Τέμπη: Την Τρίτη η κηδεία του 59χρονου μηχανοδηγού Γιώργου Κουτσούμπα – Γιατί είχε ζητήσει το μοιραίο δρομολόγιο
Ο Γιώργος Κουτσούμπας θα κηδευτεί στην Αμαλιάδα.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Αύριο Τρίτη 7 Μαρτίου θα γίνει η κηδεία του μηχανοδηγού του επιβατικού τρένου, Γιώργου Κουτσούμπα που σκοτώθηκε στην τραγωδία στα Τέμπη.
Σύμφωνα με το pelop.gr, η κηδεία θα τελεστεί στις 15:00 το μεσημέρι στον Ιερό Ναό του Αγίου Τρύφωνα, στην Αμαλιάδα. Ο Γιώργος Κουτσούμπας αφήνει πίσω του τη σύζυγό του και τρεις κόρες.
Γιατί είχε ζητήσει το συγκεκριμένο δρομολόγιο
Μιλώντας στην εκπομπή «Στούντιο 4» της ΕΡΤ, ο δημοσιογράφος Χρίστος Βασιλόπουλος αποκάλυψε ότι ο άτυχος μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας είχε ζητήσει αυτό το δρομολόγιο προκειμένου να βρεθεί κοντά στις δύο του κόρες που σπουδάζουν στη Θεσσαλονίκη.
«Μου είπαν για παράδειγμα ότι ο μηχανοδηγός του μοιραίου τρένου ζήτησε και πήγε σε αυτό το τρένο, επειδή τα δύο του κορίτσια σπούδαζαν στη Θεσσαλονίκη. Ήταν η πρώτη του μετάθεση στην πραγματικότητα. Και το τέλος της ζωής του», ανέφερε αρχικά ο Χρίστος Βασιλόπουλος.
Στη συνέχεια: «Μιλάω για τον μηχανοδηγό που ρώτησε, “βλέπω κόκκινο να περάσω;”, να περάσεις».
Από την πλευρά της η Νάνσυ Ζαμπέτογλου τόνισε πως φίλος του μηχανοδηγού, τους είπε ότι ήταν να πάρει σύνταξη πέρσι, αλλά έμεινε για να βοηθήσει τα κορίτσια του που σπουδάζουν, αλλά και να εκπαιδεύσει καινούριους μηχανοδηγούς.
Ο Χρίστος Βασιλόπουλος συνέχισε λέγοντας για τον κατηγορούμενο σταθμάρχη τα εξής: «Γιατί να είναι μόνος του; Αυτό είναι ένα άλλο ερώτημα. Ο κανονισμός λέει πρέπει να είναι δύο. Πρέπει να ερωτηθεί λοιπόν ο προϊστάμενος του, ο επόπτης, ο επιθεωρητής, γιατί έβαλαν έναν άνθρωπο τριών μηνών να είναι μόνος του. Νύχτα…».
«Επίσης αυτό σας το λέω ως υπονοούμενο, αλλά εδώ έχει ψωμί, να αναρωτηθούν, αν πριν από αυτό είχε κάνει άλλο λάθος ο συγκεκριμένος. Να μιλήσουν οι μηχανοδηγοί. Οι μηχανοδηγοί μιλάνε με τους σταθμάρχες, να ερωτηθούν όλοι οι μηχανοδηγοί της γραμμής για τους διαλόγους που είχαν με τον σταθμάρχη. Αν κάνουν μία έρευνα θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένη και όχι να λέμε η κακιά ώρα», τόνισε ακόμη ο δημοσιογράφος.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις