Hyundai Kona: Μεγαλύτερο σε κάθε πτυχή του
Η κορεατική φίρμα αποκαλύπτει λίγα ακόμα στοιχεία για το νέο Kona το οποίο έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση χωρίς να αμελεί και τις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε υβριδική και σε ήπια υβριδική διαμόρφωση
Η εξέλιξη των ιδιαίτερων αισθητικά όσο και τεχνολογικά μοντέλων της σειράς Ioniq, δεν σημαίνει ότι η Hyundai θα αφήσει σε δεύτερη μοίρα και τα πιο παραδοσιακά μοντέλα της όπως αποδεικνύει περίτρανα το νέο Kona το οποίο επιστρέφει τόσο σε ηλεκτρική όσο και σε υβριδικές εκδόσεις, βελτιώνοντας το σύνολο των παραμέτρων του.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, αξίζει να σημειωθεί ότι οι σχεδιαστές της Hyundai, αυτήν την φορά σχεδίασαν πρώτα την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και μετά εκείνες με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ένα στοιχείο που επηρέασε την σχεδιαστική υπόσταση του νέου Kona, ανεξαρτήτως έκδοσης ήταν το feedback των ήδη υφιστάμενων ιδιοκτητών της πρώτης γενιάς του μοντέλου, κύριο ζητούμενο των οποίων ήταν οι περισσότεροι χώροι.
Κατ΄επέκταση το νέο Kona έχει αυξήσει σημαντικά τις διαστάσεις του, αποκτώντας κατά 17,5 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος το οποίο φτάνει τα 4,355 μ. ενώ διαθέτει και ένα κατά 6,0 εκατοστά αυξημένο μεταξόνιο το οποίο διαμορφώνεται σε 2,66 μέτρα.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, οι χώροι του εσωτερικού έχουν διευρυνθεί σημαντικά με την Hyundai να υπόσχεται περισσότερο χώρο για τα άκρα των επιβατών του πίσω καθίσματος (92,5 εκ.) ενώ, ευεργετική είναι η επίδραση και για το πορτ μπαγκάζ που αυξάνεται από τα 332 λίτρα σε 466 λίτρα. Στην περίπτωση του Κοna Electric, υπάρχει και ο χώρος κάτω από το μπροστινό καπό ο οποίος προορίζεται για την αποθήκευση των καλωδίων φόρτισης.
Σε επίπεδο αισθητικής, οι σχεδιαστές της Hyundai, συνεπικουρούμενων των νέων διαστάσεων έχουν προσδώσει μια πιο μυώδη υπόσταση στο Kona χάρη και στις πιο έντονες πτυχώσεις στο αμάξωμα.
Σημαντικά αναβαθμισμένος είναι και ο ψηφιακός εξοπλισμός με κυρίαρχες δύο οθόνες 12,3 ιντσών για το infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων σε ενιαία διαμόρφωση. Το συνολικό περιβάλλον του θαλάμου επιβατών προδιαγράφεται σημαντικά βελτιωμένο και σε επίπεδο υλικών όσο και αισθητικής με την χρήση ουδέτερων χρωμάτων και μια μίνιμαλ σχεδίαση.
Αφετηρία για το νέο Kona αποτελεί η πλατφόρμα K3 η οποία φιλοξενεί επίσης το νεότερο Niro. H ηλεκτρική έκδοση εφοδιάζεται με μπαταρία 65,4 kWh η οποία αναλαμβάνει να τροφοδοτεί ένα τοποθετημένο μπροστά ηλεκτρικό μοτέρ μα απόδοση 218 ίππων. H αυτονομία προσδιορίζεται σε 490 χλμ. ενώ το κύκλωμα φόρτισης υιοθετεί αρχιτεκτονική 400 Volt.
Παράλληλα με τα παραπάνω, το νέο Kona Electric προσφέρει τη δυνατότητα ρύθμισης του συστήματος ανάκτησης ενέργειας χάρη στο σύστημα i-Pedal ενώ, πλέον το ηλεκτρικό μοντέλο προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης και τρίτων συσκευών. Επίσης στα δεδομένα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης θα περιλαμβάνεται ως standard αντλία θερμότητας.
Εκτός από την ηλεκτροκίνητη έκδοση, την υβριδική και τις mild hybrid το Kona αναμένεται να συμπεριλάβει στις επιλογές του και μια έκδοση επιδόσεων με τα διακριτικά Ν.
- Τραμπ: Θα σταματήσω το «παραλήρημα των τρανσέξουαλ» από την πρώτη μέρα στον Λευκό Οίκο
- Ρωσία: Ο Πούτιν δηλώνει «πρόθυμος να συνεχίσει τις προμήθειες φυσικού αερίου στη Δύση»
- Μαγδεμβούργο: Φουντώνει η οργή κατά των γερμανικών αρχών για το μακελειό
- Στα «ΝΕΑ» της Δευτέρας: Οδηγός επιβίωσης στην πολυκατοικία
- ΗΠΑ: Ο Τραμπ… διαβεβαίωσε ότι ο Μασκ δεν μπορεί να γίνει Πλανητάρχης
- Super Μπάλα Live: Τα όργια της διαιτησίας αλλοιώνουν το πρωτάθλημα