεωμετρικές γραμμές».
Να σημειωθεί ότι η ιταλική φίρμα σχεδιάζει να παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτροκίνητο μοντέλο το 2026, με την προοπτική να μετατραπεί σε αμιγώς ηλεκτρική φίρμα από το 2028 ενώ την ηλεκτροκίνηση θα ασπαστεί και η νέα Ypsilon.
Πριν τα παραπάνω σχέδια υλοποιηθούν η Lancia ανανέωσε την εταιρική της ταυτότητα με εφαλτήριο το νέο χώρο που εγκαινίασε στο Μιλάνο.
«Η νέα εταιρική ταυτότητα της Lancia ξεκινά σήμερα από το Μιλάνο και μέχρι το τέλος του 2023 θα έχει εφαρμοστεί σε τουλάχιστον το 50% του δικτύου στην Ιταλία. Σε ένα χρόνο η νέα εταιρική μας ταυτότητα θα έχει εφαρμοστεί και στο εξωτερικό. Θα είναι έτοιμη, έγκαιρα για την παρουσίαση της νέας Ypsilon, η οποία θα πραγματοποιηθεί μέχρι τα μέσα της ίδιας χρονιάς», δήλωσε ο κ. Luca Napolitano, CEO της Lancia.
Σύμφωνα με τις σχετικές συστάσεις η νέα εταιρική ταυτότητα αντανακλά του τέσσερις πυλώνες του στρατηγικού πλάνου της Lancia: ποιότητα, εξηλεκτρισμός, βιωσιμότητα και ένα καινοτόμο μοντέλο πωλήσεων που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε πελάτη. Τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη νέα εικόνα της μάρκας, όπως η γραμματοσειρά, οι μοντέρνες γραμμές και ο συνδυασμός ανοικτών και σκούρων χρωμάτων, αντλούν την έμπνευση τους από την ιταλική βιομηχανία μόδας και συνολικότερα την ιταλική αισθητική που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη Lancia. Αυτή η φιλοσοφία είναι έκδηλη τόσο στον εξωτερικό χώρο της έκθεσης, όσο και στο εσωτερικό που προσφέρει στον επισκέπτη μια σύγχρονη και ζεστή ατμόσφαιρα.
Μετά το πρώτο κατάστημα στο Μιλάνο, η ανανέωση του δικτύου διανομής θα συνεχιστεί, με στόχο μέχρι το τέλος της χρονιάς τουλάχιστον το 50% των εκθέσεων στην Ιταλία να έχουν εφαρμόσει τη νέα εταιρική ταυτότητα. Η ολοκλήρωση της αλλαγής αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέχρι το 2ο τρίμηνο του 2024, πριν ακριβώς από το λανσάρισμα του Νέου Ypsilon, του πρώτου μοντέλου της νέας εποχής της μάρκας. Στις αρχές του 2024 θα ξεκινήσει και η πορεία της νέας ταυτότητας στις χώρες εκτός Ιταλίας, με στόχο μέχρι τα μέσα του 2024 να υπάρχουν περισσότερα από 70 σημεία πώλησης σε 60 ευρωπαϊκές πόλεις.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις