H Porsche δίνει νέα πνοή ζωής στoυς κινητήρες των κλασικών 911
Η γερμανική φίρμα και το τμήμα συντήρησης Porsche Classic θέτουν στην διάθεση των ιδιοκτητών ιστορικών 911 ένα στροφαλοθάλαμο κατασκευασμένο από μαγνήσιο
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
H γερμανική φίρμα διαθέτει ένα από τα ικανότερα τμήματα συντήρησης και ανακατασκευής ιστορικών μοντέλων και μάλλον δεν θα μπορούσε να γίνεται διαφορετικά με δεδομένη την μακρά πορεία της αλλά και την αξία των κλασικών της μοντέλων.
Πλέον, το Porsche Classic όπως ονομάζεται το συγκεκριμένο τμήμα, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να κάνει ακόμα πιο εύκολη την συντήρηση ιστορικών Porsche και συγκεκριμένα της 911, θέτοντας στην διάθεση των ιδιοκτητών κλασικών 911 της περιόδου μεταξύ 1968 και 1976 στροφαλοθαλάμους από μαγνήσιο οι οποίοι θα είναι προσβάσιμοι μέσω του παγκόσμιου δικτύου της γερμανικής φίρμας.
Το πλεονέκτημα της κατασκευής της μονάδας από μαγνήσιο έχει ως πλεονέκτημα το χαμηλό βάρος αν και δεν είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό. Για αυτό και ο καλύτερος τρόπος είναι η επισκευή των ήδη υφιστάμενων στοιχείων των κλασικών 911 κάτι που συνήθως δεν ήταν εφικτό άμεσα, τουλάχιστον μέχρι σήμερα.
«Η συγκεκριμένη εξέλιξη θα συμβάλει στην καλύτερη διαχείριση των ανταλλακτικών, καθιστώντας εφικτή την κατασκευή νέων κινητήρων για την πλειονότητα των κλασικών 911. Υπάρχει αυξημένη ζήτηση από τους πελάτες μας για αυθεντικά εξαρτήματα όπως αυτό», ανέφερε ο επικεφαλής του Porsche Classic, Ulrike Lutz.
H νέα μονάδα από μαγνήσιο προορίζεται για τις 911 F και G με κινητήρες 2,0, 2,2, 2,4 και 2,7 λίτρων ενώ η κατασκευή της ενέχει το πρόγραμμα CAD που αναλαμβάνει την σχεδίαση και της σμίλευσης του στροφαλοθαλάμου.
Στην συνέχεια η μονάδα αποκτά τα απαραίτητα χαρακτηριστικά από ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα CNC το οποίο αναλαμβάνει τη διαδικασία διάτρησης όπου απαιτείται.
Τον ποιοτικό έλεγχο αναλαμβάνει επίσης ηλεκτρονικό σύστημα 3D το οποίο ελέγχει τον στροφαλοθάλαμο εξετάζοντας 1.300 παραμέτρους και διαστάσεις. Φυσικά πριν την μαζική παραγωγή της μονάδας η Porsche πραγματοποίησε εκτενείς δοκιμές προκειμένου να διασφαλίσει την αξιοπιστία και την ανθεκτικότητα της μονάδας που διερευνήθηκε σε τομή, μετά τις δοκιμές στο κέντρο εξέλιξης του Weissach.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις