Αποκάλυψη MEGA: Πώς διαμορφώθηκαν οι βάρδιες το μοιραίο βράδυ
Ένα από τα στοιχεία που εξετάζεται, είναι πως διαμορφώθηκαν οι βάρδιες το μοιραίο εκείνο βράδυ και αν τηρήθηκαν όλα τα προβλεπόμενα
- Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ της Αμαλιάδας
- «Είσαι ενδοτικός», «Μην είσαι κατά συρροή δειλός»: Συνεχίζεται ο πόλεμος Νετανιάχου και Γκαντζ
- Νετανιάχου: «Θα δράσουμε κατά των Χούθι, όπως δράσαμε κατά των τρομοκρατών του Ιράν»
- Πόσο θα κοστίσει στην τσέπη των Ελλήνων αν ενεργοποιηθεί η «βόμβα» Τραμπ για 5% του ΑΕΠ σε αμυντικές δαπάνες
Σε πλήρη εξέλιξη είναι οι έρευνες για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους.
Ένα από τα στοιχεία που εξετάζεται, είναι πως διαμορφώθηκαν οι βάρδιες το μοιραίο εκείνο βράδυ και αν τηρήθηκαν όλα τα προβλεπόμενα.
Κομβικό σημείο της υπόθεσης είναι το πως λειτουργεί το σταθμαρχείο της Λάρισας, καθώς και ποιες είναι οι βάρδιες και πόσα άτομα τις στελεχώνουν.
Όπως αποκάλυψε το MEGA, οι βάρδιες στο σταθμαρχείο της Λάρισας έχουν ως εξής:
-06:00 έως 15:00 (9 ώρες)
-14:00 έως 23:00 (9 ώρες)
-22:00 έως 07:00 (9 ώρες)
Οι εργαζόμενοι του σταθμαρχείου δουλεύουν 8 ώρες συν μία ώρα υπερωρίας, ώστε η μία βάρδια να συνδέεται με την άλλη προκειμένου να γίνεται ομαλή αλλαγή στο πρόγραμμα.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα του ΟΣΕ, από τις 22:00 έως τις 23:00 θα πρέπει να υπάρχουν δύο άτομα στο σταθμαρχείο.
Τη νύχτα του τραγικού δυστυχήματος ο 59χρονος σταθμάρχης έμεινε μόνος του, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες γύρω στις 22:30 αποχώρησε ο σταθμάρχης της βάρδιας 14:00 – 23:00.
Ωστόσο, σημειώνεται πως το τρένο έφυγε από την Αθήνα στις 23:04, δηλαδή 4 λεπτά μετά την ολοκλήρωση της βάρδιας του σταθμάρχη.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις