Η Formula 1 «δεν θα γίνει ποτέ στην ηλεκτρική», δήλωσε ο Stefano Domenicali, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος , σε συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στην ιταλική εφημερίδα Il Sole 24 Ore την Κυριακή, σύμφωνα με το Bloomberg.

Για να βοηθήσει στη μείωση των εκπομπών, η F1 αναπτύσσει μια βενζίνη μηδενικών εκπομπών που «θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και από αεροπλάνα και πλοία», είπε ο Domenicali.

Ο διάδοχος του Bernie Ecclestone επέκρινε τους πολιτικούς ότι έθεσαν αδύνατους στόχους ενεργειακής μετάβασης και ότι είχαν μια ιδεολογική προσέγγιση στο ηλεκτρικό, το οποίο έχει γίνει «αδιαμφισβήτητο δόγμα». 

Αυτή την εβδομάδα, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο υπέγραψε μια συμφωνία με τα κράτη μέλη πέρυσι, η οποία απαιτεί από τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιτύχουν έναν στόχο μηδενικών εκπομπών έως το 2035 και να μειώσουν τα επίπεδα ρύπανσης κατά 55% αυτή τη δεκαετία. H F1 εξαγοράστηκε το 2017 από την Liberty Media Corp. με έδρα τις ΗΠΑ σε συμφωνία 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Υπό την διοίκηση Domenicali προσπαθεί να εφαρμόσει ένα σχέδιο, ώστενα επεκτείνει τόσο τη δημοτικότητά της όσο και τη γεωγραφική της εμβέλεια, ειδικά στις ΗΠΑ.

Γυναίκες οδηγοί

Ένας τρόπος για να επιταχυνθεί η προσέλκυση γυναικών οπαδών θα μπορούσε να είναι η παρουσία γυναικών-οδηγών. Η ακροαματικότητα των γυναικείων αθλημάτων «παρουσιάζει ολοένα και πιο αυξητική τάση», σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία μέσων ενημέρωσης Nielsen.

Οι χορηγίες για το γυναικείο ποδόσφαιρο και το ράγκμπι αυξήθηκαν κατά 146% το 2021 σε σχέση με ένα χρόνο πριν, αναφέρει η Nielsen. Ωστόσο, η F1 δεν έχει καλωσορίσει μια γυναίκα στο grid από την εποχή της Maria Grazia «Lella» Lombardi, η οποία αγωνιζόταν τη δεκαετία του 1970.

Η αμιγώς γυναικεία «Ακαδημία F1», που θα ξεκινήσει φέτος, είναι απλώς ένας τροφοδότης για αγώνες χαμηλότερου επιπέδου. Ο Domenicali προβλέπει ότι οι γυναίκες δεν θα οδηγούν στην F1 τα επόμενα πέντε χρόνια.