Τέμπη: Σε ειδικούς χώρους η μεταφορά των βαγονιών για εξέταση από ειδικούς
Οι άνδρες της ΕΜΑΚ θα ερευνήσουν το έδαφος κάτω από τα βαγόνια του μοιραίου τρένου για τυχόν νέα στοιχεία.
- Παλαιστίνια-Αμερικανίδα βουλευτής αρνήθηκε να στηρίξει την Κάμαλα Χάρις
- Συγκλονίζει βίντεο με τη διάσωση γυναίκας στην Ισπανία - Ήταν εγκλωβισμένη 3 μέρες σε αυτοκίνητο
- Ένα αντίο στον σπουδαίο δημοσιογράφο Νίκο Ψιλάκη
- Γυναίκα έβγαλε τα ρούχα της σε πανεπιστήμιο στο Ιράν για να διαμαρτυρηθεί για την χιτζάμπ
Συνεχίζονται για τέταρτη ημέρα οι έρευνες των Πυροσβεστών και σωστικών συνεργείων στον τόπο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.
Σήμερα αναμένεται να μεταφερθούν σε χώρο του ΟΣΕ στη Λάρισα για περαιτέρω διερεύνηση το τέταρτο και πέμπτο βαγόνι της μοιραίας αμαξοστοιχίας, που διαλύθηκε στα Τέμπη, μετά τη σύγκρουση με εμπορικό τρένο. Έχουν ήδη μεταφερθεί η μηχανή του μοιραίου τρένου, το πρώτο βαγόνι και το κατεστραμμένο κυλικείο. Πριν την μεταφορά τους θα ανασηκωθούν, ώστε οι άνδρες της ΕΜΑΚ να ερευνήσουν σπιθαμή προς σπιθαμή το έδαφος για νέα στοιχεία. Αμέσως μετά στην περιοχή θα κάνουν αυτοψία στον χώρο οι εμπειρογνώμωνες, ώστε να διασαφηνιστούν τα αίτια που οδήγησαν στην τραγωδία.
Από το πρωί άντρες της ΕΜΑΚ πραγματοποιούν εξονυχιστικούς ελέγχους, ενώ συλλέγουν προσωπικά αντικείμενα των επιβατών. Μεταξύ αυτών τα παπουτσάκια ενός μωρού, την ταυτότητα μιας κοπέλας που είναι άγνωστο αν επέζησε καθώς και γυναικεία κοσμήματα. Όλα τα αντικείμενα θα αποδοθούν σε εκείνους που ανήκουν.
Παράλληλα έχουν ήδη απομακρυνθεί τα κοντείνερ της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας.
Η άποψη των ερευνητών για το «μανιτάρι» μετά την έκρηξη – Τι μετέφερε το εμπορικό τρένο
Ένα από τα ερωτήματα που παραμένουν σχετικά με την τραγωδία στα Τέμπη είναι γιατί έγινε τόσο ισχυρή έκρηξη μετά τη σύγκρουση των τρένων, από την οποία, μάλιστα, σχηματίστηκε «μανιτάρι», όπως έχουν αποτυπώσει βίντεο από το σημείο.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, μια πρώτη εκτίμηση των ερευνητών είναι ότι η έκρηξη, μετά τη σύγκρουση των δυο τρένων στα Τέμπη, πιθανότατα να προκλήθηκε από τα λάδια που είχαν στις μηχανές τους οι δυο αμαξοστοιχίες.
Με βάση την ίδια πηγή, σε κάθε μηχανή υπήρχαν 2,5 τόνοι λαδιού, δηλαδή πέντε τόνοι λαδιού και στις δυο αμαξοστοιχίες.
Με τη μετωπική σύγκρουση ανέβηκε η θερμοκρασία πάνω από το όριο αυτανάφλεξης, έσπασε το δοχείο, εκτοξεύτηκαν τα λάδια, πήραν φωτιά και δημιούργησαν αυτό το τεράστιο «μανιτάρι».
Ωστόσο, δικηγόρος ενός τραυματία από τη σύγκρουση των τρένων επιμένει να καταγγέλλει ότι η εμπορική αμαξοστοιχία κουβαλούσε αδήλωτα υλικά.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις