Βραβεία, διακρίσεις, καινοτομία: Ένα 2022 γεμάτο επιτυχίες για το Πλαίσιο
Η εταιρεία κατόρθωσε για άλλη μια φορά να ξεχωρίσει σε ένα πλήθος σημαντικών τομέων
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Πώς μετριέται η επιτυχία μιας εταιρείας; Πέρα από τον τζίρο και τα ποσοστά, ένα διευρυμένο σύνολο ενεργειών και αποτελεσμάτων αποκαλύπτει τη θέση της εντός της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται. Και για την Πλαίσιο και τους plaisiopeople 2022, είναι σαφές πως το 2022 ήταν μια πολύ δημιουργική και επιτυχημένη χρονιά, αφού η εταιρεία και η άνθρωποί της κατάφεραν να κατακτήσουν 67 σημαντικά βραβεία και διακρίσεις.
Ένα από τα σημαντικότερα είναι το «E-shop of the Year», το βραβείο που απέσπασε στα e-volution awards. Πρόκειται για ένα από τα κορυφαία βραβεία της διοργάνωσης και το δεύτερο που έλαβε η Πλαίσιο από διάφορους θεσμούς για το προηγούμενο έτος (E-retailers, Retail Business Awards), επιβεβαιώνοντας την ηγετική της θέση στον χώρο των ηλεκτρονικών καταστημάτων και της ψηφιακής επικοινωνίας.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί, ότι πέρα από τις βραβεύσεις που κατέκτησε η Πλαίσιο στη διάρκεια του έτους, και οι οποίες καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα από τομείς (marketing, social media, κλπ), πέτυχε επίσης και την κατάταξή της στην 4η θέση των Πιο Αξιοθαύμαστων Εταιρειών στην Ελλάδα στη λίστα Most Admired Companies του περιοδικού Fortune.
Ειδικής μνείας χρήζει και το γεγονός ότι το e-shop Plaisio.gr αποτέλεσε case study για τη Google για το διάστημα 2021-22, το οποίο και παρουσιάστηκε στη συνέχεια στο ετήσιο CEE Agency Summit 2022, που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα.
Πρόκειται για μια ετήσια διοργάνωση που πραγματοποιείται από τη Google σε διαφορετικό σημείο της Ευρώπης κάθε χρόνο και η οποία έλαβε χώρα στην Αθήνα τη χρονιά που μας πέρασε. Απευθύνεται κυρίως σε agencies από την Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη (CEE) και στη διάρκειά του παρουσιάζονται εταιρείες που ξεχώρισαν στη διοργανώτρια χώρα, με αποτέλεσμα να αξίζει να μελετηθεί η λειτουργία τους.
Έτσι, το Πλαίσιο κλήθηκε να μιλήσει στο board of e-commerce για το δικό του success story, μιας και όχι μόνο υπήρξε το πιο επιτυχημένο e-shop στη διάρκεια της πανδημίας, αλλά κατάφερε και να διατηρήσει την εμπιστοσύνη και την προτίμηση του κοινού και έπειτα από την άρση των μέτρων.
Οι παραπάνω πρόσφατες διακρίσεις δεν αποτελούν παρά έναν ακόμη σταθμό στη διαχρονική πορεία του Πλαισίου σε εμβληματικούς θεσμούς που αναγνωρίζουν την ηγετική του θέση στον κλάδο, προσφέροντάς του πληθώρα βραβείων σε ένα μεγάλο εύρος κατηγοριών.
Μεταξύ άλλων, η Πλαίσιο έχει κατακτήσει τέσσερις σημαντικές διακρίσεις στα HR Awards, της έχει απονεμηθεί βραβείο Hellenic Responsible Awards για το σύνολο των ενεργειών της για την ένταξη της τεχνολογίας στην εκπαίδευση, αλλά και για τη γρήγορη ανταπόκρισή της σε έκτακτες ανάγκες, ενώ έχει και αποσπάσει διακρίσεις για τα logistics της εταιρείας, τις υπηρεσίες last mile, το πολυκαναλικό μοντέλο που εφαρμόζει, κλπ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις