Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Τέμπη: Ο ρόλος τεσσάρων προσώπων στην σύγκρουση των τρένων

Τέμπη: Ο ρόλος τεσσάρων προσώπων στην σύγκρουση των τρένων

Το παζλ της τραγωδίας στα Τέμπη συνθέτουν οι σταθμάρχες βάρδιας σε Λάρισα, Νέους Πόρους, Παλαιοφάρσαλα αλλά και εκείνος που ήταν μαζί με τον 59χρονο.

Συνεχίζονται με καταιγιστικό ρυθμό οι αποκαλύψεις σχετικά με το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη. Οι έρευνες πλέον στρέφονται στα πρόσωπα που έπαιξαν κομβικό ρόλο στην διαχείριση του δυστυχήματος χωρίς βέβαια να καταφέρουν να το αποτρέψουν.

Την ώρα που 57 οικογένειες αποχαιρετούν τους δικούς τους ανθρώπους που έπεσαν θύματα του συγκεκριμένου δυστυχήματος, ο σταθμάρχης βρίσκεται προφυλακισμένος επικαλούμενος ότι έχει «κενά μνήμης» για το μοιραίο ατύχημα.

Τα πρόσωπα της τραγωδίας

Ο σταθμάρχης της Λάρισας που την κρίσιμη ώρα έκανε το μοιραίο λάθος

Ο επόπτης, που επέλεξε τον 59χρονο ως επικεφαλής της βάρδιας την νύχτα του δυστυχήματος

Ο σταθμάρχης βάρδιας 14.00-23.00 που έφυγε μισή ώρα νωρίτερα

Ο σταθμάρχης των Νέων Πόρων που δεν αντέδρασε στην κόνηση του τρένου στην ανοδο

Από το χαρτί των βαρδιών του Φεβρουαρίου, το οποίο εξασφάλισε αποκλειστικά το MEGA, υπάρχουν 15 σταθμάρχες στη Λάρισα.

Οι βάρδιες είναι:

6.00-15.00

14.00-23.00

22.00-07.00 με μία ώρα κοινή σε κάθε βάρδια

Με βάση το βαρδιόχαρτο, από τις 10 μέχρι τις 7 της επόμενης μέρας, είχε βάρδια μόνος του ο μοιραίος σταθμάρχης.

Ο 2ος, (στη βάρδια 2-11) ήταν ο σταθμάρχης Χ. που άλλαξε στο «μιλητό» με τον σταθμάρχη Π. Ο σταθμάρχης Π. έφυγε από τη βάρδια μισή ώρα νωρίτερα. Το Intercity 62 πέρασε από το σημείο στις 23.04.

Ποια είναι τα σημεία κλειδιά

Αναφορικά με τον 59χρονο σταθμάρχη, στις 22 και 23 Φεβρουαρίου, ενώ ήταν σταθμάρχης τοποθετημένος, λόγω της απειρίας του, το βαρδιόχαρτο αναγράφει πως δεν έχει βάρδια, είναι σε μαθητεία. Φαίνεται πως όλα τα τρένα εκείνη την ημέρα, είχαν καθυστέρηση μισή ώρα.

Σημεία κλειδιά είναι 2 οδοί, η οδός Λαταμίας και η οδός Καραγάτση. Από την οδό Λαταμίας ο κλειδούχος ρώτησε τον σταθμάρχη – στη βάρδια του οποίου έγινε το δυστύχημα – να γυρίσει το κλειδί και του είπε: όχι γιατί θα ακολουθήσει η 1564 (η αμαξοστοιχία που θα πήγαινε στον Βόλο).

Δείτε το βίντεο

ΟΣΕ: Ο τοπικός πίνακας χειρισμού στον σταθμό της Λάρισας λειτουργούσε

Αν και η συζήτηση που έχει ανοίξει μετά την τραγωδία στα Τέμπη, έχει αναδείξει τα σοβαρά προβλήματα στον ελληνικό Σιδηρόδρομο, ήτοι τις τεράστιες ελλείψεις στα συστήματα ασφαλείας και τηλεδιοίκησης, ο ΟΣΕ υπογραμμίζει ότι ο πίνακας στον σταθμό της Λάρισας, που θα μπορούσε να έχει αποτρέψει την εθνική τραγωδία, λειτουργούσε κανονικά αλλά κανείς δεν τον είδε.

«Στα πλαίσια της αναβάθμισης που πρόσφατα ενεργοποιήθηκε το Νοέμβριο του 2022, λειτουργούσε και λειτουργεί η σηματοδότηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Λάρισα η οποία μέσω του τοπικού πίνακα χειρισμού στο Σταθμό της Λάρισας έχει τη δυνατότητα χάραξης διαδρομής από το Σταθμό με κατεύθυνση τους Νέους Πόρους (χωρίς ενδείξεις φωτοσημάτων) και με τη δυνατότητα παρακολούθησης των συρμών σε μία απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων μετά και 3 χιλιόμετρα πριν από το Σταθμό της Λάρισας» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ.

Must in

Τι σημαίνουν τα εντάλματα σύλληψης για Νετανιάχου και Γκάλαντ

Ανεξαρτήτως πρακτικής εφαρμογής, τα εντάλματα σύλληψης για Νετανιάχου και Γκάλαντ ενισχύουν την πίεση προς τις δυτικές κυβερνήσεις να μετατοπιστούν από την υποστήριξη των ισραηλινών πολεμικών επιχειρήσεων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024