![Yahoo: Σχεδιάζει να απολύσει το 20% του εργατικού δυναμικού](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2023/02/yahoo.jpg)
Yahoo: Σχεδιάζει να απολύσει το 20% του εργατικού δυναμικού
Το Yahoo, πάντως, είναι κερδοφόρο, με ετήσια έσοδα ύψους περίπου 8 δισ. δολαρίων.
Spotlight
-
Εφτά χρόνια φυλακή στα δύο αδέρφια για τον θάνατο 52χρονου - Τον είχαν ξυλοκοπήσει επειδή τάιζε αδέσποτα ζώα
-
Η αγορά ζητά παράταση στις φορολογικές δηλώσεις - Τι λένε Χατζηθεοδοσίου, Πόλυγγερ και Καββαθάς
-
Σοκ για την Σερένα Γουίλιαμς: Ο σύζυγός της αποκάλυψε ότι διαγνώστηκε με την νόσο του Lyme
-
Τελείωσε το παραμύθι για πρίγκιπα Χάρι και Μέγκαν Μαρκλ
Το Yahoo σχεδιάζει να απολύσει πάνω από το 20% του εργατικού δυναμικού του, καθώς προχωρά σε μεγάλη αναδιάρθρωση του τμήματος τεχνολογίας διαφημίσεων, σύμφωνα με τον ιστότοπο Axios.
Οι περικοπές θα επηρεάσουν σχεδόν το 50% των απασχολούμενων στο τμήμα αυτό, δηλαδή περισσότερα από 1.600 άτομα.
Η αλλαγή αυτή σημαίνει ότι το Yahoo θα σταματήσει την πολυετή προσπάθειά του να ανταγωνιστεί τις εταιρείες Google και Meta στον τομέα της ψηφιακής διαφήμισης.
«Στρατηγικές αλλαγές εξαιρετικά ωφέλιμες», λέει ο CEO
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τζιμ Λανζόουν, σε μια συνέντευξη που παραχώρησε, είπε ότι οι απολύσεις δεν οφείλονται σε οικονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει το Yahoo, αλλά στις στρατηγικές αλλαγές που θέλει να επιφέρει στο τμήμα διαφημίσεων του Yahoo for Business, το οποίο δεν είναι κερδοφόρο.
Οι αλλαγές θα είναι «εξαιρετικά ωφέλιμες για την κερδοφορία του Yahoo συνολικά» και θα επιτρέψουν στην εταιρεία να επενδύσει περισσότερα σε άλλα, κερδοφόρα τμήματά της, όπως είπε.
Στο πλαίσιο των αλλαγών, η Yahoo θα κλείσει ένα τμήμα της διαφημιστικού της τμήματος, που ονομάζεται SSP, ή πλατφόρμα προσφοράς, η οποία βοηθά τους ψηφιακούς εκδότες να πωλούν αυτοματοποιημένες διαφημίσεις έναντι του περιεχομένου τους.
Το Yahoo συνολικά είναι κερδοφόρο, με ετήσια έσοδα ύψους περίπου 8 δισ. δολαρίων.
Οι κινήσεις αυτές θα συμβάλlουν στη μετατόπιση της εστίασης του Yahoo προς την ανάπτυξη των ιδιόκτητων και διαχειριζόμενων ιδιοκτησιών του, ως προσοδοφόρων αυτόνομων εμπορικών σημάτων, κάτι που αποτελεί κεντρικό σημείο της στρατηγικής της εταιρείας υπό την Apollo.
Η εξάρτηση από τις δικές του επιχειρήσεις SSP και native ad tech επηρέασε αρνητικά την ικανότητα του Yahoo να αξιοποιεί τα εν λόγω κανάλια, δήλωσε ο Λανζόουν.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις