Τέμπη: Καταγράφηκε μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στη διαδρομή Νέοι Πόροι-Λάρισα
Λεπτά πριν τη σύγκρουση καταγράφηκε υψηλή κατανάλωση ενέργειας στη διαδρομή Νέοι Πόροι-Λάρισα.
- Τι είναι το shutdown της αμερικανικής κυβέρνησης και τι είναι το ταβάνι του χρέους;
- Όταν ο Μακρόν αποκαλούσε το Πρωθυπουργικό Μέγαρο «το κλουβί με τις τρελές»
- Έκλεβαν πολυτελή οχήματα SUV και τα πωλούσαν στο εξωτερικό – Το αιματηρό επεισόδιο με τον αρχηγό της σπείρας
- Πώς η υπόθεση Πελικό έδωσε άλλες διαστάσεις στη σεξουαλική βία
Ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 21.30 το βράδυ της Κυριακής, η πολύωρη απολογία του σταθμάρχη για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Για περισσότερες από 7 ώρες χθες, ο 59χρονος απαντούσε στις ερωτήσεις της ανακρίτριας. Όπως έγινε γνωστό ο σταθμάρχης μετά την απολογία του κρίθηκε προφυλακιστέος με σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα.
Ο δικηγόρος του,έκανε λόγο για αναμενόμενη απόφαση και δήλωσε ότι ο πελάτης του απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις της ανακρίτριας και ότι προσπάθησε να βοηθήσει τη διαδικασία της ανάκρισης προκειμένου να φτάσουμε στην αλήθεια.
Η μεγάλη κατανάλωση ενέργειας προειδοποιούσε
Σύμφωνα με αποκάλυψη του MEGA, υπάρχει ένα τμήμα στη Θεσσαλονίκη, το Ρ6, το οποίο καταγράφει το πόσο ηλεκτρικό ρεύμα καταναλώνει η κάθε γραμμή. Κάποια στιγμή βλέπουν οι αρμόδιοι ότι υπάρχει μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, πολύ μεγαλύτερη από αυτή που θα κατανάλωνε μόνη της η εμπορική αμαξοστοιχία. Προφανώς διότι πάνω στην ίδια γραμμή υπήρχαν δύο τρένα.
Από το Ρ6 επικοινωνούν με την σταθμάρχη των Νέων Πόρων και αναζητούν γιατί υπάρχει αυτή η κατανάλωση ενέργειας. Η σταθμάρχης ενημέρωσε πως γνωρίζει πως υπάρχει μόνο η εμπορική αμαξοστοιχία η οποία κινείται στη γραμμή.
Στη συνέχεια επικοινωνούν με τη Λάρισα και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει ενημέρωση, ενώ όλα αυτά συμβαίνουν στο κρίσιμο 10 λεπτό της σύγκρουσης.
Λόγω της τεράστιας έλλειψης προσωπικού, δεν υπάρχει εδώ και καιρό δεύτερος σταθμάρχης, αλλά ένας κλειδούχος ο οποίος, εάν χρειαστεί πηγαίνει και χειροκίνητα να κινήσει το κλειδί.
Η βάρδια του προηγούμενου εργαζόμενου, στον οποίο ο 59χρονος σταθμάρχης προσπαθεί να επιρρίψει ευθύνες ότι τον άφησε μόνο του και έφυγε νωρίτερα, έληγε στις 10.00 και έμεινε μέχρι τις 10.30. Υπέγραψε με τον 59χρονο προφυλακισθέντα σταθμάρχη το πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής, και μετά αποχώρησε.
Σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA, εάν στον σταθμό της Λάρισας έμπαιναν στη διαδικασία να εξετάσουν αυτό που τους είπε το Ρ6, εάν δεν είχε φύγει ο προαστιακός, λόγω της μεγάλης κατανάλωσης ενέργειας, δεν θα είχε ρεύμα να κινηθεί ο προαστιακός.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις