VW ID.3: Αναβάθμιση ποιότητας
H γερμανική φίρμα αποκαλύπτει την ανανεωμένη εκδοχή του ID.3 η οποία, υιοθετώντας μια σειρά από εκτεταμένες αλλαγές, συστήνεται από την VW ως «νέα, δεύτερη γενιά»
- Διακινούσαν υλικό παιδικής πορνογραφίας στο διαδίκτυο - Πλάνα σοκ με κακοποίηση νηπίων
- Washington Post: Αιμοραγεί ο Ισραηλινός στρατός – «Προτιμώ την οικογένειά μου από τον πόλεμο»
- Τηλεφωνική επικοινωνία Πούτιν και Ερντογάν – Τι είπαν για τις εμπορικές σχέσεις
- Economist: Τι θα κάνει ο νέος «τσάρος» της αμερικανικής οικονομίας που επέλεξε ο Τραμπ
Για τους μη εξοικειωμένους με την γκάμα της γερμανικής φίρμας, το ID.3 ανέλαβε πριν περίπου τρία χρόνια να συστήσει την ηλεκτροκίνηση δια χειρός VW με εφαλτήριο μια πλατφόρμα, σχεδιασμένη εξαρχής με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση και η οποία, από τότε, φιλοξενεί σε διάφορες παραλλαγές το σύνολο των ID.
Πλέον το ID.3 ανανεώνεται με τη γερμανική φίρμα να το συστήνει ως «νέα, δεύτερη γενιά» καθώς οι αλλαγές είναι πιο εκτεταμένες από ότι επιβάλλει η εθιμοτυπική διαδικασία ανανέωσης.
Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, το ID.3 διαθέτει ανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα ενώ, τα μαύρα πλαστικά στη βάση του παρμπρίζ έχουν αφαιρεθεί δίνοντας την αίσθηση ενός μεγαλύτερου καπό που με τη σειρά του συμβάλλει σε μια οπτική ψευδαίσθηση συνολικά μεγαλύτερου μεγέθους.
Παρά τη συγκεκριμένη αίσθηση, οι εξωτερικές διαστάσεις του ID.3 δεν έχουν αλλάξει και συνοψίζονται σε μήκος 4,26 μ. και πλάτος 1,81 μ. Όπως ίσχυε και στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου, χάρη στις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης, το εσωτερικό του επιφυλάσσει ευρυχωρία σχεδόν ανάλογη του Passat. Αμετάβλητος παραμένει και ο χώρος αποσκευών ο οποίος ξεκινά από τα 385 λίτρα και φτάνει έως τα 1.267 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.
Ανασχεδιασμένα είναι και τα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω ενώ στην περίπτωση των εκδόσεων που εφοδιάζονται από φώτα τεχνολογίας Matrix LED, προστίθεται και πρόγραμμα καλωσορίσματος που συνίσταται σε μια φωτεινή ακολουθία που αναπαράγεται όταν ο οδηγός πλησιάζει και απομακρύνεται από το αυτοκίνητο.
Οι σημαντικότερες αλλαγές ωστόσο εδράζονται στο εσωτερικό. Η VW δηλώνει ότι υπάκουσε στα αιτούμενα των ιδιοκτητών της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής του ID.3, προχωρώντας σε μια συνολική αναβάθμιση της ποιότητας του ηλεκτρικού hatchback.
Υπό αυτό το σκεπτικό, οι «σκληρές» επιφάνειες του εσωτερικού έχουν ανασχεδιαστεί πλήρως υιοθετώντας μια πιο μαλακή υφή αποτελούμενη από αφρό. Το ίδιο ισχύει και για τα εσωτερικά των θυρών ενώ έχει προστεθεί και ατμοσφαιρικός φωτισμός. Από την αναβάθμιση δεν έχουν εξαιρεθεί οι επενδύσεις του καθισμάτων οι οποίες αποτελούνται από μικροΐνες και ένα υλικό που αποκαλείται Artvelours Eco, και το οποίο κατασκευάζεται κατά 71% από ανακυκλωμένα πλαστικά.
Αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί και σε επίπεδο ψηφιακού εξοπλισμού με κυρίαρχη την προσθήκη μιας μεγαλύτερης κεντρικής οθόνης με διαγώνιο 12,0 ιντσών. Ανανεωμένο είναι και το interface με μεταβολές που να ευνοούν την χρηστικότητα όπως η μετακίνηση των χειριστηρίων που αφορούν την φόρτιση στο κεντρικό μενού αντί να αποτελούν υπομενού.
Εκτός της δεδομένης παρουσίας Android Auto, Apple CarPlay και τη δυνατότητα Over-The-Air Updates, το νέο infotainment θα παρέχει τη δυνατότητα on demand υπηρεσιών βάσει συνδρομής. Βελτιωμένο είναι και το σύστημα πλοήγησης το οποίο πλέον, μπορεί να «σχεδιάσει» μια διαδρομή περιλαμβάνοντας τις στάσεις για φόρτιση με κριτήριο την όσο το δυνατόν ταχύτερη επαναφόρτιση, δίνοντας προτεραιότητα σε ταχυφορτιστές DC.
Να σημειωθεί επίσης ότι η VW θα διαθέσει από το 2024 και μια νέα, μεγαλύτερη οθόνη για το infotainment 12,9 ιντσών η οποία μάλιστα θα διαθέτει και λίγο διαφορετικό σχεδιασμό σε ό,τι αφορά τα χειριστήρια για τον κλιματισμό και την ένταση του ήχου. Ο λόγος που η VW δεν εντάσσει ήδη το συγκεκριμένο infotainment στις επιλογές του ID.3 είναι ότι ουσιαστικά η πρεμιέρα του ανανεωμένου μοντέλου ήρθε ένα χρόνο νωρίτερα από το προβλεπόμενο μια παράμετρο με την οποία ωστόσο δεν θα μπορούσε να συμβαδίσει το IT καθώς εργάζεται βάσει προκαθορισμένου χρονοδιαγράμματος.
Αλλαγές στα ηλεκτρικά σύνολα δεν έχουν γίνει με το ID.3 να εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο με τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μπαταρίες 58 και 77 kWh προσφέροντας αυτονομία 426 και 546 χλμ. αντίστοιχα, και μοτέρ με απόδοση 204 ίππους και 310 Nm ροπής.
Αξίζει να σημειωθεί ωστόσο ότι, σύμφωνα με τις συστάσεις, στο κοντινό μέλλον θα υπάρξει και μια νέα έκδοση με μικρότερη μπαταρία η οποία θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας, προσφέροντας αυτονομία έως και 340 χλμ. Επιπλέον εκκρεμεί η προσθήκη μιας νέας, ισχυρότερης έκδοσης με τα διακριτικά GTX η οποία δεν αποκλείεται να υιοθετήσει τη διάταξη δυο μοτέρ και να προσφέρει ισχύ έως και 299 ίππους όπως και τα υπόλοιπα ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας με τα συγκεκριμένα διακριτικά.
Αυτό που θα αλλάξει επίσης είναι οι ρυθμοί παραγωγής του μοντέλου καθώς η VW θα επεκτείνει την παραγωγή του ID.3 που κατασκευάζεται στο Zwickau και στην Δρέσδη και στην βιομηχανική μονάδα του Wolfsburg, μειώνοντας τους χρόνους αναμονής.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις