Ποια είναι η Pelagia Kolotouros, η νέα διευθύντρια δημιουργικού σχεδιασμού της Lacoste
Η επιλογή της Ελληνοαμερικανίδας σχεδιάστριας έρχεται καθώς η γαλλική μάρκα αθλητικών ειδών μεταβαίνει σε ένα συλλογικό μοντέλο νέας εποχής.
Η Lacoste έχει μόλις δημιουργήσει μια νέα θέση: Διευθυντής δημιουργικού σχεδιασμού. Πρόσφατα η μάρκα αθλητικών ειδών δήλωσε ότι η Πελαγία Κολοτούρος θα επιβλέπει το δημιουργικό στούντιο του brand από τον νέο της ρόλο και το αποτέλεσμα θα φέρει το όραμά της σε όλες τις συλλογές.
Αυτό έρχεται ένα μήνα μετά την ανακοίνωση της αποχώρησης της δημιουργικής διευθύντριας Louise Trotter από την Lacoste και την ανακοίνωση ότι o οίκος με την τεράστια κληρονομιά θα μεταβεί σε ένα νέο συλλογικό μοντέλο.
Μια νέα, γενναία εποχή
Η Lacoste δήλωσε τον Ιανουάριο ότι δεν θα αντικαταστήσει την Trotter με νέο δημιουργικό διευθυντή. Τότε, ο πρόεδρος του οίκου, Thierry Guibert, δήλωσε ότι η μάρκα «ξεκινά τώρα ένα νέο κεφάλαιο, με μια κολεκτίβα σχεδιαστών που δεσμεύονται να συνεργαστούν μαζί με τη Lacoste για να μοιραστούν το ταλέντο, τις διασυνδέσεις και το όραμα».
Το συλλογικό μοντέλο, το οποίο έχει γίνει πιο δημοφιλές μεταξύ ορισμένων οίκων μόδας τα τελευταία χρόνια, μετατοπίζει την προσοχή από έναν μοναδικό σχεδιαστή σε μια εναλλασσόμενη σύνθεση δημιουργών. Με την Κολοτούρος στο νέο της ρόλο, θα επιβλέπει επίσης τη συνεργασία μεταξύ των δημιουργικών ομάδων της μάρκας και των δημιουργικών κοινοτήτων και συλλογικοτήτων που συνεργάζονται με τη Lacoste.
Με βαρύ βιογραφικό
Η 50χρονη Κολοτούρος, Ελληνοαμερικανίδα υπήκοος, έρχεται από την Adidas, όπου ήταν υπεύθυνη για τις συνεργασίες με κάποιους διάσημους, όπως η Ivy Park και ο Pharrell Williams. Πριν από αυτό ήταν δημιουργική διευθύντρια της The North Face. Το βιογραφικό της περιλαμβάνει επίσης τις εταιρείες Yeezy, Calvin Klein και Theory. Αποφοίτησε από τη σχολή Parsons School of Design στη Νέα Υόρκη.
«Με την αναγνωρισμένη τεχνογνωσία της στην ανάπτυξη συνεργασιών με αποδεδειγμένη και μοναδική επιρροή, την ικανότητά της να επαναπροσδιορίζει τα δημιουργικά μοντέλα για να αναδεικνύει τα κομμάτια σε εμβληματικά, και το ταλέντο της να συνδέει τους πολιτισμούς, ιδιαίτερα από τη μόδα και τον αθλητισμό, η Πελαγία διαθέτει όλα τα εφόδια για να συνοδεύσει τη Lacoste στο νέο κύκλο δημιουργικής έκφρασης και στην επιδίωξη της φιλοδοξίας της: Να γίνει η πιο εμπνευσμένη γαλλική μάρκα στον τομέα της μόδας και του αθλητισμού» ανέφερε σε δήλωσή της η αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος της Lacoste, η Catherine Spindler.
Όλοι συνεργάζονται
Ο ρυθμός των συνεργασιών, ιδίως στον τομέα της αθλητικής ένδυσης, έχει επιταχυνθεί. Η μάρκα streetwear, Supreme, για παράδειγμα, έχει πολλαπλές συνεργασίες, ενώ εξακολουθεί να διατηρεί έναν δημιουργικό στο τιμόνι, από πέρυσι, τον δημιουργικό διευθυντή Tremaine Emory.
Οι πωλήσεις της Lacoste, που ανήκει στην ελβετική εταιρεία συμμετοχών MF Brands Group, έφτασαν τα 2,5 δισ. ευρώ το 2022, διπλασιάζοντας τις πωλήσεις της σε σχέση με το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που έχει δώσει η ίδια η μάρκα.
*Με στοιχεία από voguebusiness.com
- Τα ζώδια σήμερα: Γλύκανε μωρέ λίγο, μην είσαι σαν κακό χρόνο να’χεις
- Φούσκωμα μετά το φαγητό, αυτή η γιορτινή μάστιγα
- Χριστουγεννιάτικα πάρτι: Οδηγός επιβίωσης στις βαρετές συγκεντρώσεις
- Η καλύτερή μου φίλη εδώ και 40 χρόνια έχει μια στρεβλή εντύπωση για μένα – Θα το λύσουμε;
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Φάρμακα για απώλεια βάρους: Γιατί στέλνουν τους Αμερικανούς στον γιατρό