Αντίστροφη μέτρηση για το KIA EV9
H κορεατική φίρμα ξεκινά τη διαδικασία που θα καταλήξει στα αποκαλυπτήρια της έκδοσης παραγωγής του νέου της, μεγαλύτερου ηλεκτρικού μοντέλου EV9 το οποίο θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στα μέσα Μαρτίου
- Διακινούσαν υλικό παιδικής πορνογραφίας στο διαδίκτυο - Πλάνα σοκ με κακοποίηση νηπίων
- Washington Post: Αιμοραγεί ο Ισραηλινός στρατός – «Προτιμώ την οικογένειά μου από τον πόλεμο»
- Τηλεφωνική επικοινωνία Πούτιν και Ερντογάν – Τι είπαν για τις εμπορικές σχέσεις
- Economist: Τι θα κάνει ο νέος «τσάρος» της αμερικανικής οικονομίας που επέλεξε ο Τραμπ
Η KIA δίνει στη δημοσιότητα ένα ακόμα «λακωνικό» teaser, υπενθυμίζοντας την επικείμενη πρεμιέρα του νέου της, μεγαλύτερου ηλεκτρικού μοντέλου το οποίο θα τεθεί επικεφαλής της ηλεκτρικής της γκάμας.
Ο λόγος φυσικά για το ΚΙΑ ΕV9, το νέο επταθέσιο ηλεκτρικό SUV των Κορεατών το οποίο έχει ήδη παρουσιαστεί ως πρωτότυπο στην έκθεση του Los Angeles το 2021, αλλά και έχει δώσει το στίγμα του από τα πεδία δοκιμών της Namyang αποκαλύπτοντας ότι η ΚΙΑ σκοπεύει να παραμείνει πιστή στην αισθητική και στις τετραγωνισμένες αναλογίες του concept car που προηγήθηκε.
Βάσει των προηγούμενων εικόνων από τα πεδία δοκιμών, το KIA EV9 θα υιοθετήσει την χαρακτηριστική όψη «tiger nose» η οποία βέβαια όπως επιβάλει ο ηλεκτρικός χαρακτήρας του μοντέλου θα περιλαμβάνει μια κλειστή γρίλια. Αυτή θα περιστοιχίζεται από δύο κάθετα φωτιστικά σώματα LED με πιξελοειδή αισθητική ενώ χαμηλότερα διακρίνεται μια δεύτερη μικρότερη γρίλια.
Σε προφίλ, το KIA EV9 δείχνει να έχει απαλλαγεί από τις έντονες πτυχώσεις του πρωτοτύπου, προφανώς προς όφελος της αεροδυναμικής αλλά και κατ΄επέκταση της αυτονομίας. Για τους ίδιους ακριβώς λόγους, οι Κορεάτες έχουν τοποθετήσει αναδυόμενες χειρολαβές, αντί συμβατικών. Παρ΄όλα αυτά στοιχεία όπως οι διογκωμένοι θόλοι και η συνολική προσέγγιση της σιλουέτας του αναμένεται να το κάνουν να ξεχωρίσει από την πολυπληθή κατηγορία των μεγάλων SUV.
Προχωρώντας προς τα πίσω ξεχωρίζει η χαρακτηριστικά ψηλή γραμμή των παραθύρων που απολήγει στην εξίσου χαρακτηριστική τρίτη κολώνα. Την εικόνα συμπληρώνουν ένα spoiler και φωτιστικά σώματα αντίστοιχης αισθητικής με το concept. Aντιθέτως, οι τροχοί των 22 ιντσών του πρωτοτύπου έχουν εγκαταλειφθεί προς όφελος ενός σετ μικρότερης διάστασης με ιδιάζουσες σχεδιαστικά ζάντες.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν νέες εικόνες από το εσωτερικό, ωστόσο δεδομένα αυτό θα μιμηθεί τις προδιαγραφές του concept car το οποίο σημειωτέον διέθετε οθόνη 27 ιντσών, μια από τις μεγαλύτερες της αυτοκινητοβιομηχανίας και σίγουρα η μεγαλύτερη από mainstream αυτοκινητοβιομηχανία.
Κατά τα άλλα ο θάλαμος επιβατών αναμένεται να υπακούσει σε μια μινιμαλιστική αισθητική με ελάχιστους φυσικούς διακόπτες, αν και πιο προσγειωμένη σε σχέση με τα πρότυπα του πρωτότυπου που προηγήθηκε.
Υπενθυμίζεται ότι στην περίπτωση του πρωτότυπου, οι διαστάσεις συνοψίζονται σε 4,93 μ. μήκος, 2,055 μ. πλάτος και ύψος 1,79 μ. και αναμένεται να διατηρηθούν στην έκδοση παραγωγής η οποία θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και επτά άτομα.
Στην αθέατη πλευρά του μοντέλου θα βρεθεί η γνωστή από τα KIA EV6 αλλά και Hyundai Ioniq 5 και 6, πλατφόρμα E-GMP η οποία αναμένεται να φιλοξενεί την μπαταρία των 77,4 kWh που εφοδιάζει το EV6 προσφέροντας αυτονομία έως και 528 χλμ. Δεν αποκλείεται βέβαια η KIA να αξιοποιήσει μια ακόμα μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία προκειμένου να «αντισταθμίσει» τον μεγαλύτερο όγκο του μοντέλου.
Όπως επίσης και το EV6, το EV9 αναμένεται να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε ένα ή δύο μοτέρ ενώ το παρών θα δώσει και το κύκλωμα ταχείας φόρτισης 800V.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις