Τέμπη: «Αν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας, θα είχε αποφευχθεί η σύγκρουση»
Αν υπήρχε το σύστημα «θα έβλεπε ο σταθμάρχης στον υπολογιστή του δύο κόκκινα τρένα στην ίδια γραμμή και τα συστήματα που υπάρχουν επάνω στις μηχανές θα είχαν κάνει ακαριαία πέδη».
Δεν έχει τέλος η εθνική τραγωδία στα Τέμπη, με τη σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών και τους δεκάδες νεκρούς.
Μιλώντας στο MEGA, ο Νίκος Κιουτσούκης, ΓΓ ΓΣΕΕ και πρώην Πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, έκανε λόγο για μια τραγωδία.
«Έπρεπε να γίνει το τραγικό δυστύχημα για να γίνουν όλοι γνώστες του σιδηροδρομικού δικτύου και το πώς λειτουργεί ο σιδηρόδρομος. (…) Το σύστημα που αφορά την τηλεδιοίκηση και φωτοσήμανση και ασφάλεια μηχανών και δικτύου συνολικότερα, που μπορεί να το ελέγχει ο σταθμάρχης, έχει παραγγελθεί από το 2000. Έπρεπε να είναι τοποθετημένο μέχρι τις αρχές του 2004. Αν λειτουργούσε, θα είχε αποφευχθεί η σύγκρουση, θα είχαν σταματήσει οι αμαξοστοιχίες».
Όπως λέει ο ίδιος, αν υπήρχε το σύστημα «θα έβλεπε ο σταθμάρχης στον υπολογιστή του δύο κόκκινα τρένα στην ίδια γραμμή και τα συστήματα που υπάρχουν επάνω στις μηχανές θα είχαν κάνει ακαριαία πέδη».
Και συμπληρώνει:
«Το 2010 κατέθεσα στον τότε εισαγγελέα μηνυτήρια αναφορά για τις καθυστερήσεις των έργων, για τις κακοτεχνίες, τις υπερκοστολογήσεις. Μπήκε στο αρχείο».
Ο ίδιος έκανε λόγο και για την έλλειψη προσωπικού του οργανισμού, ενώ για τον σταθμάρχη σημείωσε ότι «έχει τα τυπικά προσόντα που απαιτεί ο νομός για να πάρει τη θέση του σταθμάρχη, πέρασε και 6μηνη εκπαίδευση».
- ΗΠΑ: Την Παμ Μπόντι ονομάζει υπουργό Δικαιοσύνης ο Τραμπ – Πρώην εισαγγελέας και πιστή συνήγορός του
- Συρία: Στους 82 ανήλθαν οι νεκροί από τους ισραηλινούς βομβαρδισμούς στην Παλμύρα
- Οι ΗΠΑ πιστεύουν ότι η Ρωσία παρουσίασε νέο πύραυλο με την επίθεση στην Ουκρανία
- Λακωνία: Σορός άντρα εντοπίστηκε κατά την κατάσβεση πυρκαγιάς στη Σκάλα
- Λίβανος: Τουλάχιστον 12 νεκροί και 50 τραυματίες από ισραηλινούς βομβαρδισμούς
- Γερμανία: Ο Πιστόριους δεν θα διεκδικήσει το χρίσμα του υποψήφιου καγκελάριου – Προτείνει Σολτς