Twitter: Προχώρησε στην απόλυση μέρους του προσωπικού της
Το Twitter προχώρησε στην απόλυση του 10% του προσωπικού της.
- Όταν το multitasking αρχίζει να λειτουργεί εναντίον μας
- Γενική Απεργία για συλλογικές συμβάσεις εργασίας και επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού – Ποιοι συμμετέχουν
- Vanity Fair Hollywood Issue 2025: 12 σταρ, 2 ημέρες, 24 μπαούλα, 200 ζευγάρια παπούτσια και 4 bodyguards
- Τροχαίο στην Πειραιώς: Τι λέει ο 77χρονος που σύρθηκε δεκάδες μετρά στην άσφαλτο από φορτηγό
Το πρώτο κύμα απολύσεων ξεκίνησε η Twitter Inc, σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times. Η εταιρεία απέλυσε τουλάχιστον 200 εργαζόμενους της ή περίπου το 10% του τρέχοντος εργατικού δυναμικού της.
Οι απολύσεις, που έγιναν το βράδυ του Σαββάτου, αφορούσαν υπεύθυνους διαχείρισης έργου, αναλυτές δεδομένων και μηχανικούς αρμόδιους για τη μάθηση των μηχανών και την αξιοπιστία της υπηρεσίας, σύμφωνα με την εφημερίδα, που επικαλέστηκε ενημερωμένες πηγές.
Αντιμέτωπη με τεράστια πτώση εσόδων
Η Twitter είχε προσωπικό περίπου 2.300 εργαζομένων τον περασμένο μήνα, κατά τον κ. Μασκ . Οι νέες απολύσεις ακολουθούν το αρχικό κύμα μαζικών περικοπών θέσεων εργασίας στην εταιρεία, που είχαν φθάσει τις 3.700, καθώς ο κ. Μασκ —που εξαγόρασε τον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης έναντι 44 δισεκ. δολαρίων πέρυσι— λάμβανε μέτρα μείωσης του λειτουργικού κόστους.
Ο Ίλον Μασκ δήλωνε τον Νοέμβριο πως η Twitter ήταν αντιμέτωπη με «μεγάλη πτώση των εσόδων», καθώς οι διαφημιστές μείωναν τις δαπάνες τους εξαιτίας των ανησυχιών τους για την έλλειψη ελέγχου του περιεχομένου.
Τεράστια απώλεια διαφημιζομένων
Ως τις πρώτες εβδομάδες του Ιανουαρίου, από τις 1.000 μεγαλύτερες εταιρείες που διαφημίζονταν τον Σεπτέμβριο στην πλατφόρμα τουλάχιστον οι 500 είχαν αποσυρθεί, ανησυχώντας για τις κινήσεις του ιδιόρρυθμου δισεκατομμυριούχου του οποίου οι πρώτες ενέργειες ήταν να μειώσει το προσωπικό και να χαλαρώσει τις πολιτικές διαχείρισης περιεχομένου.
Μέχρι τις 25 Ιανουαρίου στις 625 εταιρείες που είχαν αποσυρθεί από το Twitter συμπεριλαμβάνονταν οι Coca-Cola, Unilever και Jeep, σηματοδοτώντας μια κατάρρευση των διαφημιστικών εσόδων από 127 εκατομμύρια δολάρια σε λίγο πάνω από 48 εκατομμύρια δολάρια, πτώση που ξεπερνά το 60%.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις