Παραπέμποντας στην κόλαση…
Η φωτογραφία δεν μπορεί να απεικονίσει την κόλαση, ούτε καν την «κατά φαντασία» κόλαση, μπορεί όμως να την υπαινιχθεί
Σε άρθρο του που είχε δημοσιευτεί στην «Καθημερινή» τον Ιούλιο του 2004 και έφερε τον τίτλο «Η απεικόνιση της κόλασης», ο δάσκαλος φωτογραφίας Πλάτων Ριβέλλης ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «η φωτογραφία απομονώνει ένα ίχνος (όχι μια εικόνα) τής πραγματικότητας, για να υπαινιχθεί μια εικόνα της φαντασίας. Άρα δεν μπορεί να απεικονίσει την κόλαση, ούτε καν την κατά φαντασία κόλαση. Μπορεί όμως να την υπαινιχθεί. Και επειδή ο υπαινιγμός λειτουργεί πάντοτε και κατ’ ανάγκην έμμεσα, μεταφορικά και αφαιρετικά, ο φωτογράφος δεν θα μπορούσε να απεικονίσει την κόλαση, ακόμα και αν βρισκόταν μπροστά της. Μπορεί όμως να παραπέμψει σε αυτήν και να τη μετατρέψει σε ίχνος της φαντασίας του».
Υπ’ αυτό το πρίσμα, στην κόλαση των Τεμπών παραπέμπουν οι φωτογραφίες του πρωθυπουργού που φιλοξενούνται στο παρόν άρθρο.
Την ανείπωτη εθνική τραγωδία υπαινίσσονται.
Τις βαριές ευθύνες όλων όσοι έχουν καταλάβει πρωθυπουργικό και υπουργικό θώκο τις τελευταίες δεκαετίες υποσημαίνουν.
Τη δική τους –κατά Γιάννη Μπεχράκη– αλήθεια εντέλει αφηγούνται, και μάλιστα χωρίς κανένα απολύτως σκηνοθετικό εύρημα.
- Παναθηναϊκός – Άρης 126-74: Ισοπεδωτικοί οι «πράσινοι» κόντρα σε 8 παίκτες
- Ο Κομπότης (!), τέσσερις κόκκινες κάρτες, ο Ζίνι, οι «δανεικοί» και 4+1 νίκες στο γκολ: Η επανάληψη στα ματς του Παναθηναϊκού, έγινε… συνήθεια (vids)
- Σερβία: Διαδήλωση των φοιτητών στο Βελιγράδι κατά της διαφθοράς και της αδιαφάνειας στον κρατικό μηχανισμό
- Σε επιφυλακή η Ελλάδα μετά τη σοκαριστική επίθεση στο Μαγδεμβούργο – Τα μέτρα που λαμβάνει
- ΑΕΚ – Λεβαδειακός: Οι σπουδαίες επεμβάσεις του Γκαραβέλη στο πρώτο ημίχρονο στην «OPAP Arena» (vids)
- Ο πόλεμος στις στέπες της Ουκρανίας, μπορεί να λήξει στα παγωμένα νερά στην Αρκτική