Αυτοκίνητο: Φιλόδοξο πείραμα «τηλεοδήγησης» ξεκινά στη Γερμανία
Η γερμανική εταιρεία Vay έγινε η πρώτη εταιρεία που έβγαλε σε ευρωπαϊκό δημόσιο δρόμο τηλεκατευθυνόμενο όχημα χωρίς οδηγό ασφαλείας.
Στους ευρωπαϊκούς δρόμους βγήκε για πρώτη φορά, μετά και την έγκριση πριν από λίγο διάστημα των απαιτούμενων κανόνων, ένα πλήρως «τηλεκατευθυνόμενο αυτοκίνητο».
Το εγχείρημα αυτό πραγματοποιήθηκε από την γερμανική startup Vay, η οποία έκανε λόγο για ένα ορόσημο που «ανοίγει το δρόμο για μια νέα αγορά μέσα στους επόμενους μήνες».
Αντί για την πλήρως αυτόνομη οδήγηση, η Vay προτείνει την «τηλεοδήγηση», η οποία περιλαμβάνει αυτοκίνητα τηλεκατευθυνόμενα από ανθρώπους που βρίσκονται σε σταθμούς μίλια μακριά, ως ένα ενδιάμεσο βήμα προς την πλήρη αυτονομία. Όπως τονίζει το Bloomberg βέβαια, οι προσδοκίες για μια επικείμενη κυκλοφορία μεγάλου αριθμού ρομπο-οχημάτων έχουν ξεφουσκώσει ακόμα και τη στιγμή που επενδυτές έχουν «στοιχηματίσει» περίπου 100 δισεκατομμύρια δολάρια στην τεχνολογία.
Σημειώνεται πως η γερμανικής εταιρεία, χρησιμοποιούσε τηλεκατευθυνόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε δημόσιους δρόμους στο Βερολίνο και το Αμβούργο για περισσότερα από τρία χρόνια. Ωστόσο, μέχρι στιγμής στα οχήματα επέβαινε οδηγός ασφαλείας.
Πλέον, με ειδική άδεια η Vay μπορεί να διεξάγει δοκιμές σε μια προκαθορισμένη περιοχή στο Αμβούργο χωρίς οδηγό ασφαλείας στο αυτοκίνητο.
Τα επόμενα βήματα
«Θα συνεργαστούμε τώρα με τις αρχές για τα επόμενα βήματα», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Thomas von der Ohe, ο οποίος εργαζόταν προηγουμένως στην startup αυτόνομης οδήγησης Zoox. «Έτσι θα πρέπει να μιλάμε για μήνες και όχι για χρόνια».
Η startup έχει συγκεντρώσει περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές, συμπεριλαμβανομένου του πρώην Chief Financial Officer της Google, Patrick Pichette, της Kinnevik AB και της εταιρείας επιχειρηματικών κεφαλαίων Atomico.
Πρόκειται για σημαντικό ορόσημο στην ανάπτυξη υπηρεσίας της Vay, με την οποία οι πελάτες κάνουν κράτηση ηλεκτρικού οχήματος μέσω της εφαρμογής Vay και έρχεται στην πόρτα τους μέσω τηλεχειρισμού ενός οδηγού του κέντρου της εταιρείας. Στη συνέχεια, ο πελάτης παίρνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου και μεταβαίνει στον προορισμό του, από όπου το όχημα μπορεί και πάλι να ελεγχθεί μέσω τηλεοδήγησης. Τα κύρια πλεονεκτήματα της υπηρεσίας συνίστανται στην απουσία ανάγκης στάθμευσης για τον πελάτη και στην αύξηση της χρήσης του οχήματος για την εταιρεία διαχείρισης.
Πηγή: OT.gr
- Κρυπτονομίσματα: Πως ένας χάκερ και η επιεικώς ατάλαντη ράπερ σύζυγός του έκλεψαν δισ. σε bitcoin
- Πώς ο Snoop Dogg έγινε ο επιχειρηματικός σύμβουλος της Μάρθα Στιούαρτ
- Ουκρανία: Το Κίεβο μπορεί να «υπολογίζει» στην ΕΕ μετά τις «φρικτές επιθέσεις» της Ρωσίας
- Αργεντινή: Ο πρόεδρος Μιλέι σκέφτεται να αποσύρει τη χώρα από τη συμφωνία του Παρισιού
- Ο πρωθυπουργός της Βρετανίας Στάρμερ θα συναντηθεί με τον πρόεδρο της Κίνας Σι στο περιθώριο της G20
- Συμφωνία ΕΕ-Mercosur: H Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν θέλει, οι ευρωπαίοι αγρότες όχι