Τέμπη: «Άλλαξα τα κλειδιά των γραμμών και ξέχασα να τα επαναφέρω» – Όσα κατέθεσε ο σταθμάρχης Λάρισας
Ο σταθμάρχης Λάρισας συνελήφθη λίγες ώρες μετά το τραγικό δυστύχημα
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Ολοένα και αυξάνεται ο αριθμός των νεκρών και τραυματιών του φονικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, που σημειώθηκε αργά το βράδυ της Τρίτης (28/2).
Την ίδια ώρα ερευνώνται τα αίτια που οδήγησαν στη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών,του επιβατικού και του εμπορικού, με τον σταθμάρχη της Λάρισας να βρίσκεται ήδη στα χέρια της Αστυνομίας.
Ο αστυνομικός συντάκτης, Βασίλης Λαμπρόπουλος παρουσίασε στην εκπομπή Live News του Νίκου Ευαγγελάτου αποκλειστικές πληροφορίες από την κατάθεση του 60χρονου σταθμάρχη, ο οποίος φέρεται πως παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος.
Αρχικά σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Βασίλη Λαμπρόπουλου, ο σταθμάρχης της Κατερίνης είχε προειδοποιήσει πως αναχωρεί ένα τρένο με κατεύθυνση τη Λάρισα. Οι πληροφορίες που είχε ο σταθμάρχης της Λάρισας είναι πως και οι δύο γραμμές ήταν ανοιχτές.
Αυτό που επικαλείται λοιπόν, ο ίδιος είναι πως εκείνη την ώρα που έφτασε το τρένο από την Κατερίνη εκείνος προσπαθούσε να «παρκάρει» ένα άλλο τοπικό τρένο.
«Άλλαξα τα κλειδιά των γραμμών και δεν τα επανέφερα μετά στη θέση τους» φέρεται να παραδέχθηκε στην κατάθεσή του ο σταθμάρχης.
Έτσι, ο 60χρονος έβαλε το τρένο που αναχώρησε από την Λάρισα στη γραμμή που ερχόταν η εμπορική αμαξοστοιχία καταλάθος, επειδή μπερδεύτηκε καθώς ασχολιόταν με την τοπική αμαξοστοιχία.
Την ίδια ώρα εκτιμάται πως θα έχουμε ακόμη 15 νεκρούς, συμπεριλαμβανομένων και ατόμων από την εμπορική αμαξοστοιχία με την οποία έγινε η σύγκρουση.
Ο Βασίλης Λαμπρόπουλος ανέφερε πως καμία δικλείδα ασφαλείας και κανένας αισθητήρας δεν ήταν ενεργοποιημένος ώστε να μπορέσουν οι δύο αμαξοστοιχίες να προειδοποιήσουν η μία την άλλη.
Σημειώνεται πως ο 60χρονος σταθμάρχης Λάρισας, προσελήφθη πρόσφατα στη συγκεκριμένη θέση, έχοντας εκπαιδευτεί λίγους μήνες νωρίτερα. Το προηγούμενό του επάγγελμα ήταν αχθοφόρος στον ΟΣΕ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις