Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Τέμπη: Ο μοιραίος σταθμάρχης, η απειρία του και οι πρώτες ώρες στη φυλακή

Τέμπη: Ο μοιραίος σταθμάρχης, η απειρία του και οι πρώτες ώρες στη φυλακή

Ο 59χρονος αντιμετωπίζει βαρύτατες κατηγορίες για τη φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.

Αν και κατά κοινή ομολογία, η αδιανόητη τραγωδία στα Τέμπη, δεν οφείλεται –ούτε αποκλειστικά, ούτε κυρίως- στο ανθρώπινο λάθος του σταθμάρχη, ο 59χρονος Βασίλης Σαμαράς έχει το δικό του μερίδιο ευθύνης και είναι προφυλακισμένος αντιμετωπίζοντας βαρύτατες κατηγορίες για τη φονική σύγκρουση των τρένων.

Αφού εξετάσθηκε από ειδικό ψυχολόγο για να διαπιστωθεί αν αντιμετωπίζει προβλήματα, βρίσκεται σε κελί των φυλακών της Λάρισας μαζί με τρεις ηλικιωμένους κρατούμενους.

Από τη διεύθυνση των φυλακών, είχε κριθεί πως πρέπει να τοποθετηθεί σε έναν ήσυχο και ασφαλή χώρο, με ανθρώπους προχωρημένης ηλικίας, που να μην έχουν διαπράξει σοβαρά εγκλήματα, καθώς υπάρχει κίνδυνος να δεχτεί επιθέσεις.

Έτσι, ο 59χρονος περνά τις περισσότερες ώρες της ημέρας μόνος, προαυλίζεται κανονικά, είναι  ήσυχος, δε δημιουργεί προβλήματα.

Σύμφωνα με το Star, πρώτο επισκεπτήριο που δέχθηκε ήταν από τη σύζυγό του, η οποία του πήγε ρούχα.

Ζηλιασκόπουλος για σταθμάρχη: Δεν μπορεί με αυτά τα προσόντα να επανδρώνει σταθμό μόνος του

Για τις συνθήκες του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, τον προφυλακισμένο σταθμάρχη και όσα πρέπει και μπορούν να αλλάξουν στον Σιδηρόδρομο μετά την τραγωδία μιλά ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, λίγες ημέρες μετά την παραίτησή του από την Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων.

«Προφανώς και εκ των πραγμάτων όλοι είμαστε σε κατάσταση σοκ, καθώς δεν μπορεί κάποιος με αυτά τα προσόντα να επανδρώνει μόνος έναν σταθμό» είπε αρχικά, μιλώντας στον Alpha για τον προφυλακισμένο σταθμάρχη.

«Αυτά όλα θα διερευνηθούν και θα βγουν όλα στο πόρισμα. Δεν μπορείς να έχεις έναν σταθμάρχη με την απειρία του συγκεκριμένου -με 40 μέρες εμπειρία- να τον έχεις μόνο του σε ένα σταθμό όπως η Λάρισα. Αυτό δεν συνέβαινε ποτέ. Σε κάθε βάρδια υπήρχαν 2 σταθμάρχες και όταν υπήρχε νέος υπήρχε και ένας έμπειρος. Ο επιθεωρητής έχει την ευχέρεια να τους τοποθετήσει στις βάρδιες ανάλογα με την εκπαίδευση και την εμπειρία τους. Αυτό δεν έγινε» εξηγεί ο κ. Ζηλιασκόπουλος.

«Ποτέ μέχρι σήμερα δεν υπήρξε πρόβλημα με το κλειδί»

Ο φύλακας διάβασης λίγα μέτρα από το σημείο της σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη διαβεβαιώνει ότι είδε το μοιραίο «Intercity 62» να κινείται στη γραμμή καθόδου και ότι ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχε υπάρξει πρόβλημα με το κλειδί στο συγκεκριμένο σημείο.

Παρότι ο σταθμάρχης στα τελευταία ηχητικά ντοκουμέντα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας ακούγεται να λέει επανειλημμένα ότι έδιωξε το επιβατικό τρένο κανονικά προς την άνοδο, ο φύλακας της διάβασης υποστηρίζει πως είδε το τρένο να κινείται στην κάθοδο, δηλαδή στην ίδια γραμμή, όπου κινούνταν η εμπορική αμαξοστοιχία.

Must in

«Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Το 4ο OT FORUM έρχεται…

Στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών, ο Οικονομικός Ταχυδρόμος διοργανώνει το OT FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024