Maserati MC20 GT2: Aγωνιστικός παλμός
Η φίρμα από την Modena συνεχίζει την εξέλιξη της αγωνιστικής παραλλαγής της MC20, στην οποία το ανθρακόνημα και οι εκτεταμένες αλλαγές έχουν τον πρώτο λόγο με τους Ιταλούς να δείχνουν ότι έχουν πάρει ιδιαιτέρως σοβαρά ακόμα και την ερασιτεχνική αγωνιστική δράση
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Πιστή στην υπόσχεσή της, η ιταλική φίρμα, ανεβάζει ταχύτητες για την έλευση της αγωνιστικής παραλλαγής της MC20 με τα διακριτικά GT2 η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Spa τον προσεχή Ιούνιο και στη συνέχεια, από το 2024, θα διατεθεί σε ιδιώτες με αγωνιστικές βλέψεις αντιμετωπίζοντας μοντέλα των Audi, Brabham, KTM, Lamborghini και Porsche στο «ερασιτεχνικό» πρωτάθλημα Fanatec GT2 European Series.
Μέχρι την επίσημη πρεμιέρα της, η MC20 GT2 συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης με.. ιταλική περιβολή καμουφλάζ στην πίστα Autodromo Varano de Melegari, δίνοντας μια ισχυρή δόση από τη δυναμική εμφάνιση του του αγωνιστικού κεντρομήχανου μοντέλου το οποίο σημειωτέον θα είναι το πρώτο της Maserati που προσφέρεται σε ιδιώτες, μετά από ένα διάλειμμα 20ετίας και πλέον και την MC12.
H αγωνιστική MC20 GT2 θα διατηρήσει το monocoque πλαίσιο δια χειρός Dallara της έκδοσης παραγωγής της, όπως και την ανάρτηση που αποτελείται από διπλά ψαλίδια καθώς και τον V6 twin-turbo Nettuno. Στην περίπτωση της αγωνιστικής έκδοσης ο κινητήρας των 3,0 λίτρων δεν θα συνδυάζεται ωστόσο με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό αλλά με ένα σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων που θα συνδυάζεται με αγωνιστικό συμπλέκτη και ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Στις αλλαγές συγκαταλέγονται η αντικατάσταση των τροχών των 20 ιντσών με μικρότερους και πιο φιλικούς… για συνθήκες πίστας τροχούς 18 ιντσών με slick ελαστικά. Πίσω τους θα βρίσκεται ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με βελτιωμένο σύστημα ψύξης. Βελτιωμένη είναι και η ανάρτηση η οποία εμπλουτίζεται με ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους και αμορτισέρ ενώ, στην εξίσωση προστίθεται και ένα αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, προδιαγραφών FIA.
Εκτός από το νέο σύστημα διεύθυνσης, το εσωτερικό υποδέχεται, αναμενόμενα, ακόμα πιο εκτεταμένες αλλαγές με το ταμπλό να αποτελείται εξολοκλήρου από ανθρακονήματα με επίκεντρο μια νέα οθόνη 10,0 ιντσών η οποία φροντίζει να παρέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες στον οδηγό. Την εικόνα συμπληρώνει ένας κλωβός ασφαλείας, ρυθμιζόμενα πεντάλ, ζώνες ασφαλείας έξι σημείων στήριξης όπως επιβάλλουν οι σχετικές προδιαγραφές καθώς και διακόπτες για την ρύθμιση του ABS, του συστήματος traction control ενώ φυσικά διατίθεται και καταγραφικό των συστημάτων τηλεμετρίας. Στα προαιρετικά στοιχεία συγκαταλέγονται επίσης κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα επιτήρησης της πίεσης των ελαστικών.
Αν και η κατηγορία των GT2 δίνει λιγότερη έμφαση στην αεροδυναμική σε σχέση με τα αγωνιστικά GT3, η ΜC20 GT2 δεν παραλείπει τις βελτιώσεις στο συγκεκριμένο τομέα με κυρίαρχη την επιβλητική ρυθμιζόμενη πτέρυγα στο πίσω τμήμα και τα ανασχεδιασμένα πιο επιθετικά splitter και αεροδυναμικό διαχύτη. Επιπλέον στην προκειμένη περίπτωση, το αμάξωμα κατασκευάζεται εξολοκλήρου από ανθρακόνημα και συνδέεται με μηχανισμούς που επιτρέπουν την γρήγορη αφαίρεση και αντικατάσταση τμημάτων σε περίπτωση ατυχήματος. Αναμενόμενα το αγωνιστικό μοντέλο διαθέτει και μεγαλύτερο πλήθος όσο και μέγεθος εισαγωγές αέρα ενώ, πλήρως ανασχεδιασμένα για αυτούς τους λόγους είναι τόσο το καπό όσο και η γρίλια.
Οι παραπάνω προδιαγραφές αναμένεται να συμβάλλουν ώστε το ιταλικό αγωνιστικό μοντέλο να αρθεί στο ύψος της σημαντικής πορείας του προγόνου του, MC12, που ανάμεσα σε 2004 και 2010 απέσπασε πάνω από 100 νίκες στα πρωταθλήματα που πήρε μέρος.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις