Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Γιατί η Rihanna δεν πληρώθηκε για το Super Bowl; – Όχι επειδή είναι ήδη δισεκατομμυριούχος

Γιατί η Rihanna δεν πληρώθηκε για το Super Bowl; – Όχι επειδή είναι ήδη δισεκατομμυριούχος

Η ποπ σταρ που ταυτόχρονα είναι μεγιστάνας της ομορφιάς δεν κέρδισε δεκάρα με την εμφάνισή της on stage. Κατάφερε όμως να βγάλει εκατομμύρια.

Το 2019, η Rihanna αρνήθηκε ως γνωστόν την ευκαιρία να είναι επικεφαλής στο ημίχρονο του Super Bowl, λέγοντας στη Vogue ότι το έκανε για να υποστηρίξει τον πρώην παίκτη, Colin Kaepernick, ο οποίος εκδιώχθηκε από το NFL επειδή γονάτισε σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον συστημικό ρατσισμό και την αστυνομική βία. «Απλώς δεν μπορούσα να είμαι ξεπουλημένη» δήλωσε τότε η ποπ σταρ, «δεν μπορούσα να είμαι αρωγός».

Τώρα, η τραγουδίστρια, που έχει καταφέρει παράλληλα να γίνει δισεκατομμυριούχος της ομορφιάς, ανέβηκε στη σκηνή στο ημίχρονο της Apple Music για το Super Bowl LVII, μπροστά σε περίπου 190 εκατομμύρια θεατές. «Ένιωσα ότι ήταν ή τώρα ή ποτέ για μένα» δήλωσε η Rihanna σε συνέντευξή της πριν από μερικούς μήνες. «Το Super Bowl είναι μια από τις μεγαλύτερες σκηνές στον κόσμο, είναι το όνειρο ενός καλλιτέχνη του θεάματος να βρεθεί σε μια τέτοια σκηνή».

Η εμφάνιση της Rihanna έγινε viral  

Δεν υπάρχει πρόβλημα με τα μετρητά

Η εμφάνιση σηματοδοτεί την επιστροφή της Rihanna στη μουσική μετά από περισσότερα από έξι χρόνια απουσίας. Τον Οκτώβριο κυκλοφόρησε το πρώτο της single από το 2017 – το «Lift Me Up» από το Black Panther: Wakanda Forever, το οποίο της χάρισε μια υποψηφιότητα για Όσκαρ καλύτερου πρωτότυπου τραγουδιού.

Όχι ότι η 34χρονη τραγουδίστρια χαλάρωσε κατά τη διάρκεια της παύσης της από τη μουσική.

Εκτός από τη γέννηση του πρώτου της παιδιού τον Μάιο, η 34χρονη έχει χτίσει το Fenty Beauty -που ξεκίνησε πριν από έξι χρόνια σε συνεργασία με τον γίγαντα πολυτελών προϊόντων LVMH- σε μία από τις πιο περιεκτικές και επιτυχημένες μάρκες καλλυντικών στον κλάδο, με εκτιμώμενη αξία 2,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Το 2018, εγκαινίασε επίσης το brand εσωρούχων Savage X Fenty, το οποίο ζυγίζει μια IPO ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μετά από έναν γύρο χρηματοδότησης ύψους 125 εκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι.

Μαζί οι επιχειρήσεις αυτές αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία της περιουσίας της Rihanna που εκτιμάται ότι ανέρχεται σε 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οπότε, είναι καλό που δεν έχει πρόβλημα με τα μετρητά, γιατί η Rihanna δεν θα πληρώθηκε για την εμφάνισή της στο Super Bowl –κάτι που συνηθίζεται για τους headliners του ημίχρονου.

Τότε γιατί το κάνουν;

Ενώ οι καλλιτέχνες της Α-list, όπως η Beyoncé, ο Bruno Mars, ο Justin Timberlake και η Lady Gaga, δεν πληρώνονται, το σόου προσφέρει τεράστια οφέλη με την έκθεση του σταρ σε ένα τεράστιο κοινό. Φέτος, ο αριθμός των θεατών ξεπέρασε τα 192 εκατομμύρια.

Όταν η Lady Gaga ανέβηκε στη σκηνή το 2017, οι πωλήσεις των άλμπουμ και των τραγουδιών της, για παράδειγμα, αυξήθηκαν κατά 1000%, ανέφερε το Billboard, και η Jennifer Lopez απέκτησε 2,3 εκατομμύρια νέους οπαδούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αφού αυτή και η Shakira ήταν οι επικεφαλής του ημιχρόνου το 2020.

Στην περσινή παράσταση συμμετείχαν οι θρύλοι του χιπ-χοπ της Δυτικής Ακτής Dr. Dre, Snoop Dogg, Mary J. Blige, Kendrick Lamar, Eminem και 50 Cent, ο καθένας από τους οποίους είδε μια ώθηση στους προσωπικούς του λογαριασμούς.

Την εβδομάδα μετά το Super Bowl, ο Dr. Dre είδε 183% αύξηση στις πωλήσεις άλμπουμ και 105% αύξηση στις ροές κατά παραγγελία, σύμφωνα με στοιχεία της Luminate. Οι πωλήσεις άλμπουμ της Blige αυξήθηκαν κατά 999% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και του Snoop Dogg κατά 361, σύμφωνα με τη Luminate.

Και η ίδια η παραγωγή συνέχισε να κερδίζει επαίνους πολύ μετά το τέλος του μεγάλου παιχνιδιού: Ήταν υποψήφια για πέντε βραβεία Emmy και κέρδισε τρία, συμπεριλαμβανομένου του τροπαίου για το καλύτερο ζωντανό variety special, την πρώτη φορά που ένα show στο ημίχρονο του Super Bowl κέρδισε αυτή την τιμή.

Η Rihanna τι κέρδισε;

Για τη Rihanna, η οποία έχει ήδη σχεδόν 250 εκατομμύρια followers στο Twitter και το Instagram, η εμφάνιση στο Super Bowl ήταν η ευκαιρία της να επιστρέψει στις μουσικές της ρίζες και να επανασυνδεθεί με το κοινό της μετά από χρόνια αποχής από τη σκηνή. (Εμφανίστηκε στο μουσικό βίντεο του συντρόφου της A$AP Rocky τον Μάιο του 2022).

Έκανε επίσης μια ακόμη συνεργασία με τον Jay-Z, του οποίου η εταιρία, Roc Nation, προχώρησε σε μακροχρόνια συνεργασία με το NFL, το 2019, ως στρατηγικός σύμβουλος ψυχαγωγίας για τη ζωντανή μουσική.

Και όπως και οι διαφημίσεις του Super Bowl, τα halftime shows δεν είναι φθηνά – οι παραγωγές μπορεί να κοστίζουν πάνω από 10 εκατομμύρια δολάρια.

Για το halftime show του, ο The Weeknd το 2021, ξόδεψε 7 εκατομμύρια δολάρια από δικά του χρήματα για να βεβαιωθεί ότι ταιριάζει στο όραμά του, και μια πηγή κοντά στον Dr. Dre δήλωσε στο Forbes ότι ο ράπερ και παραγωγός ξόδεψε επίσης περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια για το σόου του πέρυσι.

Όπως είχε κάνει στο παρελθόν ο προηγούμενος μακροχρόνιος χορηγός, η Pepsi, το NFL και η Apple Music πλήρωσαν το λογαριασμό για την εμφάνιση της Rihanna, επιβεβαίωσε εκπρόσωπος του NFL στο Forbes.

Εκπρόσωπος της Rihanna αρνήθηκε να επιβεβαιώσει αν έβαλε δικά της χρήματα στην παράσταση.

Η Roc Nation και η Apple Music δεν απάντησαν στα αιτήματα του Forbes για σχολιασμό.

Η Rihanna έχει κι άλλα προϊόντα να πουλήσει εκτός από τη μουσική της  

«Συμμετέχω σε κάθε πτυχή σε οτιδήποτε κάνω» δήλωσε η Rihanna σε συνέντευξη Τύπου πριν από το παιχνίδι. «Είτε πρόκειται για το Super Bowl, είτε πρόκειται για ένα προϊόν μακιγιάζ, είτε πρόκειται για τα εσώρουχα της Savage… θέλω να βλέπω το αντίγραφο στην ιστοσελίδα. Θέλω να δώσω το όνομα σε κάθε κραγιόν που φτιάχνω» δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος. «Αν αποτύχει ή αν εκτοξευτεί, το όνομά μου πρέπει να σταθεί δίπλα σε αυτό».

Φυσικά, η Fenty Beauty και η Savage X Fenty είναι επίσης πιθανό να κέρδισαν πολλά από το συγκεκριμένο σόου. Η παράσταση ήρθε λίγες ημέρες πριν από την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, μια ιστορικά πολυάσχολη εποχή για τη βιομηχανία εσωρούχων.

Και οι δύο μάρκες της είχαν λανσάρει σειρές περιορισμένης έκδοσης «game day», που περιλάμβαναν φούτερ με θέμα το ποδόσφαιρο, μπλουζάκια που έγραφαν: «Η συναυλία της Rihanna διακόπτεται από έναν αγώνα ποδοσφαίρου, περίεργο… αλλά τέλος πάντων» κραγιόν και ακόμη και ένα σφουγγάρι μακιγιάζ σε σχήμα μπάλας.

«Το highlighter Fenty σίγουρα βοηθάει σήμερα» αστειεύτηκε η Rihanna στη συνέντευξη Τύπου, κάνοντας ένα διάλειμμα από τις πρόβες. «Επειδή δεν έχω κοιμηθεί ακόμα».

Τελικά, η ποπ σταρ όχι μόνο φόρεσε στη σκηνή μια απόχρωση του κραγιόν της Fenty Beauty, το οποίο αργότερα προώθησε η Sephora στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram, αλλά έβγαλε στη μέση της παράστασης και ένα από τα Invisimatte Blotting Powders για να διορθώσει -και καλά- το μακιγιάζ της.

Επιπλέον, όλοι οι χορευτές της φορούσαν αντικείμενα από τη σειρά Savage x Fenty, της Ριάνα, με την εταιρεία να στέλνει μετά το πέρας του σόου ένα μήνυμα σε όλους τους συνδρομητές της, ενθαρρύνοντάς τους να αγοράσουν «όλα τα looks εμπνευσμένα από την παράσταση

«Το Super Bowl είναι ένα πράγμα» δήλωσε η ίδια πριν το σόου, «η νέα μουσική μου είναι ένα άλλο πράγμα», ενώ κατά τη διάρκεια του Super Bowl έκανε γνωστή και τη δεύτερη εγκυμοσύνη της.

View this post on Instagram

A post shared by Sephora (@sephora)

*Με στοιχεία από forbes.com

Must in

Μετρό Θεσσαλονίκης: Τι απαντά η εταιρεία για το λογότυπο

Στο πλαίσιο του νέου Διαγωνισμού υποβλήθηκαν οκτώ (8) προσφορές, τις οποίες η Επιτροπή Διαγωνισμού της Ελληνικό Μετρό ομόφωνα απέρριψε

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024