Τέμπη: Επιβεβαίωση του in από τον ΟΣΕ – Απο το 2019 δεν λειτουργεί τηλεδιοίκηση στη Λάρισα
Επιβεβαιώνει την πλήρη παύση λειτουργίας της τηλεδιοίκησης από το 2019.
- Σοκ στην Πάρο: Άγρια επίθεση ανήλικων με μαχαίρι σε βάρος δύο ανδρών
- «Υπάρχει θέμα» με το «De Grece» – Πυρά κομμάτων με το επίθετο που διάλεξαν οι Γλύξμπουργκ
- Βίντεο ντοκουμέντο λίγο μετά τη δολοφονία της Ράνιας στην Κρήτη - «Σκότωσα τον πατέρα μου» έλεγε ο δράστης
- «Συνεργαζόταν με Τούρκους για να με σκοτώσουν» - 10 μέρες σχεδίαζε τη δολοφονία του 52χρονου ο δράστης
Στην επιβεβαίωση του in για το χρονικό πλαίσιο που βγήκε πλήρως εκτός λειτουργίας η τηλεδιοίκηση του σιδηροδρόμου στη Λάρισα προχώρησε ο ΟΣΕ, με ανακοίνωσή του, μετά τις αποκαλύψεις που είδαν το φως της δημοσιότητας έπειτα από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Όπως σημειώνει, τον Ιούλιο του 2019 -μετά από πυρκαγιά στο σταθμό Ζαχάρεως- κατεστράφησαν τα καλώδια και ο εξοπλισμός και η τηλεδιοίκηση Λάρισας βγήκε ολοκληρωτικά εκτός λειτουργίας και καταργήθηκε.
Τα προβλήματα ξεκίνησαν το 2015
Ωστόσο, ο ΟΣΕ υπογραμμίζει ότι τα προβλήματα στο σύστημα της τηλεδιοίκησης των συρμών είχαν ξεκινήσει αρκετά χρόνια νωρίτερα.
«Τον Ιούλιο του 2015 μετά την πυρκαγιά στην περιοχή του Λιτοχώρου, η τηλεδιοίκηση Λάρισας υποβαθμίστηκε σημαντικά και πρακτικά έπαψε να λειτουργεί ως πλήρης τηλεδιοίκηση».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η μόνη δυνατότητα που διατηρούσε το σύστημα τηλεδιοίκησης ήταν η παρακολούθηση της διαδρομής από την είσοδο της Λάρισας έως την είσοδο των Νέων Πόρων.
«Δεν υπήρχε δυνατότητα τηλεχειρισμών για τη χάραξη διαδρομών μεταξύ των Σταθμών παρά μόνο διευθέτηση μεμονομένων αλλαγών τροχιάς» συμπληρώνει ο ΟΣΕ.
Μερική λειτουργία από τον Νοέμβριο του 2022
Παράλληλα, ο ΟΣΕ υπογραμμίζει ότι μετά από εργασίες που έγιναν, τον Νοέμβριο του 2022, επαναλειτούργησε η σηματοδότηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Λάρισα.
Μέσω αυτής, δινόταν η δυνατότητα μέσω του τοπικού πίνακα χειρισμού –που βρίσκεται στο σταθμό της Λάρισας- να γίνεται χάραξη της διαδρομής στο σταθμό της Λάρισας με κατεύθυνση τους Νέους Πόρους (χωρίς ενδείξεις φωτοσημάτων), καθώς και η δυνατότητα παρακολούθησης των συρμών σε μία απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων μετά και 3 χιλιόμετρα πριν από το σταθμό της Λάρισας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις