Τέμπη: Αυτές είναι οι φιάλες που βρέθηκαν στα συντρίμμια του τρένου
Το MEGA αποκαλύπτει τις ύποπτες φιάλες που βρέθηκαν στο σημείο της τραγωδίας.
Η έκρηξη από την θανατηφόρα σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη συνεχίζει να απασχολεί τους πραγματογνώμονες και τους ερευνητές της υπόθεσης.
Όπως αποκάλυψε ο αστυνομικός συντάκτης των εφημερίδων «Το Βήμα» και «Τα Νέα», Βασίλης Λαμπρόπουλος, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA, υπήρξαν αναφορές πως η πύρινη μπάλα που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης οφειλόταν ενδεχομένως σε λάδια, στον ηλεκτρικό τόκο, σε μετασχηματιστές μπαταρίας λιθίου που εξερράγησαν, ωστόσο κανένας δεν μπορεί να τα συνδέσει όλα αυτά με την έκρηξη.
Το Βήμα αναφέρει ότι οι πυροσβέστες βρήκαν στο σημείο της τραγωδίας ύποπτες φιάλες, οι οποίες πιθανολογείται πως σχετίζονται με την έκρηξη.
Εν τω μεταξύ, η Hellenic Train, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε το Σάββατο, διαψεύδει ότι βρέθηκαν φιάλες.
Αυτές είναι οι φιάλες που βρέθηκαν στα συντρίμμια των βαγονιών
Από το 2019 έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί τα έργα τηλεδιοίκησης
Στη συνέχεια, ο Βασίλης Λαμπρόπουλος έκανε μία μεγάλη αποκάλυψη, παρουσιάζοντας ένα έγγραφο του υπουργείου Μεταφορών από το 2018.
Το σχετικό έγγραφο αναφέρει πως τα έργα τηλεδιοίκησης, που αν υπήρχαν θα απέτρεπαν το θανάσιμο λάθος του σταθμάρχη, ήταν προγραμματισμένο να έχουν ολοκληρωθεί ήδη στις αρχές του 2019.
Συγκεκριμένα, το έγγραφο σημειώνει πως «η αποκατάσταση/αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης για το τμήμα ΣΚΑ – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας (πλην Τιθορέα – Δομοκός) ξεκίνησε το 2014 και προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2019, οπότε το εν λόγω σύστημα θα καταστεί εκ νέου λειτουργικό.
»Έως σήμερα έχει αποκατασταθεί το σύστημα σηματοδότησης στα τμήματα Αχαρναί – Οινόη και Πλατύ – Θεσσαλονίκη και έχουν τεθεί σε χρήση δίχως τηλεδιοίκηση».
Η αποκάλυψη της εφημερίδας «Το Βήμα»
Το Βήμα της Κυριακής αποκαλύπτει πως έως και το 2017 υπήρχαν έξι σταθμάρχες για να ελέγχουν το δίκτυο.
Συγκεκριμένα, υπήρχαν δύο σταθμάρχες στον τομέα της τηλεδιοίκησης, άλλοι δύο στον τομέα της σηματοδότησης, ένας κεντρικός σταθμάρχης ανά βάρδια και ένας βοηθός.
Αυτό απέτρεπε την πιθανότητα να σημειωθεί λάθος, όπως εκείνο που οδήγησε στην τραγωδία των Τεμπών, καθώς υπήρχαν έξι άτομα μαζί με τα ηλεκτρονικά συστήματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τον τελευταίο καιρό η Πανελλήνια Ένωση Σταθμαρχών είχε ζητήσει από τη διοίκηση του ΟΣΕ να υπάρχει κάποιος εμπειρότερος, ο οποίος θα τους επιτηρεί.
Η διοίκηση του ΟΣΕ είχε απορρίψει το αίτημά τους, σχολιάζοντας πως ουσιαστικά οι υπάλληλοι υπονόμευαν και συκοφαντούσαν το έργο του Οργανισμού.
- Ακίνητα: Σε μια πλατφόρμα οι πραγματικές τιμές στην επικράτεια
- Καλά νέα για όσους νοσταλγούν το πρώτο τους Nokia
- Έρευνα για τις αντιδράσεις των φιλάθλων της Γιούβε Στάμπια μετά το γκολ του Μουσολίνι
- Athens Launches App to Enhance Public Safety
- Λεωφόρος Συγγρού: Βίντεο ντοκουμέντο από τη φονική παράσυρση του 23χρονου – Τι λέει αυτόπτης μάρτυρας
- Megasports: Στο πνεύμα των Χριστουγέννων